Sjips, zijn er nog alternatieven dan? Kan toch niet dat 't seizoen nu voorbij is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisteren voor het eerst mee gereden, zat heel fijn en het schuift niet! Hooguit een beetje met opstappen, maar ik draai geen toertjes meer rond de buik. Vandaag nog eens ritje maken en dan beslissen, maar eigenlijk ben ik al zeker 
.
. Dat vind ik het spijtige dat ik alleen nog maar dressuur kan rijden, alles hangt af van 1 proefje en de jury.
Ik ga er iig graag naartoe!
.
.

.
.
Af en toe krijgen ze idd ook klanten die paarden zoeken voor cross.
Collega! Komt ge nog eens iemand tegen op het www
...
) met heel veel modder en hoewel de organisatie daar niets aan kan doen, vond ik de rest niet de moeite om het risico te nemen... Vrees dat we voor 90-watertoestanden niet klaar zijn en van 60 wordt ze roekeloos... Wel de lrv-kalender eens grondig bekeken en nu eens onderhoren hoe dat werkt om in te schrijven... Ik denk aan Meer en/of Vollezele, zal dan wel A zijn, maar we zien wel!
, doet ze dan toch goed hé! Blij dat je nog eens bent geweest?
, nu was het plan ze na de laatste cross ook eens een week of 3 te laten lopen, maar ben nog aan 't twijfelen wat te doen, dus voorlopig relatieve rust.
.
). Ben al een kilo kwijt omdat ik gewoon geen tijd heb om te eten...