vanochtend in het ziekenhuis geweest, 2 moedervlekken laten verwijderen...DOE DIT NIET THUIS

wat een drama, de verdoving(vloeistof) deed allemachtig veel pijn (op mijn rug en onder mijn oksel ergens) daarna voelde ik niks meer, maar ik keek mijn ogen uit toen hij aan het hechten was...(wist niet dat dat ook moest?
) die op mijn rug heeft hij dict gebrand ofzo... hup klaar...naja niet dus, ik wilde opstaan, maar voelde me opeens heel beroerd, ben gaan liggen en viel meteen weg. lag volgens de rest te stuiptrekken en leek meer op een lijk dan op iemand die net terug was van vakantie
ik heb daar nog minstens 15 min gelegen. ik kwam weerheel raar bij...thuis aangekomen was ik nog steeds beroerd...geen idee hoe at nu kan maja, heb nu dik 2 ur geslapen en voel me nog steeds niet fit. over 10 dagen moet ik de hechtingen eruit laten halen en krijg ik meteen te horen of het goed of kwaad aardig is...zucht ben nu al zenuwachtig

) maar ik kan altijd de jeep van stal lenen. Wil nu zelf een klein jeepje kopen van 1400 kg, die 1800 mag trekken. Dan kan ik mn 2 paards trailer incl. 1 paard (van ruim 700) makkelijk trekken.
(weet niet wat die auto weegt)

Edit: krom heh?
_/-o_ *o/*
*o/*