Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pinacolada schreef:En ik zit hier met een trui binnen, haha. Ik had het zo koud, was niks aan. Nu schijnt de zon gelukkig weer.
Ik had laatst met de kw op dezelfde wedstrijd dat ik 's morgens 9 uur moest springen en 's middags half 5 dressuur...heb toen mijn springen afgemeld en geen problemen. Ik vind dat ook belachelijke tijden hoor, heb zelf dan dat mijn pa is die vindt paarden niet zo en dan gaat ie nooit weer mee.

(geef hem groot gelijk )

maar als het goed is is hij ook SUPER trots 
(en dan nog wel ff zeggen, tja wel beetje dom gereden hoor
de wijsneus
) 
viefdepief schreef:Ik had net lekker gereden
Eerst Tom gereden en ging weer heel fijn. Echt een leuk paardje met rijden helemaal mijn type
Stelde hem nu iets hoger in en dat pakte hij goed op. Werd hierdoor af en toe wel wat sterk maar dat was telkens maar even. Daarna Sambal ook nog even gereden maar na een kwartiertje maar weer gestopt. De zon brak door en het was echt TE warm. Sam was ook al helemaal klef en had er geen problemen mee dat ie weer lekker de wei op mocht
hier regent het elke keer..Vindt het opzich wel lekker want ben nu mn spulletjes aan het pakken voor de vakantie morgen..en nu heb ik beide slaapkamer ramen wagenwijd open staan dat t ff lekker doorwaait anders wordt het wel een beetje benauwd..maar verder schijnt de zon hier echt niet hoor!
Nee dat vindt hij dus echt niks. Springen vindt hij wel mooi, maar de cross vindt ie super! Daar komt ie zelfs speciaal voor naar de overkant om te kijken en mij erheen brengen vondt hij ook nooit erg. 

. Ik weet alleen niet precies hoe al die riemen afgesteld moeten worden, dus zal ff een dorpsgenoot bellen die veel ment. Mag die er ff naar kijken. Maar ging verder harstikke goed!