Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Op mijn werk heb ik een vaste foon. In de auto ook niet,want daar mag je toch niet bellen (en ik rij zowat alleen van huis naar werk). Thuis heb ik ook een vaste foon. Dus ik zou niet weten wanneer ik hem moet gebruiken.
miss_jumpy schreef:Scum schreef:Op mijn werk heb ik een vaste foon. In de auto ook niet,want daar mag je toch niet bellen (en ik rij zowat alleen van huis naar werk). Thuis heb ik ook een vaste foon. Dus ik zou niet weten wanneer ik hem moet gebruiken.
als ik klaar ben bij de paarden moet ik toch naar huis kunnen bellen dat het eten opgezet moet worden
miss_jumpy schreef:Scum schreef:Op mijn werk heb ik een vaste foon. In de auto ook niet,want daar mag je toch niet bellen (en ik rij zowat alleen van huis naar werk). Thuis heb ik ook een vaste foon. Dus ik zou niet weten wanneer ik hem moet gebruiken.
als ik klaar ben bij de paarden moet ik toch naar huis kunnen bellen dat het eten opgezet moet worden
hyppolyte schreef:Hey, maar das niet eerlijk he scum, niet iedereen heeft zo'n übercamera als jij, en mooi dat ik daar geen filmpjes mee kan maken in princenhage, dus dan zul je vast wel blij zijn met mijn telefoon Mèt camera!
andrea16 schreef:Ik ben weer thuis!
MJ: Ik gooi zo even het bitje op de post, gisteren duurde het nogal lang bij het postkantoor waardoor ik geen tijd meer had om em toen ik thuis kwam nog op de post te doen.
Heb wel per ongeluk een envelop bij de Primera gejatHad eerst een te kleine, die had ik wel betaald, toen een grotere gepakt en daar adres etc. opgeschreven en ik ben zo de winkel uitgelopen
![]()
In januari mag ik ook een nieuwe foon uitzoeken, ik heb echt nog geen idee wat voor een. Maar goed, dat duurt ook nog even...
andrea16 schreef:MJ: Ik gooi zo even het bitje op de post, gisteren duurde het nogal lang bij het postkantoor waardoor ik geen tijd meer had om em toen ik thuis kwam nog op de post te doen.
Heb wel per ongeluk een envelop bij de Primera gejatHad eerst een te kleine, die had ik wel betaald, toen een grotere gepakt en daar adres etc. opgeschreven en ik ben zo de winkel uitgelopen