[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 10:24

Goedemorgen,
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. Woorden schieten inderdaad tekort... ook voor onszelf hoor!

Benthe: wat een heerlijk weekend. Heel knap van Anous en je hebt haar keurig voorbereid!
MM: gefeliciteerd met je wp! Mijn instructrice had gister eerste wedstrijd met haar jonge ding, ook in het L1. Had ze gewoon 204 en 210! :oo Echt superbeestje! Daarna wel nog 3 uur gestaan omdat ze de trailer niet meer op wilde hoorde ik ~~}>

Nou, ga nog even wat dingetjes regelen en zo weer richting het ziekenhuis.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:48

Morgen,

MM: gefeliciteerd hoor met je goede punten!
JN: wat ontzettend goed van anous!

Heb er al 2 uur leren opzitten, ga nu even ruby rijden beat heeft vandaag rust en daarna weer aan de studie %)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:53

J_N gefeliciteerd met je prestatie! Het klinkt alsof je gewoon heerlijk hebt genoten tijdens de cross.

MM heeft d'r eerste winstpunt binnen! *\o/*

Tg zijn er foto's gemaakt van jullie rit? Fijn dat jullie het zo leuk gevonden hebben.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:56

Goeiemorgen!
Ik mag zo weer aan het werk. Daarna nog ff twee uurtjes college, en dan op naar Vorstin. Die mag lekker een dagje vrij :)
Ga vanmiddag Rob bellen voor crosstraining en Michiel voor springles :D

Studeer ze allemaal!
Gefeliciteerd met je eerste puntje in de L1 MM!
Wat is Anoes toch een toppaard Benthe! Gefeliciteerd!
Haha, Schimp luistert weer dus Karen ~~}> En heerlijk genoten dus op buitenrit!
Sterkte in het ziekenhuis Noor

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:58

Tg schim was lekker pittig dus :)
Snoek lekker hoor lessen :)

Noor succes en sterkte meis!!

Tis prachtig weer....

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:00

Snoek, Rob kun je beter 's avonds bellen (rond een uur of 9 á 10) omdat hij overdag de hele dag lesgeeft, of helpt met het trainen. Dan zit hij toch niet bij de agenda.

Ik heb vanavond trouwens mijn eerste springles. Best spannend! :):) Ik ben vooral ook benieuwd of het daarheen rijden goed gaat. Het is namelijk een drukke weg, met een paar gevaarlijke bochten erin en ik moet onder een viaduct door. Zover ik weet heeft hij zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:11

Wow, wat goed van jou en Anous :D
Mm, lekker gereden dus? Gefeliciteerd met je winstpunt!
Evony, veel plezier met rijden en succes met de studie!

Ik zit weer aan boord.... mooi weer!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:13

@TeeGee: officieel zonder stallen. Die staan echt bij ons op het prive-terrein en de rest, de huisje en app., zijn apart. Loopt (gelukkig) een duidelijke grens. Een enkele keer hebben we wel vreemde paarden bij ons op stal, maar eigenlijk alleen van "bekenden". We hebben zo'n 70 gasten, en dan is het lekker als je prive echt afgescheiden is. En onze stallen zijn goed, maar eenvoudig. Dus verhuren doen we niet.
(jammer he?)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:13

Technisch weer Mo?? :D

Anne, uhm ja door Esmee Blom :D
Afbeelding

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:14

Joki schreef:
itsme nee ik startte niet in Zevenaar. Ik heb er vorig jaar veel gestart maar op het moment trekt het me nog niet zo. Heb er nog wel een boel coupons liggen dus zal er van de zomer wel een keer heen gaan, maar ik vind het er zo ongezellig :o

dat vind ik dus ook. Ongezelliger kan niet. Ga er ook niet meer starten. misschien van de winter weer een keer maar buiten niet. Vooral het binnen losrijden (in de kleine bak met een 10 ruiters) en dan buiten je proefjes rijden.

marijke super van je proefje. Zo komen er vast nog wel meer :D
sanuri succes met je tentamen (al ben je al bezig)
benthe super van anoes en gefeliciteerd met je prijs en succes met leren/tentamen
Karen jammer dat schimpie niet zo braaf is. Maar gelukkig zo met hulp wel. Waar ben je heen geweest voor de enjoy the ride rit?
annetje heeft haar eerste springles vanavond. Komt vast goed.

net zoeff gelongeerd. oh wat was madame gek. galoperen met achterbenen tegelijk dus heb nu ook flinke gaten in me bak zitten. morgen eerst maar slepen. ben pas gestopt toen ze een paar rondjes normaal heeft kunnen draven. Volgens mij is dit gewoon een overdosis energie ofzo. Maar zo wit heb ik een paard nog nooit gezien na het rijden of longeren.. had opeens een schimmel.
Dus maar even gewassen en weer de wei in.
ol even voetjes geschoren ziet dat er ook weer wat minder harig uit
zo naar het werk

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:18

Annetje, niet teveel spoken op de weg zien. Mijn merrie komt uit N-O Groningen, waar echt helemaal niets geen verkeer gaat en kwam bij mij in de randstad terecht.
Haar eerste keer buiten was ook langs een snelweg, onder en over een viaduct en langs het spoor, waar uiteraard een trein voorbij kwam ;)
Ze heeft geen stap verkeerd gedaan. Mijn supermakke randstadpony was wel mee, hoewel ik niet het idee had dat ze daar veel steun aan zocht.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:30

Mo lekker hè :)
Tg mooi plaatje ziet er goed uit!! :))

Wachten is best vervelend :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:35

Tg ziet er lekker ontspannen uit zo! Jullie hebben het weer ook meegehad zie ik.

Roos: Ik ga ook gewoon doen of er niets aan de hand is hoor, maar die van mij is echt een zeikerd :P Zeker als hij wat fris is, dan ziet hij overal spoken. Daarom gaat er ook een meisje van stal mee, voor het geval dat het druk is op de weg en Vies het nodig vindt om steeds opzij te springen, of niet onder het viaduct door te gaan.
Wel fijn dat die van jou het meteen zo braaf deed!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:44

Gefeliciteerd met je 1e wp in het L1 MM! Op naar de volgende. ;)
Leuk nog een keer crossen bij Rob Snoek. Ik ga volgende week maandagavond weer.
Succes met je 1e springles Annetje!
Heel veel sterkte in het ziekenhuis Noor en Margreet.
Echt ontzettend top van Anoes JN.
Jaloers Mootje, ik zit achter m’n bureau. Al wat gehoord van de belangstellenden voor Corion?
Leuke foto TG! Heerlijk genoten dus. :)
Zevenaar outdoor dat grote concours vind ik altijd wel gezellig.. Is in de zomer, heel groot concours. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel? Jullie hebben het nu zeker over de Bolleemhoeve? Daar ben ik keer geweest met vriendin om te jureren.

Ik ben me toch potje chagrijnig. Krijg net te horen dat ik waarschijnlijk niet op stage kan in september omdat ik nog toetsen open heb staan. Doen ze ook zo leuk voor je toetsweek die morgen begint. Ik moet er nog 3 maken van toen ik met mijn pols zat, maar ik kan ze nooit maken behalve in de reguliere tentamen periode. Maar dan heb ik er al 3 of 4 in 1 week en dat trek ik met mijn pols niet en ook trek ik dat niet omdat ik alles zelf uit moet zoeken, zonder begeleiding docent.
Hoorde ik toevallig ook net dat er iemand uit andere klas wel een toets kan maken niet in de reguliere toetsperiode en dat bepaalde personen wel privé les krijgen van de docenten.
Mijn motivatie voor die toets van morgen is ook ver te zoeken, heb ook een gesprek aangevraagd voor volgende week. Ben het nu goed zat. Ik loop hard te werken alleen om alle praktijk in te halen die ik gemist heb en studie doet er niets voor. Terwijl het voor anderen blijkbaar wel gedaan wordt… Leuk zeg zo'n particuliere school.
zag net wel dat het grote lap tekst is, sorry niet de bedoeling.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:49

@ sannn. wij hadden het inderdaad over de boleemhoeve.
Het grote outdoor concours is van de boleemruiters. (mijn vereniging)
wel klote dat school niks voor jou doet en dat je wel hoort dat iemand anders wel toest kan maken en prive les krijgt. zou dat ze inderdaad goed duidelijk gaan maken in je gesprek volgende week.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:52

Wij stonden van de zomer nog verkeerd, want wij waren naar dat grote concours gegaan maar moesten dus bij die kleine manege zijn. :+ Welke regio rij je dan Itsme? Ga je ook naar Heideconcours Ede etc? Dan moet ik je vast wel eens tegengekomen zijn.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:55

ik rijd in regio de liemers (kring de oude ijssel)
oh had vorig jaar wel iemand bij mij staan die zeiden dat ze moesten jureren. en dat het inderdaad naar de manege moesten. Dat zullen jullie dan wel geweest zijn haha.
Heideconcours nog nooit geweest maar wil ik wel graag een keer.

Rij eigenlijk vaak hier in de buurt dus van westervoort tot aan hengelo (zevenaar/didam/beek/loerbeek/hummelo etc)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:55

Wauw Noor wat netjes van je instructrice!
@ Benthe super gereden dus! en gefeliciteerd met je prijs
@ Corien, sta je wel lekker in het zonnetje te wachten?
@ Mendy gelukkig voelt hij zich dus goed.
@ Sannn wat een waardeloze zooi bij jou op school!
@ Annetje veel plezier met je springles bij FrieT :D
@ Mootje die lekker op de boot zit
@ Teegee Leuke foto!

Leuke reacties van iedereen op mijn WP. :D
Net lekker een buitenrit gemaakt met mams. Paardjes lopen nou in de blote kont in de wei. Straks effe stalletjes uitmesten en Zigo rijden. Vanavond nog een oersaaie vergadering van de club maar ze verwachtten iedereen daar omdat ze een erg belangrijke beslissing moesten nemen... wat dat nou weer zou zijn...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:56

Wat ontzettend balen van je studie, san! Ik kan begrijpen dat je motivatie even zoek is.
Kreeg net weer een mail van een nieuwe geïnteresseerde!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:00

Net ook met mijn ouders overlegd en ik ga me concentreren op de stof voor de toetsweek die normaal is, die iedereen dus doet. De toets die ik morgen nog moet maken maak ik wel, maar we zien wel. Dinsdag toch gesprek dus dan zien we wel verder. Als anderen 3/4 kansen krijgen voor de stage moet ik die ook kunnen krijgen, ookal heb ik er nu nog geen 1 gehad. Hun probleem hoe niet de mijne.
Dan rij je dus net aan de andere kant, daar kom ik weinig behalve met grote concoursen zoals idd Zevenaar. Dan waren wij dat idd! :D We baalden wel, want toen viel dat andere concours wel even goed tegen. ;)
Leuk Mootje, van de anderen dus nog niets gehoord?

Is het warm buiten weer? Dan doe ik de dekens er ook weer af, mogen ze lekker in hun nakie rond lopen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:00

MM: Nieuwe statuten goedkeuren? Dat hadden wij laatst iig :+ Moet voor 1 mei allemaal geregeld zijn.. Wel super van je proef en punt! Leuk :D
Sann: Kan het me helemaal voorstellen. Wat een stom gedoe... :(:)
Benthe: Wat een goed weekend *D Gefeliciteerd!
Karen: Leuke foto :)
Shanouk: Jij hebt straks een collectie gave foto's :))

Ik ben net een kwartiertje thuis en ga zo maar gauw richting auto. Even 3 uur schoonmaken, gelijk door langs stal en dan eten en weer aan de studie. Woensdag hopelijk mijn laatste bachelortentamen!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:08

Het is heerlijk buiten sannn. Ik heb ze ook de dekens afgetrokken. En ze rollen en kriebelen er wat op los.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:14

@sann. ja voor de gewone wedstrijden ga ik niet zo heel erg ver weg. zijn er dan toch genoeg in de buurt.
het is zeker lekker weer. maar ze hebben hier nog wel dekentje op.

zit te bedenken wat ik zou inschrijven voor een concours in westervoort. zaterdags is B en L dressuur voor paarden en zondag alle klasse.
Nu zat ik te denken om zaterdag met bay en zoeff te dressuren. en dan zondag met ol springen in het L en dan zit ik of M1 dressuur erbij of M springen erbij. (wordt alleen wel weer de 1e keer springen op wedstrijd)
dus denk dat ik dan beter dressuur erbij kan doen of alleen bij L springen houden. uhm moelijk.. vanavond maar met papsie overleggen.

Ik heb nog echt giga zeer op me borst/ribben..lijkt net of het steeds erger wordt. hopelijk voor het weekend wel minder.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 13:04

Het is inderdaad heerlijk weer.

Mijn vader is weer thuis en zit nu ook lekker in de tuin. Ze doen er niks meer aan in het ziekenhuis, dus het is maar afwachten en genieten van de tijd die we nog hebben.

Nudine en KJ worden vandaag voor mij buitengezet, dus hoef niet heen, maar denk dat ik nog wel even ga straks.

Mendy: wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt, ben je al naar de dokter geweest?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:26

Jeetje Noor, dat is ook moeilijk! Hopelijk lukt het jullie om te genieten van de tijd die er nog rest.
Is behandeling in Dld niet meer aan de orde nu? Is dat definitief te laat?

Groetjes, ook aan je ouders, van ons allemaal hier. Chris was ook helemaal een beetje van slag toen ik het hem vertelde.