Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is er nog een beetje belangstelling voor Uk??
voor kato en zetje, een

wat een bijleesactie!!
De pony is bij haar binnen gebleven, maar toen ik Avi eruit haalde en buiten zette werd ze heel onrustig. Dan doet ze net zoals ze normaal doet als je haar niet als eerste buiten zet... K hoop dat het goed gaat. Geen idee hoe ik dat op moet lossen. Die andere 2 ook 2 weken binnenhouden is geen optie. 
Wel leuk om een keer mee te maken! 

gr_roos schreef:Weer een bericht van een voor sommige totaal onbekende poster![]()
Texelse, een vriendin van mij heeft haar paard de dag ervoor naar Nijkerk gebracht. Hij heeft bij Jan Veen op stal gestaan en ze is de volgende gebeld dat hij was afgemaakt. Misschien is dit voor jullie ook eem optie.

Kom misschien wel even kijken, ligt aan je starttijden. Hoorde gister dat ze om 1 uur beginnen trouwens
Kreeg net ook het dringende advies van muti om zondag niet te starten aangezien ik het een beetje boel druk heb en eigenlijk ook deze week weinig aan rijden toe kom. Even kijken hoe het loopt. Moet nu toch al betalen.