Leuk Texelse ! Ben benieuwd of ze veel gekocht heeft! Ik heb mijn doel op 1 ding gezet en hopelijk is dat er!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Claudia dinges ken ik niet, even gegoogled, maar het valt me nog wel mee
SNOEK!!Vet! Leuk, leuk, leuk!
Lau leuk filmpje
Sannn en Sim gaan toch nog lekker naar Ede toe. Je mag daar toch niet zomaar op het terein of wel?
Suikermeisje, wat doe jij van het terein/erf af met je paard als jij op een stal geweest was waar rhino is geconstateerd?Beetje jammer als iedereen stallen op 'slot' gooit en er gewoon ruiters zijn die met hun paard (die ook nog eens op een besmette stal geweest is) vrolijk naar buiten gaan. Dat snap ik eigenlijk niet, maar misschien begrijp ik je post verkeerd?
Vervelend in elk geval dat rhinogebeuren! Wij hebben gelukkig erg veel hulp van de klanten en ze begrijpen het allemaal. De ontsmettingsbak is vandaag ook veel gebruikt. Zoelen en Ravenswaaij gaan ook veel 'geruchten' over, maar zijn niet officieel bevestigd, ik ben benieuwd.
Viesje heeft vandaag aan de dubbele longe mogen stappen en deed dat op zich wel lekker. Hij blijft rechtsom wel echt moeilijker dan linksom, links loopt hij heerlijk los en fijn door zijn lijf en kan ik ook zo de volte sluiten en groter maken. Rechtsom is hij trager, kruipt snel achter de loodlijn en is ontzettend moeilijk te sturen. Daar heb ik nog genoeg aan te sleutelen dus!
suikermeisje schreef:Dit is een stuk gras langs de dijk, rijden geen paarden helemaal niets. Zijn de enige die in de omgeving rijden. Het is hier gevaarlijker om mijn paard uit stal te halen en mee naar het huis te nemen naar de bak want daar staan de paarden van de buren langs, maar hier zit een eind tussen en snuffelen nooit aan elkaar oid. nog nooit contact met elkaar gehad.
Verder staan hier geen bomen of wat dan ook, dus als er evt wat zooi uit zijn neus (die helemaal droog was) dan komt dit niet op een boom waarvan een paard zou gaan eten. En gras is er nou ook niet bepaaldblubzooi.
suikermeisje schreef:Pff paardlief maakte zich vandaag sterk niet te geloven, en reed richting huis. Maar toen stil gezet, omgedraaid en laten galopperen en toen naar huis toe stappen en draven.
maar mijn schouder doet al dagen zeer, en nu weer helemaal na het rijden toen die zo vervelend was, toen stallen mesten en toen nog kuil...
Maar toen ik thuis kwam in de bak even laten galopperen, luisteren! en toen was die opeens zo braaf en lief, dus nog wat overgangen gemaat van draf naar halt en dat deed die na een paar keer ook weer braaf, gelukkig. Dan schrik je best op zo'n groot paard als die zo hard gaatals jij dat niet wil
tientjeh schreef:Zowiezo hoor je het terrein niet af te gaan als jou paard in aanraking is geweest met paarden op een stal Rhino! Door zulke domme acties, gaat dat virus nog veel verder rond.