Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Maar omdat we hem niet te koop hebben staan, wil ik geen vraagprijs noemen. Als hij iets wil kopen dat niet te koop staat, dan moet het geld bieden, en geen "gewoon geld", maar "goed geld". En dan is het nog maar de vraag of we verkopen. Eerst willen we ook nog weten wat de bedoeling is met het beestje. Hoewel dat niets uitmaakt, want wat je verkoopt ben je kwijt en heb je geen zeggenschap meer over. Maar het meiske dat hem uit gaat brengen (1e x is een van de aankomende weken) is zo gek met hem, en is éen amazone waarin wij veel vertrouwen hebben, dus dan hebben we ook lol als zij met hem in de sport bezig is. Geld is een raar ding. Als je het hebt en je doet er niets mee heb je er niets aan, en als je er wel wat mee doet geef je het uit en is het weg. Dus tja.....
.

Lekker gek staan doen, en uiteindelijk stonden ik en mijn zus op het dansvloerTJE als enige, stonden 2 wijven te kijken omdat die zelf niet durven te dansen en die gozers daar achter schijnen ook hun ogen uit gekeken te hebben
Alleen heb ik saaie vrienden die met hun handen in de zakken staan, dus die aan het dansen zien te krijgen, dat is best moeilijk 

mistid schreef:Ik zit vol ideeen, morgen meteen maar aan de slag met materiaal bij elkaar zoeken en alvast knutselen. Alleen pap is ziek, dus wordt wat lastiger bouwen enzo, helaas. Kan gelukkig zelf alvast hekkesluiters enzo aan het lint maken. Ik wil in ieder geval een gewone dam over de sloot, en een trakehner maar dan moet de sloot wel opgehoogd worden, dus dat wordt een verlaagde dam denk ik. En volgens mij ligt het land iets lager, ik wil ook een soort skyjump. En mam en ik willen al heel lang een landhek.
.mistid schreef:Als jouw oom nou ook nog eens een crossterrein aan gaat leggen.
Had nog een lief filmpje van Britt met Wantie gespot op fb!
of misschien in een land heeeelemaal achteraan
en das dan ook niet leuk hahah
is ouder filmpje
Sannnn schreef:Ik ga morgen toch nog crossen in Ede samen met Sim.
Jaloers. Ik ga morgen naar WW of naar het strand! 
Volgende week toch?
Daarna naar het tuincentrum geweest. Héle mooie potten voor op de vensterbank gekocht, ben er helemaal waus van
Donkere pot met van die overhangende sprieten (vetplantjes want ze staan vol in de zon) en dan takken en paarse zijdebloemen erin. Ennn.......... (vriendje weet nog van niks) we hebben huisdieren! Twee vissen, een zwarte en een goudvis met van die bolle ogen. Ze hebben ook zo'n Romeins poortje in hun kom
Maar als goedmakertje gaan we met zijn 4en het bos in.

, onze oudste loopt zich daar nu te vermaken!
Even in de gaten houden..