[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:09

Wat leuk Bianca, ik zou het ook lekker rustig aan doen :) , liever wat langer zo dan te snel gaan :j . Mooi dat jullie het zo fijn hebben opgelost ;) .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:24

rowo schreef:
Rijd je zo lang aan de longe? Ik deed zetje na 2 dagen al los. Hopelijk gaat Bullie je snel vertrouwen :)

ppfff.... := nee.... Ik doe Bul pas los als ik dat ook echt vertrouw. Nu schrikt hij nog teveel en zolang een paard omhoog klimt gaat hij zeker niet los. Ik kan hem nog weinig sturen en remmen asl hij galloppeert. Ik wil ook wel extra voorzichtig zijn met hem en het heel langzaam opbouwen. Als hij flipt en gaat wat ik dus nu al eenmaal gehad hebt gaat hij gevaarlijk hard, toen was ik dus los, toen ben ik er vanaf gesprongen en dat is goed afgelopen, maar dat waag ik geen tweede keer. Ik heb twee eerdere paarden wel heel snel los gehad, eentje die nooit wat heeft gedaan en Rebecca heeft me toen ook tweemaal flink verrast en afgeworpen.

Bul gaat toch gelijk de L in kwa dressuur dus heb ook nog het hele jaar om lekker aan te klooien en dat ga ik dan ook fijn doen, daarna mag je nog een heel jaar over de L doen voordat je uberhaupt over zou mogen dus heb alle tijd. Voor de Sgw's zie ik ook volgend jaar zomer wel waar hij staat.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:28

Wat leuk Bianca!!

Ik was gister de hele dag aan het werk, hoorde het wel een beetje op nieuws maar het drong toen nog niet echt tot me door. Pas toen ik de beelden had gezien besefte ik dat het toch wel heel erg heftig was! Vind het aan de ene kant wel jammer dat de dader is overleden, nu wordt hij helemaal niet meer gestraft voor z'n daden en er blijven zo een heleboel vragen onbeantwoord.
Was gisteren na het werk nog even de braderie van Sappemeer opgegaan en daar was het nog wel mega druk en gezellig.

Ben nu lekker 4 dagen vrij, hoef dinsdag pas weer te werken :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:18

Goede middag..

Rowo ben wel met jou uitspraak eens.. :j wil ook wel weten waarom die zo achterlijk deed.

Heb wel leuk gehad gister allen de sfeer was meteen weg.

Heb vandaag grote koffer gekocht :) voor over 3 weekjes ;)
Zondag wedstrijd dresuren :)

Heb vrijdag nieuwe beschermers gekocht van Veradus de carbon gel/ bruin gaan we voor het springen gebuiken. :)

Ben nu bij me vriend morgen naar huis. :) Tot zondag!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:19

:wave:

Gister naar Divoza & Epplejeck geweest, heb een stang en trens hoofdstel gekocht voor Uk. :D Ze liep er heel fijn op vanochtend. :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:29

Das wel stoer hilde!!

Moet allen nog een zadel en laarzen en wedstrijd jasje dan is alles compleet :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 16:14

Hooooi :wave:

Hilde: Stoer hoor :D
Bianca: Iedereen doet het op zijn eigen manier toch :)
Anthea: Wat een lekker vooruitzicht 8-)

Ik baal van mijn stomme deadline van vanavond :(
Zulk heerlijk weer zit ik hier binnen een beetje aan de typ-typ-typ.. Nouja het is niet anders natuurlijk :)

Echt bizar van gister :oo
Ik hoorde er in de trein voor het eerst wat over. Alleen toen geloofde ik het niet. Vanaf Amersfoort zat de trein echt bomvol en wij hadden echt de meest grote idioten in de coupé. Van slapen kwam dan ook niet zo veel :+ Wat best jammer was omdat ik pas om half 5 ging slapen na de koninginnenacht met vriendinnen in Enschede. Was erg gezellig :):) Rowo nog gespot! Wel echt leuk van een wat kleinere stad.. in Amsterdam kwam ik alleen op het station bekenden tegen. Maar goed, 's ochtends om 10 uur alweer in de trein. De trein was dus echt 1 grote chaos vanaf Amersfoort. Mensen in de bagagerekken vlaggetjes die werden opgehangen in de trein en op de stations waar we niet stopten werden de raampjes opengedraaid om mensen met flugel uit super soakers te beschieten.. := Ze waren al lam voordat we goed en wel in Amsterdam waren.. Onderweg in de trein hoorde ik er iemand al over, maar omdat er zo geouwehoerd werd geloofde niemand dat :o Later via sms'jes ervan op de hoogte gebracht. Blij dat ik de beelden pas 's avonds zag. Amsterdam was verder erg gezellig. We hebben wel een minuut stilte gehouden, maar verder bleef de sfeer goed. Denk ook niet dat het verstandig was geweest om het af te blazen daar :n Belangen van zo'n event zijn te groot en denk dat er een enorme chaos was ontstaan.. 's Avonds naar Rotterdam gegaan, lekker daar wat gegeten en blijven slapen en ben nu net 2 uurtjes thuis.. :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 16:29

Fijn dat het toch gezellig was vief! Ik geloof meteen dat het toch heel anders is als je het alleen hoort. Ik heb direct de beelden gezien, echt heftig.
En leuk je ff heeeel snel gespot te hebben :+

Succes met je deadline!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 16:47

Dankje :)!
Ja dat denk ik ook.. Beelden zijn echt verschrikkelijk. Krijg er bijna kippevel van..

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:42

Goeiemiddag

Tja wou ook wel weten waarom die kerel het heeft gedaan!

Hilde: wat stoer zeg!
Bianca: wat leuk dat je gereden hebt op Bull :D
Vief: mooi dat het gezellig was.

Heb gister bij ons in het dorp op het terrasje gezeten, heerlijk gezellig in de zon :D.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 18:21

Ik ben weer terug van Vorstin. Eindelijk weer gereden! Eerst in de bak, daarna nog een stukje naar buiten gegaan. Daar was Vorstin het niet zo mee eens, voor een paar tunneltjes stond ik al een kwartier te kloten, toen op de weg van de tunneltjes naar de stal waar Lotte & Wolin staan. Dat hele pad ben ik achteruit opgegaan, als ik haar recht zette wilde ze niet, maar achteruit kreeg ik haar wel. Ik wilde pas terug als ze het rechtdoor ook zou doen, dus dat duurde ff. Gelukkig kwam iemand met een fries me eventjes helpen op het laatste stukje :) De terugweg was ze wel braaf. Daarna heb ik Vorstin helemaal van top tot teen gewassen, ze kan schoon de zomer in :)

Leuk PB :D Hoe ver is de lab nu?
Stoer Hilde, S&T :D Wat voor heb je gekocht?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:16

Stoute vorstin. Wel mooi dat ze later braaf was. :)
Heb die van Pagony gekocht, is lekker goedkoop, vind het zonde om gelijk een dure te kopen als ze er niet fijn op loopt.. Vandaar. Als ze er zo fijn op blijft lopen koop ik wel een mooie :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:34

Goeiiiiiiiiiiiieavond :D

@Shanouk: Owjee... := die Vorstin!! Helpt het als er iemand een keer meefietst met haar, zodat ze wel zonder paard is, maar daar ook een heel klein beetje houvast aan heeft? Zo heb ik het met Wo ook gedaan :j . Mijn moeder ging mee op de fiets.
Anders wil ik ook wel met je mee fietsen hoor :j !!

Ik heb vandaag een hele nieuwe route gereden met Wolin, zijn 1,5 uur onderweg geweest.
Het molenpad op en terug door het dorp. Langs een voetbalvereniging waar een heel groot feest aan de gang was met harde muziek.. Braaf dat Wolin was!! +:)+ Samen met die fjord zijn we nu allerlei nieuwe routes aan het rijden.
Is leuk :j . Lekker relaxed.
Wootje vind al die nieuwe routes wel spannend, maar ze doet het super!! En als ze even niet durft, dan kijkt ze naar die fjord die dan even voorop gaat. Leuk stel die twee :+: .
Daarna lekker gedouched en slobber gegeven. Die zal lekker slapen vanacht ;) .
Ben overigens voor de tweede keer heel charmant door een kruk heen gezakt :o .. ik sta dan teveel aan de zijkant, waardoor er teveel druk komt te staan op één kant en wankelt ie op één kant en dan is het krrrrrrrrrkkkk.. stond ik met mijn been in die kruk en één been in een stijgbeugel, zadel (boomloos :) ) hing dus aan de zijkant.. :') _O- Prompt gaat mijn telefoon met de ringtone van de Flintstones.... het begon dus al met 4 mensen in de slappe lach.. Heeft nog een kwartier geduurt voordat ik überhaupt weer op Wo zat 8)7 .

Morgen heeft Wotekind vrij en dan zondag weer crosstraining!! Ik heb er weer zin in :D , ben benieuwd hoe Wo het dit keer weer doet 8)7 .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:45

Goeieavond :)

Lotte: Wolin kán zich wel gedragen haha :D
Snoekiej: Oei, Vorstin was toch wel een beetje stout dus.

Ik heb net met mijn paardje in het land gereden. Meestal is ze daar heel vervelend maar omdat ze zich de laatste tijd zo voorbeeldig gedraagt dacht ik, ik probeer het maar weer eens. En ze was best wel braaf!! Ze was wel een beetje druk maar ging niet idioot doen. Alleen kon ik niet zo goed mijn been eraan doen, want dan werd ze heel heet. Mijn pogingen om te wijken mislukten ook in de meeste gevallen :+ Paar keer deed ze het wel heel goed. Ik kan trouwens wel merken dat ze ongelooflijk vooruit is gegaan. Ik kon haar in galop zo mooi gesloten houden, voor ze de behandelingen heeft gehad lukte dat helemaal niet, soms een paar pasjes maar daarna viel ze helemaal uit elkaar. Nu kon ik haar de hele tijd mooi op de achterhand houden :)
Volgende week hebben we clubkampioenschappen en wil dan weer even proberen een L1 proefje te rijden. Niet om hoog te scoren maar zodat ze even weer een proefje loopt. Ze is er nu alweer een paar maand uit.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 21:51

Haha wat een verhaal Lotte :D
Ik woon aan het einde van het Molenpad, dus je bent heel dichtbij geweest! Vorstin heeft wel steun aan iemand (die ze kent) op de fiets, maar ik wil gewoon alles alleen kunnen. Het is geen kwestie van eng vinden, maar niet willen. Zondag ga ik lekker naar de Vlietlanden, daar heb ik alle ruimte (geen slootjes, verkeer ed) om het met haar uit te zoeken :) Ik had ook wel verwacht dat ze vandaag niet zou willen hoor, ben tenslotte al een week niet geweest, en ging dit keer verder dan ik daarvoor was geweest.

@ Hilde, gelijk heb je hoor! Zou ik ook doen!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 22:06

@Anthea: Wat leuk zeg dat het zo goed gaat met jullie!! Fijn hoor!! Toppers ;)
@Snoekiej: Oh wat leuk! :D Zal een keertje komen buurten dan :P hahaha!! Owjah, zit wel een verschil in inderdaad :j . Ik weet dat Wolin heel dapper is en heel graag wil, maar soms echt niet durft (bijvoorbeeld met dat water in Moordrecht).. Dan stap ik meestal ook wel af om haar te begeleiden en de volgende keer loopt ze er zo langs of overheen. Alleen als ik nu afstap.. dan kom ik er nooit meer op met dit zadel :o .. wel handig als je dan iemand mee hebt op de fiets of samen met iemand anders te paard :j .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 22:16

Wolin past niet in onze tuin hoor :P
Vorstin vind het wel spannend buiten, maar niet eng. Maarja, we komen er wel doorheen met veel training :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 23:13

Jeeh mijn deadline met een uur over gehaald. Het wordt nog wel eens wat met mij :7
Nu maar hopen dat het een beetje lijkt op wat er verwacht wordt van me ;)

Shanouk: Herkenbaar hoor.. Kunt er soms wel een beetje moe van worden :Z Woll is er net zo'n 1. Die wist vandaag op eens niet meer hoe de achteruit werkte :o?
Dacht zal haar geheugen wat opfrissen door het uiteindelijk na wat getegenstribbel een paar keer achter elkaar te doen, ga je 5 minuten wat anders doen probeert ze daarna weer de schijn op te houden. Draakje is het dan. Doet ze helemaal niks meer, behalve al haar spieren spannen en er als een arrogante bodybuilder bij gaan staan. Niet kwaad geworden gewoon door blijven vragen en daarna was het goed. Hoefde maar aan achterwaarts te denken of ze deed het al braaf :D

Lotte: Leuk leuk :):) Kan me voorstellen dat je er al helemaal zin in hebt.
Milow was gister trouwens ook in Amsterdam. 2 liedjes toen was het al weer klaar helaas ;).. Helemaal zin in donderdag :D

Anthea: Echt fijn dat het nu zo goed gaat +:)+

Na al het gefeest vind ik het wel een mooie slaapjestijd :z

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 23:20

Onze lab heeft nu 8 pups en als het goed is komt er nog meer.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 23:26

@Vief: LEEEUUUUKK!! :D Ik heb inderdaad ook echt superveel zin in donderdag!!
@PB: Wat leuk zeg. Wat voor kleur labs zijn het?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 10:24

Goedemorgen!! :D
Ligt iedereen nog te slapen????? :P haha

PB: Wat leuk zeg!!! Gefeliciteerd 8-)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 11:00

Goeiemorgen!!! :D

Wo heb ik om 9 uur op het land gezet en ik ben alweer bij de kapper geweest. Ik heb dus alweer een nieuwe coupe 8-) !!
Moet alleen wel even een nieuw kleurtje in...

Nu op bezoek bij mijn oma, die is geopereerd en ligt nu in een revalidatiecentrum.

Iedereen fijne dag vandaag!! :wave:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 11:10

Goeiemorgen!

Ik heb Mariska net al gedaan, eventjes een sprongetje gedaan. Springt goed.

Foto's PB :)) !

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 12:02

Ik ben pas net wakker :=. Lag zo lekker :P. Toen zag ik dat de zon scheen, dus er toch maar uit gegaan. Anders had ik nog een paar uur kunnen slapen (ikkan gewoon veel slapen :+ ).

Ga vanmiddag even buitenritje doen met Sofie en Loempia thuis even rijden :)).

PB: Wat leuk :D!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 12:10

@ PB; Leuk hoor! :)
@ Mistid; Wie is Mariska? ;)

Ben gister naar walibi geweest, was wel gezellig. :D
Lekker weer & zo.