Jammer dat alleen bij de pony's maar equipes zijn . Karen, Vos lijkt het naar z'n zin te hebben op die foto! Fijn!
hennydehart schreef:
Ik prutsmuts de ervarings expert
Huh wat ?
Vanochtend naar de dokter geweest, tape is eraf! Wel onwennig, maar ben heel blij! Mijn enkel/voet/been ziet er nu alleen niet uit, allemaal los vel. Meteen naar m'n neus laten kijken want anders moest ik volgende week weer heen, en ik heb inderdaad rechts veel minder ruimte... heb nu neusspray wat de slijmvliezen minder dik maakt, helpt dat na een maand nog niet genoeg ga ik naar de KNO. Ze kunnen dan het tussenschotje anders zetten, maar ze kunnen er ook een stuk uit gaan schrapen. Dokter zei dat ik dat maar aan het eind van het crossseizoen dan moest laten doen, dan hoefde ik ook niet zoveel wedstrijden af te melden
Leliaardje
Geplaatst: 21-05-12 12:03
Hi hi, de dokter kent je dus al Mirthe . Maar wel een akelig vooruitzicht. Hopelijk werkt de spray! Vos . Wat een geinige 3-tal foto! Texelse: afschuwelijk is dat toch. Wel bijzonder dat er opeens andere inzichten zijn. Ik dacht dat ze dit dossier gesloten hadden. Indrukwekkend was het altijd hoeveel haar ouders hebben geprobeerd in dit onderzoek.
Rest weet ik even niet meer. Snel weer aan het werk!
Zo, zit vanaf kwart voor 7 al thuis te werken. Ben nu gaar en moet nog 2 klanten bezoeken, dus dat ga ik maar eens doen. hopelijk optijd weer thuis, dan kan ik lekker met mijn zoon nog ff in de zon op stal rommelen. Vriendlief is 5 dagen weg, dus haar hoef ik qua eten ed geen rekening mee te houden. Lekker voor hem dat hij het onwijs treft met dit weer in zijn korte vakantie.
AntheaV
Geplaatst: 21-05-12 13:13
Rosa: Wat een leuk setje zo met z'n drieën
SM: Het was inderdaad niet zonnig, maar wel heerlijk crossweer!
Ik kom weer uit de bijlees-modus! School laat me nu iets meer met rust.. dus ik heb weer tijd voor mijn sociale leven haha! Dus ik kom weer gezellig meekletsen (als ik nog welkom ben offcourse)
Mirthe: fijn dat je zo'n leuke en meedenkende dokter hebt. Scheelt wel veel, mijn vorige dokter zei nog net niet 'eigen schuld' als ik weer eens met een gebroken pols ofzo bij hem kwam, maar z'n hoofd sprak boekdelen. Die man had NIKS met paarden, levensgevaarlijk zei hij altijd. SM: was inderdaad niet echt zonnig toen nee. Leliaardje: werkse nog! Noor: zal inderdaad wel warm zijn! Veel plezier vast.
Ik heb de hele ochtend gezeurd tegen m'n stagebegeleider dat het mishandeling is om een student binnen te zetten met mooi weer, dus wij hebben net geluncht op het terras in het dorp hier haha.
SM: haha nou valt mee, we lopen elkaar altijd wat de gek aan te steken met lompe grapjes en gezeur. Dat scheelt wel, anders verveelde ik me hier echt dood, maar het is nu altijd wel gezellig.
Mister T
Geplaatst: 21-05-12 15:00
hahaha Noor dat klopt! zo voelt het ook Echt schandalig!
Laatst bijgewerkt door Mister T op 21-05-12 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Kris
Geplaatst: 21-05-12 15:02
De kogel is door de kerk dames... Morgenochtend ga ik mijn nieuwe aanwinst ophalen. Ik presenteer: Pasjha, geboren in 1997. Celano x Lector.