Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
middag
.

), en die wil van de winter graag de ORUN-cursus gaan doen, eerst zien dan geloven...
!
Evie_Bandido schreef:@ Noorwijdenes: Ik heb na een paar dagen een bevestiging ontvangen.
En twee dagen achter elkaar kan een paard met een beetje conditie best wel hebben
tientjeh schreef:De clinic ziet er erg interessant uit! Maar vind 175 euro toch wel een hoop geld. Mocht ik ooit eens geld over hebben, dan zou ik het zeker doen.
Voor een demonstratie van een airjacket en een hartlagmeter met daarbij een les! Bij Alice kon je afgelopen jaar gratis een hartslagmeter gebruiken...... Airjacket krijg ik al dus wat mij betreft een hoop geld voor weinig extra's. billy1 schreef:tientjeh schreef:De clinic ziet er erg interessant uit! Maar vind 175 euro toch wel een hoop geld. Mocht ik ooit eens geld over hebben, dan zou ik het zeker doen.
Ik vind die clinic eigenlijk belachelijk duurVoor een demonstratie van een airjacket en een hartlagmeter met daarbij een les! Bij Alice kon je afgelopen jaar gratis een hartslagmeter gebruiken...... Airjacket krijg ik al dus wat mij betreft een hoop geld voor weinig extra's.
. 
. En hierna is mijn moeder op Wolin geklommen, ze vond het ontzettend leuk en Wo had het ook helemaal naar haar zin
. Was leuk om iemand anders op Wolin te zien, wat is Wo toch een supermooi paard om te zien
, ze loopt al zo parmantig met een gebogen hals en al ontzettend dragend van zichzelf
.. Chique peerd.
.. met een kat op mijn buik, dus ik werd wel een beetje in de kreukels wakker
..
.

Het is een nieuwe KM Dressage Deluxe geworden. Ik ken het merk niet, maar het komt uit dezelfde fabriek als Euroriding en de Hulseboszadels van vroeger. We hebben een hoop gepast, toen ben ik met 3 zadels gaan rijden. Deze hadden we er eerst op en ze liep heel fijn. Daarna 2 Anky zadels geprobeerd. Die lagen ook goed. Vorstin was iets trager, maar ik dacht dat dat lag aan dat ik er al een poosje opzat. Toen weer de KM, en ik kon echt duidelijk verschil merken. Ze liep zelf veel voorwaartser en liet zich makkelijker zakken. Dus die is het geworden!
WolinLotte schreef:B, Bianca, vind ik iets chiquer. Pfffff wat een bling bling zeg
helemaal mijn ding dus, je zit er nu wel bovenop natuurlijk met een foto, als alles aan is zal het wel meevallen.
gemaakt door Angeliquer van bokt, zij maakt er diverse en deze dus helemaal naar mijn kleuren en wensen. exacte kleurstaal van het blauw ook weer.