Heerlijk zo'n vrije dag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga vanmiddag lekker een buitenrit maken met een vriendin van me!! TeeGee schreef:Dat dacht ikMooi op tijd vief!!

Toen we daar kwamen was er dus maar 1 jongen
Zijn vrienden, die het geregeld hadden, kwamen "spontaan" niet meer opdagen en eigenlijk was het ook nog de bedoeling geweest dat ik ook niet mee zou gaan.. Van je vrienden moet je het maar hebben
. Die arme jongen was er in het begin echt een beetje mee aan, had dus een date tussen hem en mijn vriendin moeten voorstellen. Zij heeft een vriend en heeft me echt wel 100x gezegd hoe blij ze was dat ik er ook was. Heb echt zo gelachen
Vrienden kwamen op een gegeven moment heel toevallig ook nog aanzetten. Die wisten niet dat ik toch nog mee was gegaan, had me nog even op het balkon verstopt zodat we het spelletje nog even mee konden spelen
Wel een hele leuke avond gehad.
Toch wel lekker voor je vriendin dat je mee was! 

! Was om half 4 thuis ofzo, en werd vanochtend om 9 uur opgehaald door mijn vader, want ik had om 10 uur autorijles. Dat ging wel goed trouwens. Al had ik vanacht wel genoeg gehad zegmaar
.
. 
Kan me voorstellen dat je vriendin blij was dat je toch mee was gegaan 
gelukkig dat je rijles toch goed ging 
peanutbutter schreef:Vief: Arme vriendin. Hoe koemn ze er dan ook op om een date te organiseren als iemand een vriend heeft?
.. Vond het wel heel grappig om te zien dat vriendinnetje nu voor de verandering een keer niet zo goed wist wat ze moest zeggen

peanutbutter schreef:Ja, jij ging ook hè. Ik weet niet of je de gebr. Brunnink kent? Die zijn ook met ons mee. ZIjn in ieder geval s'avonds er ook op het feest.
Gijs en Daan bedoel je toch? Doe je ze de groetjes van me. Gijs heeft het al weken over dit weekend 

Ze kon zelfs netjes een rondje op de harde volte maken! De klinische keuring was zeer goed. De scan: ik schrok me een hoedje omdat ik een zwart vlekje zag die zelfs nog groter was dan bij de 1e keer. De radiologe vertelde 'gelukkig' dat zij het scherm heel vergroot ingesteld heeft, vind ze lekkerder werken (was een andere radiologe dan de vorige keren). Er zit dus nog wel wat, maar volgens dhr. van Muiswinkel is dat hoogstwss littekenweefsel wat niet meer weg gaat .. dit vooral vanwege het goede klinische gedeelte. Ik mocht nu wel verder gaan opbouwen naar normaal niveau van met name springen (en ook galoptraining voor de sgw bijv.) en dan volgend voorjaar denken aan weer starten. Maar ik heb stiekum iets van kan van de winter wel eens BB springen starten, die hupjes. Dit natuurlijk als alles goed blijft gaan.
)