Ik twijfel om me in te schrijven bij de lrv. Er zijn 2 clubs in de buurt, een hele grote en een kleine. De kleine is Affligem, maar die is wel verste rijden. Hun terrein ligt er echter altijd netjes bij, makkelijk bereikbaar, mooie pistes. De andere ga ik niet noemen, die zit korter en mijn stalbaas rijdt er ook. Hun terrein heb ik echter twijfels over, zeker de cross hindernissen en vooral de afsprong. Dat is gewoon een bakstenen muur... Mijn lomperd kennende heeft die binnen een mum van tijd zijn benen open of kapotte beenbescherming.
En ik ben geen held in hele grote groepen en clubs
Aan de andere kant mis ik het wel tegenwoordig om samen te lessen, lol te maken etc. Sta op een superfijne stal, maar meestal ben ik toch alleen ter plekke omdat het kleinschalig is. Dilemma dilemma 
Voor Tibor heb ik normaal eindelijk een zadel gevonden
Gisteren voor het eerst mee gereden, zat heel fijn en het schuift niet! Hooguit een beetje met opstappen, maar ik draai geen toertjes meer rond de buik. Vandaag nog eens ritje maken en dan beslissen, maar eigenlijk ben ik al zeker 
Ivm winter die eraan komt: ik zag dat het zilveren spoor weer open gaat? Is dat toegankelijk voor winterwerking of is dat toch eerder relatief niveau vereist?
Voor de rest denk ik erover om naar de Ranch in Aalter te gaan en 't Overdijk, al staat er op die laatste site nog niks van data.
De winterwerking dressuur die ik vorig jaar reed is voor deze winter op zaterdag ipv zondag..