, liever wat langer zo dan te snel gaan
. Mooi dat jullie het zo fijn hebben opgelost
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, liever wat langer zo dan te snel gaan
. Mooi dat jullie het zo fijn hebben opgelost
. rowo schreef:Rijd je zo lang aan de longe? Ik deed zetje na 2 dagen al los. Hopelijk gaat Bullie je snel vertrouwen
nee.... Ik doe Bul pas los als ik dat ook echt vertrouw. Nu schrikt hij nog teveel en zolang een paard omhoog klimt gaat hij zeker niet los. Ik kan hem nog weinig sturen en remmen asl hij galloppeert. Ik wil ook wel extra voorzichtig zijn met hem en het heel langzaam opbouwen. Als hij flipt en gaat wat ik dus nu al eenmaal gehad hebt gaat hij gevaarlijk hard, toen was ik dus los, toen ben ik er vanaf gesprongen en dat is goed afgelopen, maar dat waag ik geen tweede keer. Ik heb twee eerdere paarden wel heel snel los gehad, eentje die nooit wat heeft gedaan en Rebecca heeft me toen ook tweemaal flink verrast en afgeworpen.
wil ook wel weten waarom die zo achterlijk deed.
voor over 3 weekjes 
Tot zondag! 
Ze liep er heel fijn op vanochtend.

Wat best jammer was omdat ik pas om half 5 ging slapen na de koninginnenacht met vriendinnen in Enschede. Was erg gezellig
Rowo nog gespot! Wel echt leuk van een wat kleinere stad.. in Amsterdam kwam ik alleen op het station bekenden tegen. Maar goed, 's ochtends om 10 uur alweer in de trein. De trein was dus echt 1 grote chaos vanaf Amersfoort. Mensen in de bagagerekken vlaggetjes die werden opgehangen in de trein en op de stations waar we niet stopten werden de raampjes opengedraaid om mensen met flugel uit super soakers te beschieten..
Ze waren al lam voordat we goed en wel in Amsterdam waren.. Onderweg in de trein hoorde ik er iemand al over, maar omdat er zo geouwehoerd werd geloofde niemand dat
Later via sms'jes ervan op de hoogte gebracht. Blij dat ik de beelden pas 's avonds zag. Amsterdam was verder erg gezellig. We hebben wel een minuut stilte gehouden, maar verder bleef de sfeer goed. Denk ook niet dat het verstandig was geweest om het af te blazen daar
Belangen van zo'n event zijn te groot en denk dat er een enorme chaos was ontstaan.. 's Avonds naar Rotterdam gegaan, lekker daar wat gegeten en blijven slapen en ben nu net 2 uurtjes thuis..

.
De terugweg was ze wel braaf. Daarna heb ik Vorstin helemaal van top tot teen gewassen, ze kan schoon de zomer in
Hoe ver is de lab nu?
Wat voor heb je gekocht? 
die Vorstin!! Helpt het als er iemand een keer meefietst met haar, zodat ze wel zonder paard is, maar daar ook een heel klein beetje houvast aan heeft? Zo heb ik het met Wo ook gedaan
. Mijn moeder ging mee op de fiets.
!!
. Lekker relaxed.
.
.
.. ik sta dan teveel aan de zijkant, waardoor er teveel druk komt te staan op één kant en wankelt ie op één kant en dan is het krrrrrrrrrkkkk.. stond ik met mijn been in die kruk en één been in een stijgbeugel, zadel (boomloos
) hing dus aan de zijkant..
Prompt gaat mijn telefoon met de ringtone van de Flintstones.... het begon dus al met 4 mensen in de slappe lach.. Heeft nog een kwartier geduurt voordat ik überhaupt weer op Wo zat
.
, ben benieuwd hoe Wo het dit keer weer doet
. 

Paar keer deed ze het wel heel goed. Ik kan trouwens wel merken dat ze ongelooflijk vooruit is gegaan. Ik kon haar in galop zo mooi gesloten houden, voor ze de behandelingen heeft gehad lukte dat helemaal niet, soms een paar pasjes maar daarna viel ze helemaal uit elkaar. Nu kon ik haar de hele tijd mooi op de achterhand houden 
Ik had ook wel verwacht dat ze vandaag niet zou willen hoor, ben tenslotte al een week niet geweest, en ging dit keer verder dan ik daarvoor was geweest.
Zal een keertje komen buurten dan
hahaha!! Owjah, zit wel een verschil in inderdaad
. Ik weet dat Wolin heel dapper is en heel graag wil, maar soms echt niet durft (bijvoorbeeld met dat water in Moordrecht).. Dan stap ik meestal ook wel af om haar te begeleiden en de volgende keer loopt ze er zo langs of overheen. Alleen als ik nu afstap.. dan kom ik er nooit meer op met dit zadel
.. wel handig als je dan iemand mee hebt op de fiets of samen met iemand anders te paard
. 

Woll is er net zo'n 1. Die wist vandaag op eens niet meer hoe de achteruit werkte 

Kan me voorstellen dat je er al helemaal zin in hebt.
.. Helemaal zin in donderdag 
!!
!
. Lag zo lekker
. Toen zag ik dat de zon scheen, dus er toch maar uit gegaan. Anders had ik nog een paar uur kunnen slapen (ikkan gewoon veel slapen
).
.
!