ja die vind ik ook het mooiste. Heb zelf wel een uitrijdeken en gebruik hem heel vaak voor buitenritten enz. Maar niet als ik hem echt wil trainen. Dan is die te warm. Deze is daar perfect voor! Ga hem denk ik ook bestellen
haha ik heb een van harry's horse en 1 gratis gekregen vorig jaar bij agradi.. en pas heb ik er 1 van eskadron gehaald dus tja elk paard een deken zullen we maar zeggen (ook een beetje koopdrang)
Evelien werk jij ook in een ruitersport zaak? Jij hebt echt geweldig mooie laarzen!!! Maar wat heb je aan de schacht bovenop voor iets paars? Is met een dressuurboogje??
Ik vind juist die gele kleur het mooiste. Dat is toch de klassieke new market kleur. Heb die kleur dekens al heel lang (oudste is nu 15jaar een wollen uit engeland en nog helemaal super), lang voordat rambo ze in fleece ging maken. Moet wel zeggen dat deze dekens zich super houden. Mijn oudste rambo fleece is nu een jaar of 5/6 en nog alsnieuw. En ik ben er niet zuinig op. Gebruik ze rustig als onder deken in de winter. wil eigenlijk nog weer een stel van die dikke klassieke wollen dekens ervan, maar die zijn zo akelig duur.
CoriienRN
Geplaatst: 16-01-11 00:56
Goede avond!
Men wat een lange dag
Lees dat mirthe bij laura op bezoek gaat leuk!! Lau mooie deken wat een mooi paard lees ook veel nate bakken Vief een concurente heeft met der jasjes!! (zou verboden moeten worden )
Nou kom net van verjaardag van vriendinnetje!
Nou dames heb vandaag me M debuut dressuur gehad!! Los rijden ging wel lekker flink los gestapt in de buiten bak.. was redelijk te doen.. Toen binnen los rijden meneer liep heerlijk.. even af en toe wat scherper aan het been gezet en flink aan me lengte buiging gewerkt.. Vond zelf me proeven goed gaan geen grote fouten, bij de links omkeert struikelde meneer, en viel te vroeg in draf en niet 4 kant staan 1 x scheef achter waarts..
Heb het ook op flim zal het morgen proberen op youtube te krijgen
Punten vielen erg mee 1ste proef 189 en 2de proef 192!!! echt een super debuut dus!!
Kreeg nog een mooi compliment van een bekende vond me paard er veeeeul beter aan staan en vond dat we erg waren gegroeid.. das wel erg leuk om te horen.. kreeg nog flinke tips mee tussen me proeven door (lees meneer heeft orun 3 en is jury best handig )
Ga nu lekker op bed!! morgen lekker een buiten ritje
Wat een mooi debuut, Corien! Gefeliciteerd! Supergave deken, Lau en Amati staat er weer mooi op Mirthe, leuk dat je naar Beau gaat kijken, veel plezier en hopelijk is het wat voor je!
Ik weet wel een verjaardagscadeautje voor mezelf Even ontbijten en straks naar stal om Jer klaar te maken en dan lekker wedstrijdje rijden!
@ Noor van harte gefeliciteerd @ Corienn Ik had het op hyves al gelezen. Super debuut!
Ga zo de zolder maar eens op en het isoleren afmaken. Met de vorst kon dat niet omdat ik ook lijm gebruik. Handige dagbesteding want heb verder toch niks te doen..