Wonderland
Wutella onthoofd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben pas morgenavond terug, maar even snel hoi
! Hahaha, vandaag heel de dag naar Breda Hippique geweest! Margo geholpen
! Enne morgen en overmorgen ook Breda Hippique
! En ook naar de rally, mijn vader doet namelijk mee!
! Want donderdag ga ik alweer op vakantie voor 3 weken!! Maar goed tot maandag allemaal! En iedereen die wedstrijd heeft succes
!!
!!
Lielle schreef:ben pas morgenavond terug, maar even snel hoi
BW/Scum, leuke dag gehad
Ik was met Piet aan het rijden en Jorianne op Schimmel en ik kon heel goed zien dat ze hengstig was hele tijd knipperen en de staart omhoog.
Het zegt natuurlijk nog niet zoveel, maar het is een stap in de richting van nog een veulen

helemaal mijn paard... 
we zullen zien... als ze maar niet zo loopt als donderdag 
aangezien 2e fase een soort van barrage is
Onide schreef:Gomir:
Ja leuk issie! Echt, als ik 20 cm kleiner een wat smaller was had ik het wel geweten!
Wanneer is de CK? Ik ben er als het goed is de hele zomer
TypicalDutch schreef:Waar heb je gelestNa 3 maanden haalde ik m'n trailerrijbewijs overigens fluitend want ik had natuurlijk al heel wat illigaal geoefend (met en zonder paard). Die instructeur bleef maar zeggen: 'en dat voor een vrouw.....'. De eikel.![]()
Ik lees je onderschrift net
)
(waarna ik weer met een noodgang naar huis moest, want ik moest weer werken vanmiddag/vanavond. Wel apart om met twee man zo snel mogelijk je paard af te zadelen, na te verzorgen en op de trailer te krijgen en de spullen weer in de auto
)
Gebeurd bij ons ook regelmatig als we op concours zijn, moeten we ander paard ophalen.
Citaat:="gomir
Waar heb je gelest![]()
Hoe had je gereden zondag?
(en je krijgt trouwens geen minpunten voor het rijden van een verkeerd parcoursIk lees je onderschrift net
)
M'n diploma trouwens ook. Wat een officieel gedoe!