Welkom Danique. Nika had eerst ook heel erg watervrees, maar nu springt ze elke waterbak zo in. Ik heb eerst veel geoefend met door de plassen lopen en toen steeds grotere plassen. Daarna naar een soort strandje met water en daar erin. En ze doet nu alles. Dus gewoon volhouden, dan komt het goed.
Ik ga even de routebeschrijving uitprinten voor morgen, het is 1 uur en 45 minuten rijden , wat dichter bij huis mag ook wel.
Nou ik ga Jipje maar even rijden. Even zien of de knopjes er nog op zitten. En natuurlijk nog even lekker een blokje rond uitstappen. En dan moet het maar goed komen.
Okee dn Nja, ik heb vanavond dressuur les, en dicht bij onze manege hebben we een klein plasje Dan loop ik daar even heen kan ik meteen beginnen met oefenen.. daar zijn namelijk ook dan pony's die hij kent, en dan durft hij vast wel achter de andere aan !
Jack liep wel fijn vandaag Ook foto's gemaakt, als ik ze heb zal ik ze wel plaatsen Ook even met Fred gelopen, eerst binnen toen naar buiten,a lles was nog wel spannend..
Ik ben al thuis Echt lekker als je een keer wat eerder weg mag, ga voor de verandering maar een keer bij daglicht rijden, kan ik misschien ook een sprongetje maken. Heb al 4 weken niet kunnen springen omdat de auto het niet deed en ik wil eigenlijk zondag wel op wedstrijd nu de auto eindelijk weer een beetje functioneert
Welkom terug Anne! Wij moeten heel nodig weer eens bijpraten
Ik heb ook 4 paarden gerden vandaag Ben nu echt moe.. L1 paardje staat getoileteerd, gewassen en gevlochten op stal. Ze kreeg vandaag ook nieuwe schoenen, niet ideaal een dag voor de tijd, maar ze was goed rad gelukkig. Zometeen ff eten, dan filmpje en brokken halen en vnvd lekker met vriendlief een filmpje kijken. Ben bang dat morgen vroeg voor 6 uur mijn wekker al gaat
Zow, ik loop ongeveer 30 pagina's achter zie ik... Ga het toch niet allemaal bijlezen denk ik zo. Heb ik veel belangrijks gemist?
Ik zou woensdag donderdag en vrijdag in Brussel zitten voor mijn bijbaantje maar hoorde dinsdag dat ik vrijdag eigenlijk bij een befragenis zou moeten zijn. Werkgever gebeld, die zou proberen een vervanger te regelen. Woesdag om 11u nog niks gehoord dus vertrokken naar Gent waar ik afgesproken had met vrienden en zou daar om 17u door reizen naar Brussel. Werd om 16u gebeld dat er een vervanger was dus ben vanuit Gent maar weer terug gereisd voor die begrafenis.... Beetje jammer van 3 dagen werk waarin ik heel veel zou verdienen...