[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:39

Das idd niet netjes, al zijn er ook hele domme smoesen en vervelende mensen die bellen hoor. Kan me ook wel voorstellen dat secretariaat daar chagie van wordt.

Mj: Ik onderzoek of het mogelijk is een distributiecentrum in Zuid Oost Azie op te starten. En dan of ze dat zelf moeten doen of het laten uitbesteden. Best pittig, alles in het engels en daar heb ik moeite mee en moeilijk om aan info te komen. Heb eind augustus mijn eindpresentatie, ook in het engels en voor veel hoge heren..dus moet nog wel ff wat gebeuren

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:43

Zo PC, dat lijkt mij inderdaad een pittige opdracht!!
Succes nog dan, je krijgt het nog druk in de zomer!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:44

Ik heb een heel leuk hengstveulen gezien de vader heeft verschillende goede hunters, dressuurpaarden, springpaarden en eventingpaarden op de wereld gezet. het veulen is bruin met 2 of 3 witte voetes en een apart blesje wat eerst breed is dan heel smal en weer breed over de neus!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:59

TD: welkom
Scum: Pfffffff, jij was wel heel erg vroeg op
Vieva; ben je nu niet meer bij het valkje wezen kijken?

Klinkt als een leuk vakantiebaantje Onide. Als je ergens veel van leert dan is het wel van heel veel verschillende paarden rijden!

Legato heeft zn oefenparcours gisteravond weer goed gesprongen. 1 balkje. Mijn fout, de dubbel stond wat krap waardoor ik te veel wilde regelen en hem te kort onder de eerste reed.
Vanmorgen vroeg (nee, niet zo vroeg als scum) lekker een buitenrit gemaakt. Geen daas gezien! Nou ja iig niet op mn paard. Goed vliegenmiddel en een zuchtje wind doen wonderen.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:01

Goed man Altos van Legato, En ik ben niet meer weesten kijken ikbelde voor een afspraak te maken, en ze zei dat er kopers kwamen en ze zou het late weten of ze hem gekocht hadden of niet!

Maar ze vragen er heel veel voor voor hem! Dus zal misschien moeilijk worden, en ik zat paarden te kijken en zag dat ze de advertentevan hem opnieuw bovenaan geplaatst had!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:17

Sjaan: Ik hoop eerlijk gezegd dat ik niet zo lang meer buiten hoef te slapen als jij al hebt gedaan! Ziet het er al naar uit dat het op gaat schieten voor je?

Bedacht me net nog iets... baasje van Estée kan natuurlijk ook zelf in de wei slapen! Dan maakt-ie me maar wakker als het veulen komt Vork

Had ik toch maar een trampoline....

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:53

Ik ben met Ukkie lekker het bos in geweest Lachen
Het word nog wel een crosspony Vork

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:25

ik ben uit mn coma!!

Uitreiking gister was super!! en het feest al helemaal!! echt t mooiste feestje ooit geloof ik:D was echt superssss leuk!! ik ga zo even kijken of er foto's van zijn!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:28

Haha fijn dat je weer ontwaakt bent Anja Haha!
Klinkt goed Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:42

ik ben al weer terug van een ochtendje school (lees: 10min)
Haha!

ik snap overigens best dat het voor een organisatie vervelend is als mensen zich daarom afmelden. maar het moet mogelijk zijn om 2 disciplines op 1 dag te rijden, in mijn geval vond ik dat nu te lang duren. zeker omdat ik 2 paarden op de kar heb staan. ik heb me gewoon netjes afgemeld!! punt uit! ik verdien niet zo'n reactie!! daar moet je bij mij niet mee aankomen! Boos!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:49

Ik had net lekker gereden Ja
Eerst Tom gereden en ging weer heel fijn. Echt een leuk paardje met rijden helemaal mijn type Haha!
Stelde hem nu iets hoger in en dat pakte hij goed op. Werd hierdoor af en toe wel wat sterk maar dat was telkens maar even. Daarna Sambal ook nog even gereden maar na een kwartiertje maar weer gestopt. De zon brak door en het was echt TE warm. Sam was ook al helemaal klef en had er geen problemen mee dat ie weer lekker de wei op mocht Tong uitsteken

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:56

heb zo les, bij ons hangt de zon wel achter de wolken maar komt er nog net door heen. fris windje erbij en klaar!
ik rij in een les toch altijd veel lekkerder van voor mezelf, dan zit ik gewoon te klooien ofzo. ik zou echt best bijna elke dag willen lessen

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:59

En ik zit hier met een trui binnen, haha. Ik had het zo koud, was niks aan. Nu schijnt de zon gelukkig weer.

Ik had laatst met de kw op dezelfde wedstrijd dat ik 's morgens 9 uur moest springen en 's middags half 5 dressuur...heb toen mijn springen afgemeld en geen problemen. Ik vind dat ook belachelijke tijden hoor, heb zelf dan dat mijn pa is die vindt paarden niet zo en dan gaat ie nooit weer mee.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:03

Hier in Utrecht is het bewolkt!
Ik ben eindelijk klaaaaaaaaaaar! fieeeeeew vanmorgen laatste tentamen gehad... was al na 1 uur en 20 min klaar ipv de 3 uur die ervoor staan! Nu maar hopen dat ik niet nog al teveel herkansingen heb in augustus anders heb ik alsnog geen vakantie Knipoog

Sjaan: dat duurt wel erg lang met die merrie van jou! fiew...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:05

Pinacolada schreef:
En ik zit hier met een trui binnen, haha. Ik had het zo koud, was niks aan. Nu schijnt de zon gelukkig weer.

Ik had laatst met de kw op dezelfde wedstrijd dat ik 's morgens 9 uur moest springen en 's middags half 5 dressuur...heb toen mijn springen afgemeld en geen problemen. Ik vind dat ook belachelijke tijden hoor, heb zelf dan dat mijn pa is die vindt paarden niet zo en dan gaat ie nooit weer mee.

ja mijn vader zou da took niet leuk vinden Knipoog
maar die gaat eigenlijk nooit meer mee!! dressuur vindt hij ook geen bal aan Tong uitsteken (geef hem groot gelijk ) Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:12

mijn pa begint al te klagen als ie uberhaupt mee moet! en dan maar de hele dag zeuren: ben je nog niet klaar, kunnen we nog niet gaan? (nee pa, de uitslagen zijn er nog niet )....

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:16

haha, leuk he ouders!!mijn moeder ging altijd demonstratief in de auto zitten, zo van schiet we gaan nu echt Tong uitsteken
mijn vader vindt het springen erg leuk!! maar als het maar niet te lang duurt Tong uitsteken maar als het goed is is hij ook SUPER trots Haha!
toen met de friese kampioenschappen en het NK was die ook zo blij! Tong uitsteken (en dan nog wel ff zeggen, tja wel beetje dom gereden hoor Knipoog de wijsneus Lachen )

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:47

viefdepief schreef:
Ik had net lekker gereden Ja
Eerst Tom gereden en ging weer heel fijn. Echt een leuk paardje met rijden helemaal mijn type Haha!
Stelde hem nu iets hoger in en dat pakte hij goed op. Werd hierdoor af en toe wel wat sterk maar dat was telkens maar even. Daarna Sambal ook nog even gereden maar na een kwartiertje maar weer gestopt. De zon brak door en het was echt TE warm. Sam was ook al helemaal klef en had er geen problemen mee dat ie weer lekker de wei op mocht Tong uitsteken

warm? Nors opkijken hier regent het elke keer..Vindt het opzich wel lekker want ben nu mn spulletjes aan het pakken voor de vakantie morgen..en nu heb ik beide slaapkamer ramen wagenwijd open staan dat t ff lekker doorwaait anders wordt het wel een beetje benauwd..maar verder schijnt de zon hier echt niet hoor!
Ik keek even naar de weersvooruitzichten..En de hele week wordt het rond de 23 en 25 graden..Lijkt me wel een lekker temperatuurtje want als je met 30 graden met 4 meiden in een caravan ligt dan stik je zowat geloof ik Clown

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:48

Haha, wat herkenbaar! Mijn vader snapt er helemaal geen bal van, dat dressuur vindt hij echt zooooooo saaaaaai, beetje dom van letter naar letter rijden. Vork Nee dat vindt hij dus echt niks. Springen vindt hij wel mooi, maar de cross vindt ie super! Daar komt ie zelfs speciaal voor naar de overkant om te kijken en mij erheen brengen vondt hij ook nooit erg.
Hier op Texel was dat overigens wel anders, hij had het ritje heen en weer manege helemaal gehad... Dus toen ik slaagde voor m'n rijbewijs zei hij: zo, je gaat maar ff op het land oefenen met de trailer want ik breng je dus mooi niet meer. Juist ja, daar stond ik dan met m'n goeie gedrag. Nouja, ik heb lekker geoefend op het land, tussen emmers door, eerst vooruit en daarna achteruit en vervolgens maar de weg op. Na 3 maanden haalde ik m'n trailerrijbewijs overigens fluitend want ik had natuurlijk al heel wat illigaal geoefend (met en zonder paard). Die instructeur bleef maar zeggen: 'en dat voor een vrouw.....'. De eikel. Clown

Iedereen bedankt voor het warme welkom trouwens! Enneh Biertabje, ik ken jou inderdaad ook nogwel, volgens mij vanuit het ponytijdperk!?
@floor01: lekker joh, dat je klaar bent!! Heerlijk gevoel is dat he? Nu maar hopen dat je niet zo veel herkansingen hebt... Nagelbijten / Gniffelen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:51

@ ANja: Ja lijkt me ook niet zo lekker bij 30 graden
Hier is het nu ook wel wat bewolkt, maar nog steeds heel warm, vooral benauwd ook..

Ik bof maar, mijn ouders vinden het allebei leuk Haha!
Springen, dressuur, cross --> alles leuk Tong uitsteken

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:52

Zal nu maar ff een ander landje af gaan zetten, want dat gras begint aardig te verdorren op het land waar ze nu staan... En ja, 4 tinkers, 2 pony's en 1 paard(je) eten aardig door. Ik zou het niet erg vinden als er hier weereens een buitje zou vallen, je hebt er alleen zo weinig over te zeggen! Vork

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:42

Ollie, hmmm... Uier is vol. Maar harst nog niet weer.... Ik weet het niet wanneer het toch eindelijk is zo ver is!

Het is hier ook warm! Broeierig warm.. bleghhh

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:12

Arme Sjaan & SGWollie Dat wachten is niks! Wij hebben de merrie die over 14 dagen moet al naar de camerabox verhuist. Die merrie is nu al 2 jr achter elkaar 3 dagen te laat dus ga er nu ok maar vanuit. Vanaf 18 juli ga ik opletten of ze moet eerder raar gaan doen. We hebben vanmorgen River en zijn mama weer opgehaald. Die stonden bij de hengst. Mijn ventje wordt wel heel erg knap Kwijl
Volgend jaar wordt het echt zwaar............ we hebben er nu 2 drachtig en er staan er nu 2 bij de hengst en Linde gaat begin augustus weer. Dus dan heb ik 5 veulies in de planning als het allemaal goed gaat Nagelbijten / Gniffelen

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:53

Heeeeeeeeeeeeeeeeei mariska *TD* Knipoog

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:24

Zodra ik afgestudeerd ben ga ik meteen met rijbewijs beginnen en hoop dan ooit ook e te halen. Ik kan nu gewoon weinig weg met paard. Wedstrijden vind ik niet zo erg, maar zou wel graag meer willen lessen. En soms komt het gewoon zo uit dat je eens wat vaker achter elkaar weg moet, dat is een hoop gezeur hier.

O ja, ik heb net spookje voor de kar gehad Haha!. Ik weet alleen niet precies hoe al die riemen afgesteld moeten worden, dus zal ff een dorpsgenoot bellen die veel ment. Mag die er ff naar kijken. Maar ging verder harstikke goed!