Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veulentjes zijn altijd leuk*
werd ook wel tijd.... Op harde ondergrond loopt ie nog 99% maar op iets zachtere ondergrond merk je er niks aan. Hij heeft zich waarschijnlijk toch toen laatst zonder ijzer verstapt op n steen of zo.... Wilde gisteren testen of ie wel lekker loopt en vooral wil lopen. Gelukkig was de test geslaagd
In t begin was ie iets té rustig voor mijn gevoel maar eenmaal in t bos kreeg ie toch weer kriebels
helemaal toen ik weer n paar hindernissen gesprongen had. Wat mij betreft zijn we klaar voor Chaam! Nou t weer nog.... t is hier al bewolkt

qua drukte maar het is wel erg druk 

Heel herkenbaar allemaal
(dus ook meteen een tip voor nickeltje)

Lielle schreef:Gomir, dat is toch dat meisje van de columns in de NRC? Erg leuk!
gomir schreef:Wat doe jij eigenlijk voor werk Nelis?
Nachtdienst is wel ok idd![]()
Ik heb het boek van Anne Hermans gekocht en vandaag binnen gekregen. Echt geweldig, kon het amper nog wegleggen toen ik het een keer open had. Weet niet of het voor mensen die geen co-assistent zijn ook zo leuk is, maar ik denk dat ik het heel snel uit ga hebbenHeel herkenbaar allemaal
(dus ook meteen een tip voor nickeltje)
House of god was leuk om te lezen en herkenbaar, maar dat boek is denk ik nog beter. Ook wat actueler en meer op de situatie hier gericht
Ik ga dus weer verder lezen nu

want vond ze reuze mooi