[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:20

Lg moet je echt niet doen nee

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:27

Maar hij is zo mooi Verdrietig

Leuke foto's! Is inderdaad wel gaaf zo'n mooie camera.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:27

Ja idd Ja
maarja, denk dat ik die toch niet zo vaak ga gebruiken, maak nu al amper foto's met mn telefoon Tong uitsteken

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:39

LG is echt flut hoor, mn zusje had hem los gekocht. Echt zonde van je geld.

Ik heb de simpelste Nokia, kan alleen bellen en smsén. Maar hij overleefd alles.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:41

Ik vind dat een foon niet bedoelt is om goede foto's mee te maken. Daarvoor moet je toch echt bij Nikon zijn (oid) en die maken dan weer geen foons Haha!
Wat vinden jullie van GEEN foon? Bevalt mij erg goed Ja

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:44

Das geen optie Scum... Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:48

Op mijn werk heb ik een vaste foon. In de auto ook niet,want daar mag je toch niet bellen (en ik rij zowat alleen van huis naar werk). Thuis heb ik ook een vaste foon. Dus ik zou niet weten wanneer ik hem moet gebruiken.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:53

Vief: LG is indd niet zo goed Nagelbijten / Gniffelen.
Ik moet ook nog een nieuwe uitkiezen Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:54

Das ook geen optie voor mij Scum Tong uitsteken Ik kan echt niet zonder mijn foon Clown

LG zou ik ook niet nemen, vind de Shine wel heel gaaf maar ik hoor allemaal slechte ervaringen met LG

Kim: sterkte bij de tandarts
Andrea: balen dat je de trein niet meer kon halen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:59

Scum schreef:
Op mijn werk heb ik een vaste foon. In de auto ook niet,want daar mag je toch niet bellen (en ik rij zowat alleen van huis naar werk). Thuis heb ik ook een vaste foon. Dus ik zou niet weten wanneer ik hem moet gebruiken.

als ik klaar ben bij de paarden moet ik toch naar huis kunnen bellen dat het eten opgezet moet worden Clown

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:00

miss_jumpy schreef:
Scum schreef:

als ik klaar ben bij de paarden moet ik toch naar huis kunnen bellen dat het eten opgezet moet worden Clown

ROFL Huilen van het lachen

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:01

Hey, maar das niet eerlijk he scum, niet iedereen heeft zo'n übercamera als jij, en mooi dat ik daar geen filmpjes mee kan maken in princenhage, dus dan zul je vast wel blij zijn met mijn telefoon Mèt camera! Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:03

miss_jumpy schreef:
Scum schreef:

Uhm, mijn paarden staan aan huis Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:05

hyppolyte schreef:
Hey, maar das niet eerlijk he scum, niet iedereen heeft zo'n übercamera als jij, en mooi dat ik daar geen filmpjes mee kan maken in princenhage, dus dan zul je vast wel blij zijn met mijn telefoon Mèt camera! Tong uitsteken

Tja; ik heb dus nog een probleem. Ik wilde film hebben in P'hage. Omdat die cross zich goed leent voor een stukje film. Echter.... mijn videocamera is kapoet! Boos! Hij vreet het lint in het bandje op. Ik weet niet goed wat ik ermee moet doen. Wegbrengen ter reparatie kost een vermogen en dan heb je nog niet eens garantie dat ze hem kunnen maken. Geld voor een nieuwe is er voorlopig niet. Ik vind het ook zonde om zomaar een nieuwe te gaan kopen. En ik had zo graag een filmpje gewild Huilen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:06

Ja dan heb jij daar geen telefoon voor nodig maar ik vind het wel een heel goed argument waarom ik een telefoon moet hebben Haha!

Ik heb er trouwens geen camera op, ik koop altijd een goedkope!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 15:09

Ik heb er wel een camera op, maar gebruik hem eigelijk nooit. De foon was gratis bij mijn abo dus sja.... Ik ben voor een samsung of nokia. Beide kunnen onwijs veel hebben, en dat is wel nodig bij mij Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:13

Indd Rowo, die vind ik ook het fijnst Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 15:18

Dat ding is toch al vaak gevallen bij mij.. uit mijn zak vanaf het paard op de straat, in het zand, gewoon op de grond, van tafel... hij leeft nog steeds Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:18

Ik ben weer thuis! Haha!

MJ: Ik gooi zo even het bitje op de post, gisteren duurde het nogal lang bij het postkantoor waardoor ik geen tijd meer had om em toen ik thuis kwam nog op de post te doen.
Heb wel per ongeluk een envelop bij de Primera gejat Bloos Had eerst een te kleine, die had ik wel betaald, toen een grotere gepakt en daar adres etc. opgeschreven en ik ben zo de winkel uitgelopen Clown

In januari mag ik ook een nieuwe foon uitzoeken, ik heb echt nog geen idee wat voor een. Maar goed, dat duurt ook nog even...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 15:20

andrea16 schreef:
Ik ben weer thuis! Haha!

MJ: Ik gooi zo even het bitje op de post, gisteren duurde het nogal lang bij het postkantoor waardoor ik geen tijd meer had om em toen ik thuis kwam nog op de post te doen.
Heb wel per ongeluk een envelop bij de Primera gejat Bloos Had eerst een te kleine, die had ik wel betaald, toen een grotere gepakt en daar adres etc. opgeschreven en ik ben zo de winkel uitgelopen Clown

In januari mag ik ook een nieuwe foon uitzoeken, ik heb echt nog geen idee wat voor een. Maar goed, dat duurt ook nog even...

ROFL Foei andrea!!!

Ik mag pas in maart een nieuwe uitzoeken. Tegen die tijd zijn er vast al weer 5 nieuwe ofzo.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:23

Yup, die samsungetjes zijn verbazingwekkend stevig, die sliders in ieder geval, van nokia weet ik alleen iets van die oude modellen, die zijn vrijwel onverwoestbaar, tenzij er een paard op gaat staan Kusje.
En scum, ik kom toch groomen bij je, dus dan kan ik filmpjes maken met m'n tel, handig toch, zo eentje met camera Knipoog?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:24

hahaha foei Andrea Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 15:24

Ik had idd ook eerst een nokia, die heeft echt zowat alles overleefd. Er is zelfs eens een emmer water ovrheen gegaan en het leefde nog.
Die slide zou ik nooit tegen. Als er veel zand tussen komt krijg ik ze amper meer open. K heb er 1 met klepje.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:25

andrea16 schreef:

haha, dus de verzendkosten vallen wel mee Haha!
Nou die hoor ik wel, iig alvast erg bedankt voor de moeite!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:26

Ik heb een Samsung ladyphone, oudere model. Is ook al een keer in een emmer water gevallen en leeft nog steeds helemaal! Het valt me van mezelf echt heel erg mee dat ik em nu al bijna 2 jaar heb en dan ook nog es helemaal goed Vork