Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:Ja, dat is gaaf hoor, varkens in je wei!!
Vraagje, wat voor kleur zijn de bordjes van de L SGW? Blauw??
Bento1988 schreef:miss_jumpy schreef:Ja, dat is gaaf hoor, varkens in je wei!!
Vraagje, wat voor kleur zijn de bordjes van de L SGW? Blauw??
Opscheppert..![]()
![]()
![]()
chantal_cs schreef:Rt, die Goodtimes ziet er erg leuk uit, ik ben benieuwd naar zn springkunsten!
Ik ben daarstraks gewoon van Lucky afgevallen!!!
Het begon er al mee dan we na 10min stappen bij de wei waren gekomen waar ik even wilde draven, daar stond ze al recht overeind omdat we daar gister ook al hadden gedraafd dus ze wist het al precies...
Doorgedrukt en de draf ding eerst heel lekker, totdat ze opeens bedacht dat het leuker was als ze zelf linksaf ging en ik rechtdoor... grrrrrom
Deed ze echt heel truttig, echt merrie achtig!
Snel maar weer opgestapt maar ze bleef proberen, ben verder wel blijven zitten maar ze is zo ontzettend blij dat ze weer wat mag draven.. pvieuw dan is een halve volbloed wel erg pittig!
chantal_cs schreef:Rt, die Goodtimes ziet er erg leuk uit, ik ben benieuwd naar zn springkunsten!
Ik ben daarstraks gewoon van Lucky afgevallen!!!
Het begon er al mee dan we na 10min stappen bij de wei waren gekomen waar ik even wilde draven, daar stond ze al recht overeind omdat we daar gister ook al hadden gedraafd dus ze wist het al precies...
Doorgedrukt en de draf ding eerst heel lekker, totdat ze opeens bedacht dat het leuker was als ze zelf linksaf ging en ik rechtdoor... grrrrrom
Deed ze echt heel truttig, echt merrie achtig!
Snel maar weer opgestapt maar ze bleef proberen, ben verder wel blijven zitten maar ze is zo ontzettend blij dat ze weer wat mag draven.. pvieuw dan is een halve volbloed wel erg pittig!
Bento1988 schreef:of Philadelphia...
BrittJl0ver schreef:haha, wat een verhalen allemaal over hele vrolijke paarden
@Simmie, ja idd, maar ik erger me wel aan meerdere reclames..
Bento1988 schreef:BrittJl0ver schreef:haha, wat een verhalen allemaal over hele vrolijke paarden
@Simmie, ja idd, maar ik erger me wel aan meerdere reclames..
gewoon uitzetten die TV
Bento1988 schreef:Veeeel gezelliger
Bento1988 schreef:Veeeel gezelliger