Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

want dat is natuurlijk helemaal klote wat er allemaal gebeurd. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. Maar vind het vreselijk rot. En dat is nog een understatement.
Met los rijden was hij zooo ontzettend fijn dat ik helemaal verbaasd was. Kwamen gewoon mensen naar me toe die alleen even mee deelden dat ik zo'n leuk mooi en fijn paard had.
177 punten.
1e winstpunt in de L1
) Deed meer springen en cross. Dus ben nu officieel een L ruiter hahaha 

Dat zijn inderdaad geen dingen die je nu al wil bespreken....
Zaterdag heerlijk een relaxed dagje gehad en nog even lekker met Anoesje daar naar het bos geweest en rustig de cross verkend. Zondag kon ik dus ook lekker uitslapen en heb daarna rustig Anoes gevlochten. Dressuur ging wel aardig, al moest ze flink wennen aan de onregelmatige bodem, 196 punten. Springen waren de wapperende spandoeken wel wat eng, maar kwamen we netjes rond met 1 balkje en in de cross waren we foutloos
Wel wat tijdfouten, maar daar had ik ook niet op gereden
Wou gewoon een fijn rondje rijden en dat is zeker gelukt! Uiteindelijk zelfs nog een 6e prijs in ontvangst mogen nemen
Ben helemaal trots op mijn meisje en gelukkig kwam ze nu helemaal heel uit de cross
Tussendoor ben ik ook nog aan de studie geweest, want heb vanmiddag weer tentamen. Ga zo dus nog maar weer even verder met studeren...

Maar ik ben van 14 tot 21 mei op vakantie