[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:03

ah dat is echt *** dat de behandeling in duitsland te laat is. Heel veel sterkte voor jullie allemaal noor en magreet en fam.

Joki ja heb in zevenaar gestart was jij daar ook?

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:11

Wat een **** bericht Noor en Margreet. Echt *** dat de behandeling in Duitsland te laat is gekomen. Raar om die dingen te moeten regelen. Ik wens Noor en Margreet maar ook de hele familie heel veel sterkte met deze nare gebeurtenis :(:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:15

Wat ontzettend erg noor en margreet, helemaal dat er niet voldoende tijd was voor de nieuwe behandeling in duitsland! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en echt een hele dikke virtuele knuffel geven :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:17

Noor en margreet heel veel sterkte sense. Wat verschrikkelijk dat het gewoon te laat is voor die behandeling in duitsland. Lijkt mij erg onwerkelijk allemaal.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:25

Noor en Margreet, was verschrikkelijk. Enorm veel sterkte in deze zware tijden toegewenst.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:25

itsme nee ik startte niet in Zevenaar. Ik heb er vorig jaar veel gestart maar op het moment trekt het me nog niet zo. Heb er nog wel een boel coupons liggen dus zal er van de zomer wel een keer heen gaan, maar ik vind het er zo ongezellig :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:34

Noor margreet en Jan heel veel sterkte de laatste tijd met elkaar en geniet nog van de momenten die komen of zijn... Klinkt heel dubbel en je wilt het misshien niet horen maar bespreek het wel met elkaar hoe oneerlijk het ook is :(
Heel veel sterkte :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:57

Noor en Margreet heel veel sterkte, wat erg dat het nu zo'n wending krijgt ineens. :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:59

hee meiden!
Vandaag en gister alleen maar meegelezen. Ik stond nog in de ren en vlieg stand denk ik ;)

Voor Noor Margreet en Jan wel een :(:) :(:) :(:) want dat is natuurlijk helemaal klote wat er allemaal gebeurd. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. Maar vind het vreselijk rot. En dat is nog een understatement.

Voor alle concour gangers waarbij het goed is gegaan *\o/*
En voor de minder tevredene :(:)

Ik ben zo ontzettend happy. Zeus was gister namelijk zo vreselijk vervelend van de pollen dat ik dacht dat het concours van vandaag wel niks zou worden. Toch maar gegaan en ik heb nog nooit zulke mooie knotten gehad :D Met los rijden was hij zooo ontzettend fijn dat ik helemaal verbaasd was. Kwamen gewoon mensen naar me toe die alleen even mee deelden dat ik zo'n leuk mooi en fijn paard had. :o :D *\o/*
Ik de 1e proef zei de jury dat ik het te braaf wilde doen en dat hij ronder moest. Meer voorwaarts in draf en galop. Stap was super zei ze. 8-) 177 punten.
En de 2e proef iets ronder ingesteld, stoerder gereden en hij liep echt fijn. Jury vond hem erg leuk en zei dat ze alles zonnig in zag. Resultaat 188 punten! *\o/* 1e winstpunt in de L1 *\o/*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:02

Marijke wat fijn voor je! Lekker zo doorgaan dus!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:03

Noor en Margreet, wat een vreselijk nieuws -O- , ik weet niet meer te zeggen dan nogmaals heel veel sterkte :(:) .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:06

Zie mijn berichtje terug en al die smilies! Sorry ... beetje irritant maar ben ook helemaal blij.

Leuke reactie Sim.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:07

Kan ik me voorstellen hoor Marijke! Je mag best blij en hyper zijn. Zijn we allemaal toch wel een keer .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:12

Heb zelf nooit hoger gereden dan B dressuur. (werd half opgevoed door Geert en dan wordt je geleerd dat dressuur stom is ;) ) Deed meer springen en cross. Dus ben nu officieel een L ruiter hahaha

Snoekiej

Noor, Margreet en Jan, ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat onwerkelijk dat het ineens zo bergafwaarts gaat en dat de behandeling te laat is. Heel erg veel sterkte, en geniet van de tijd die jullie nog samen mee mogen maken..

heleenxx

Wat verschrikkelijk, Noor en Margreet!
Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe. Wat moeilijk voor jullie zeg...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 06:53

Goede morgen :)

Mm fijn dat je paard zo lekker liep en super van je eerste puntje :)

Zo ben weer aan de arbeid lang dagje denk ik wel maar goed tis voor een goed doel :)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 07:36

Noor, Margreet en Jan, wat balen dat jullie te laat zijn voor de behandeling in Duitsland, want wat een vreselijk nieuws.
Geniet van de tijd die jullie nog samen hebben en nogmaals heel veel sterkte :(:) :(:)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:01

Noor en Magreet: Heel veel sterkte..! :(:)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:01

Noor, Margreet en Jan onzettend veel sterkte! Wat balen dat jullie te laat zijn voor de behandeling in Duitsland. Geniet nog van de tijd samen.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:13

Morge!

MM: Fijn dat Zeus zo goed liep en helemaal leuk dat je al een winstpunt heb gereden :D

Ik heb om 11 uur tentamen van wiskunde en daarna weer vrij, heerlijk :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:47

Noor, Margreet, Jan en de rest van de familie en vrienden: Nogmaals heel veel sterkte de komende periode :(:) Dat zijn inderdaad geen dingen die je nu al wil bespreken....

Verder nog mooie veulenfoto's gezien, goede en minder goede wedstrijdresultaten gelezen, Mootje die al veel van haar spullen heeft verkocht en ook al meerdere kijkers voor Corrie heeft gehad, mensen die moesten leren voor de tentamens en de rest is me toch weer ontschoten :o

Ik ben vrijdagmiddag al richting EL vertrokken, via Rob gereden om daar nog even heerlijk te trainen, zodat ik zeker wist dat ik Anoesje eerlijk had voorbereidt. Daarna doorgereden naar mijn logeeradres en ik had echt een soort vakantiegevoel :D Zaterdag heerlijk een relaxed dagje gehad en nog even lekker met Anoesje daar naar het bos geweest en rustig de cross verkend. Zondag kon ik dus ook lekker uitslapen en heb daarna rustig Anoes gevlochten. Dressuur ging wel aardig, al moest ze flink wennen aan de onregelmatige bodem, 196 punten. Springen waren de wapperende spandoeken wel wat eng, maar kwamen we netjes rond met 1 balkje en in de cross waren we foutloos *\o/* Wel wat tijdfouten, maar daar had ik ook niet op gereden ;) Wou gewoon een fijn rondje rijden en dat is zeker gelukt! Uiteindelijk zelfs nog een 6e prijs in ontvangst mogen nemen :D Ben helemaal trots op mijn meisje en gelukkig kwam ze nu helemaal heel uit de cross :j Tussendoor ben ik ook nog aan de studie geweest, want heb vanmiddag weer tentamen. Ga zo dus nog maar weer even verder met studeren...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:52

netjes JN, gefeliciteerd! En voor nu, studeerse ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:05

Goedemorgen!
MM nou super dat je nu officieel L bent!
Sanurie succes met je tentamen.
JN super dat je zo lekker hebt gecrosst. En gefelicteerd natuurlijk met je prijs en nu dan maar weer leerze en succes!

Ik zal zo beide paardjes maar gaan doen! Het is weer super weer.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:14

Morguh!

Noor en Margreet, heel onwerkelijk en woorden schieten tekort…. -O-

Texelse, hebben jullie een B&B of zoiets? Ah ik lees het al. Ook huisjes met stallen??
Jantine, arme Sem! En een 2e Uk??
Lau, dat is balen!! Deze week nog springles?
Caro, jammer dat het niet zo geweldig ging op wedstrijd…
San, wat balen dat What zo moeilijk te laden is…
Mendy, lage punten, jammer!

Ik ben ook voor een culinaire meeting :D Maar ik ben van 14 tot 21 mei op vakantie :P

Margriet, mooie veulens!
Shanouk, gaaf dat je Astrello hebt gezien. Mijn Astrello is alweer een jaar :D
Joki, zure punten zijn dat, jammer!
Evelien, ik vind het ook altijd een mooie neusriem om te zien. Ik heb T een tijdje met beugelneusriem gereden, dat werkt ook wel goed.
Mo, lekker dat je je zadel verkocht hebt. Ik heb als het goed is mn “oude” dressuurzadel verkocht. Ze had hem een week op proef en dat loopt vandaag af.
MM, gefeliciteerd met je winstpunt!
Benthe, wow wat goed!! Gefeliciteerd! Klinkt ook als een heerlijk weekendje!

Schimpie is weer getemd. Woensdag ging ie superbraaf met opstappen, donderdag niet gereden omdat Rem dan ’s avonds werkt en vrijdag was het weer helemaal mis. Hij laat me niet opstappen en als ik dan zit ontploft ie. Gelukkig kwam die jongen van Oldenhoff naar het veulen kijken en hij is op schimpie gegaan. Zaterdag heeft ie hem weer gedaan en zondag ik samen met Rem. Ging super goed. Hij moet dus maar gewoon elke dag aan het werk.

De Enjoy the Ride rit was geweldig, wat een mooi gebied! Prachtig! :9