[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:07

Welke je ook kiest, je moet wel een foto maken straks met je nieuwe outfit. Waarschuw wel even van tevoren, dan zet ik even mijn zonnebril op :D 8-)

Wat betreft die crossclinic, ik heb daar geen mail over gehad. Maar ik zou er ook echt geen 175 euro voor over hebben. Maar ik wordt dan ook niet meer gesponserd door mijn ouders :P

Gefeliciteerd met je nieuwe zadel Snoekiej! Ik heb sinds een week ook een nieuw zadel voor Olivier, helemaal op maat gemaakt voor hem en mij. Ik moest er erg aan wennen, maar dat is ook niet gek, ik zat al 9 jaar op mijn andere zadel. Olivier loopt er super mee!

Claire en Noor, ik heb me ingeschreven voor de crosstrainingen bij Beukers, ze staan al op de site. Dit jaar zijn er een aantal trainingen op donderdagavond, de eerste is op 1 april. Ik heb ons er voor 6 ingeschreven.

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:12

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:14

dat ponytje is echt geweldig!
Wel jammer dat hij nog niet is beleerd maar de X-factor heeft hij wel :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:17

Beleren doe ik wel. Pas ik makkelijk op. :D
Vind het ook echt een beeldig ding. Hadden ook al een prachtig Welshje op het oog, maar dat was een ggk dekhengst. Ik vind het dan ook zonde om dat te castreren.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:21

ja dat is dan best zonde!
helemaal als je deze schoonheid tegenkomt
Hopelijk is hij ook zo braaf als vermeld

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:23

Pb ik weet wie dat is waar die pony te koop staat ;)
Meer info pben maar ;)

Vind die clinic ook wel erg veel geld, moet alles ook zelf betalen dus dat gaat hem voor mij niet worden :n

Ik heb lekker gereden, jackson kakte binnen erg in ( was buiten los gaan rijden).

Ga zo lekker richting bed :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:27

Ik ben gevraagd voor een clinic van Uriel Taken volgende week vrijdag, die door onze vereniging georganiseerd word. Helemaal gratis, dus dat is altijd goed :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:29

Kijk jantien dat is altijd mooi mee genomen ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:30

Ideaal Tientjeh!! ;)

Wat een kittig ding PB!! :D Erg leuk diertje!! En ik vind Albert Voorn een fijne springruiter, zijn manier van rijden spreekt mij erg aan :) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:41

Zou ik ook wel eens les van willen ;) haha * droomt verder!

Ik ga op bed :wave:

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:43

Super stoer beestje PB ;).

Shanouk: Fijn dat je een dressuur zadel alvast gevonden hebt :D.

Net even een half lesje meegereden met Bobo. Nam Sofie maar niet mee aangezien ze nog geen nieuwe ijzertjes heeft. Dus toen Bobo maar meegenomen. Leert hij ook weer veel van.
Hij was wel erg vrolijk vandaag :P. Had hem nog niet zo meegemaakt. Er zaten ook hele fijne stukken tussen. Hij moet nog veel leren en we moeten nog wel aan elkaar wennen. Maar dat komt allemaal wel :). Fijn paardje is het gewoon.

Heb net weer 2 dagen praktijk achter de rug. Dus ik ga morgen even lekker uitslapen. Daarna even goed met school bezig.
Moet nog even een aantal dingetjes afmaken.

Slaap lekker Corien ;).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:43

Bobo :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:48

Albert Voorn geeft echt fijn les. Ik heb 1 * een clinic van hem gehad, hij heeft toen zelfs even op Laquinta gezeten, en dat was een heel bijzondere ervaring. Binnen drie rondjes had hij voor elkaar waar ik al drie maanden mee bezig was :oo

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:50

Afbeelding

Jaaaa Bobo. Past wel bij dit koppie toch ;) ?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:53

Kim lekker stuk Bobo :D

Lielle _O- haha wel fijn om te zien als er iemand anders op zit :)

:wave:

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:54

Hoe komen jullie toch aan al die clinics. Hier in het noorden hoor ik daar nooit wat over. Lijkt mij ook eens leuk om mee te reden. Albert Voorn daar wil ik ook wel eens een lesje van met mijn ruin. Denk dat die erg duur is en dat ik dat nooit voor elkaar krijg op mijn vereniging.

@ pb leuke pony.
@kim Bobo past wel bij hem...

Wij hadden ook een pony op proef voor de manege. Die gaat retour afzender. Ruiter stapt op geeft been en dat beestje mept toch achteruit. Oren in de nek, staart zwiepen en wilde niet in draf. Zo'n jong beestje. Jammer verder in omgang een lief ding.
Was wel weer koud in de manege :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:55

Carolien dat is balen zeg van die pony :(

Ik ben nu echt weg!! :wave:

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:56

onze club organiseert altijd rond Kerst een spring- en dressuurclinic, daar kwam een paar jaar terug dus ook Albert Voorn. Verder ben ik ook nooit bij met clinics e.d.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:57

Dat is jammer als ze zo beginnen Caroline :=.

Lielle: Dat hadden we hier een tijdje terug ook. Toen gaf Franke Sloothaak een clinic. Er was toen ook een paardje wat vervelend. En toen vroeg hij of hij erop mocht. Na een tijdje had hij hem precies waar hij hem hebben wou. Echt leuk om te zien :).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:03

Franke lijkt mij ook wel wat :D

Probeer de voorzitter vd Rv er warm voor te krijgen om 1 of 2x per jaar een clinic te gaan organiseren. Toevallig mijn moeder haha maar reageert nog niet echt op mijn hints :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:03

Hier word altijd in het voorjaar een clinic georganiseerd. Dit jaar was het springen weer aan de beurt en aangezien Uriel Taken een zeer bekende springruiters is en uit onze regio komt, hebben wij deze gevraagd. Ik sta altijd wel open voor positieve kritiek en nieuwe mogelijkheden. Vooral nu we toch wat in een dip zitten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:04

Franke Sloothaak is geweldig. Iemand die wij kennen was een jeugdvriend van bij de pony's/jeugd. Vertelde dat toen Franke klein was al dingen kon met paarden die een ander niet kon.

Ik zag toevallig een advertentie op bokt. Ze zochten 4 mensen die M of hoger sprongen voor die clinic. Heb een PB gestuurd en kreeg te horen dat ik mee mocht doen.
Heb er wel over gedacht om bij hem te gaan lessen. Is alleen 2 uur rijden voor ons :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:19

PB @ mooie pony hoor !!! lijkt goed bergop te bewegen ook. Dat koppie is toch ook prinsheerlijk...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:30

Avond!

@ Heleen: ik heb het gevonden! Heb me voor 5 trainingen ingeschreven. Data komen niet bepaald goed uit, maar ja. Dan maar wat meer rust en longeren tussen door. Met name in april krijgt Jer een drukke maand! ;)
@ PB: superleuke pony!!
@ Bianca: ik vind de tweede optie het mooist.
@ Kim: fijn dat Bobo zo braaf was en mooie kop heeft ie! ;)

Bij ons op de vereniging worden regelmatig clinics georganiseerd. Moet zeggen dat ik daar eigenlijk nooit aan mee doe haha. Vaak werken aan lange teugel (nee bedankt) en dat soort dingen. Laatst was Jan Peters er, kon je een proef rijden maar dat was vanaf Z dus mocht niet meedoen. Jaren geleden heb ik met Nudine wel een clinic bij Ellen Bontje gereden, was op zich wel leuk.
Net Jer lekker gelongeerd, maakt niet uit hoelang: er komt gewoon geen druppel zweet vanaf. Alleen onder de singel was hij een beetje warm en we zijn toch stevig aan de gang geweest. Morgen weer lekker rijden!

Edit: Shanoek, was Vorstin braaf na zo'n lange tijd zonder amazone op haar rug? ;) Gefeliciteerd met je zadel!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:05

@ Bianca: Ik vind ook de tweede plastron het meest chique.
@ Pb : Ik vind dat echt een ontzettend stoere pony, ik vind zowel die springfoto, als zijn gangen en zijn hele uitstraling echt geweldig !
Als ik 2x zo klein was geweest was ik serieus gaan kijken :D.
@ Tientjeh: Dat is helemaal mooi natuurlijk.
@ Snoekiej: Mooi zadel!
@ Kim: Wat is ie wit zeg, in dat filmpje van een tijdje terug was hij veel donkerder?
@ Noorwijdenes:Mooi toch dat hij niet zweet, heeft hij een goed conditie.

Vandaag Bam rustig gereden maar hij was een beetje stijf.
Toen ik bijna klaar was kon ik de verleiding niet weerstaan om in de 20-60 bak even in verlichte zit voluit te gaan op de lange zijdes, Bam vond het ook erg leuk :) .
Daarna ging ik weer terug zitten en nam mijn teugels aan om weer terug te gaan naar draf, maar hij ging ineens zakken met zijn hals, ik wilde even kijken hoe ver hij zou gaan, en galoppeerde op een gegeven moment met zijn neus ter hoogte van zijn knieën :D.