[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 04:13

Goeiemorgen. Ik ga de daad maar eens bij het woord voegen en vroeg paardrijden vandaag. Knipoog

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 07:30

Zo, lekker bijtijds! Ik vertrek zo met 5 minuutjes van huis om het paard in te vlechten. Heerlijk zo'n wedstrijd in de buurt, lijkt bijna op uitslapen dit!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 07:42

BT: Nee ik moet crossen zaterdag.. dus hij heeft lekker een dagje vrij. Ik moet wel schrijven sochtends en kantinedienst draaien..
(Dacht je van die vereniging af te zijn Knipoog )

Gomir:
Ja leuk issie! Echt, als ik 20 cm kleiner een wat smaller was had ik het wel geweten!
Wanneer is de CK? Ik ben er als het goed is de hele zomer Vork

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 07:56

giloni: welkom! en fijn dat je parcoursje goed ging Pling

andrea: ik vond om 7u uit bed al vroeg..... Bloos arme jij, maar het is voor een goed doel Haha! succes in maarsbergen!

canter: ook succes!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 08:46

Goeiemorgen Lachen
Iedereen succes!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 09:26

Succes allemaal!
Ik ga zo ook even rijden Ja
Is nu nog lekker fris. Ga Tom ook nog een keertje rijden Lachen

Gisteren kwam m'n vader thuis met de mededeling dat we uit eten gingen!
Dit omdat mijn broertje en ik allebei over waren Haha!
Nog een bokker gemeet ook, had hoor nog nooit gemeet was wel heel grappig Clown
Was lekker druk in de stad, maar uiteindelijk nog een plekje bij de Griek kunnen vinden.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 09:30

Ik ga nu ook Ukkie even rijden. Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 09:53

succes voor de crossers!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 09:57

Hallo allemaal, ik heb zojuist besloten om vanaf nu ook gewoon te posten... Ik lees al een eeuwigheid mee (al valt dat niet altijd mee, jullie gaan wel errug hard af en toe!) en nu moest het er toch maar eens van komen dacht ik. Bloos
Ik zal me eerst wel even voorstellen, dan hebben jullie een beetje een idee. Ik heet Mariska Witte (Maris dus) en m'n paardje heet Typical Dutch (idd, Tip) Knipoog . Ik ben redelijk veelzijdig aangelegd, al vind ik springen en crossen toch nog wel het aller mooist! Voor de dressuur ben ik een beetje een te grote hark. Hoewel het nu ook wel redelijk gaat. Tip doet dus verplicht met me mee, hoewel hij dat niet bepaald erg lijkt te vinden Haha! . Ik heb Tip zelf zadelmak gemaakt (gekocht toen hij 11 maanden oud was) en de hele reutemeteut en geprobeerd hem een beetje op te voeden... We zijn nu L1 dressuur, L springen en B SGW. Met m'n vorige pony L2 dressuur, M springen en M SGW gereden, helaas leeft deze pony niet meer. Ik woon net als Biem op Texel en dat bevalt me super! Als jullie nog wat te vragen hebben dan hoor/lees ik het wel!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:08

Welkom TypicalDutch !

Alle maarsbergen-gangers veel succes!

Ik had gisteren springlesmet Sunny, en die ging echt heel goed Lachen In het begin bleven we best wel laag hangen, we reden maar met zijn vieren in de les, maar veel verschillende niveaus. Daarna reed ik alleen met een meisje die ook M rijdt, dus konden we mooi even doorbouwen. Toen begon Sunny echt te springen. Gelukkig maakte ze op het laatst wel een foutje die ze ook wel eens in het parcours maakt, dus daar even op doorgegaan. Was wel een nuttige les dus Lachen
Net 1 herkansing gemaakt en straks weer 1. Helemaal geen zin meer om zo diep na te denken Tong uitsteken

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:26

Goedemorgen, Welkom TD!

Ik moet vandaag weer eens werken in een schoonheidssalon!

Iedereen de wedstrijd heeft succes! Lachen Ja

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:29

Scum: Wat was je trouwens al vroeg vanmorgen ... Kon je wel wakker blijven op je paard? Tong uitsteken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:38

Hoi Typical Dutch!
Je naam komt me niet onbekend voor, weet je zeker dat je niet eerder hier gepost hebt...?!

Ben jij ook 1 van de texelaars die naar SGW Vlietland komt?
Vorig jaar werd ik gebeld door iemand van Texel of die groep zo laat mogelijk mocht rijden ivm tijdstip 1ste boot! Toen dacht ik, jeetje, wat een gedoe dan als je wedstrijden wil rijden als je van een eiland komt!

Maar wel leuk, nieuwe SGW-bokkers hier!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:40

@ Renske, is wel fijn inderdaad als je paard zijn typische "wedstrijdfout" ook eens in de les wil maken.

Ik heb met Os dat ie op les altijd een beetje hetzelfde is, vrij braafjes. Op een wedstrijd, als ie er zin in heeft, gaat ie toch wel rennen in het parcours. Maar op les nooit, dus dat is wel lastig om daar aan te werken dan!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:51

Pffff, ik blijf lezen met al die verhalen van jullie, en het ergste is dat ik dan niet meer weet waar ik op wilde reageren Haha!

2 nieuwe mutsen erbij zag ik, welkom Giloni en TD (ja, we zijn hier dol op afkortingen!)

Een hoop mensen op zoek naar een paard voor Vieva, ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen Tong uitsteken

Gisteren met de mensen van mijn donderdagles naar het duin geweest. Het was heerlijk weer, alleen jammer dat het bij ons nog steeds niet heeft geregend, dus het was nog wel mul en stoffig.
Ik heb geen dazen gezien, maar ben toch op beide benen gestoken Verward En dat ziet er nu wel uit als dazensteken... en het JEUKT Huilen

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:52

Aaah MissM, moet ik even krabben Vingers aflikken Tong uitsteken wij hebben speciaal spray dan jeukt het niet en geeft verkoleing helpt echt goed! Lachen Ja

Ik hoop ook dat er wat leuks uit gaat komen uit die paarden!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:10

Welkom TD!
Mijn collega is nu een weekeindje naar Texel!
Iedereen succes met de wedstrijden dit weekeinde..
Ga na het werk de cross alvast lopen in Maarsbergen en morgen rijden we om half 6 aan.. Yippie lekker vroeg..
Ik hoop dat het nog wat afkoelt hier is het nog erg drukkend.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:16

Goedemorgen (al is het voor sommigen van jullie al middag zie ik....)

Ik heb vannacht in de wei geslapen. Het zag er naar uit dat Estee haar veulen vannacht ging komen, dus ik eerst om half 3 er uit (lukte nu wel), niets. Toen om vier uur er uit, een puffende Estee op de grond, maar verder nog niets. Ik had geen zin om het weer te missen dus ben ik mijn slaapzak en kussen gaan halen en ben ik in de wei gaan liggen. Na een half uurtje aangekeken te zijn stond Estee op om vervolgens vrolijk te gaan staan eten of er niets aan de hand was. Aangezien ik toch al in mijn slaapzakje lag ben ik daar maar blijven liggen tot 6 uur tot het te licht werd en er teveel muggen kwamen om me wakker te bijten. Tot half negen (schandalig!) nog maar even in mijn bedje gaan slapen. En nu ben ik een beetje kapot... En nog geen baby.

Welkom Giloni en TD!! Doei!

Iedereen die wedstrijd heeft: Succes!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:20

Zoo..das weer eens wat anders SGWOllie Haha!.

Ik had gisteravond verjaardagsfeestje van mijn zus, was gezellig. Vanmorgen weer vroeg, afspraak in Meppel met bedrijf waar ik afstudeer. Kon met leraar meerijden, dat scheelde weer treinen! En nu heb ik weekend, al zit ik nog op school..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:24

PC, wat heb je voor afstudeeropdracht?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:25

Hoi Mariska! Lachen
ik ken jou wel, weet niet of je mij ook kent Tong uitsteken

zo ik ben BOOS!!! en niet zo'n beetje ook!
ik had me dit weekend opgegeven voor concours, ook dressuur. maar tussen dressuur en springen zat al 4 uur (springn loopt daar meestal ook uit) Bloos
dat vond ik gewoon te veel! dus ik gemaild dat ik e af wilde melden voor de dressuur en gewoon eerlijk toeggegeven waarom enz.

krijg ik me toch een ontzettende rot mail terug.. over dat ze moe wordt van zulke mensen die 2 disciplines rijden en ook met meerdere paarden en dat ze dan zeggen dat ze geen zin hebben om te wachten, dat ik dat dan toch wel weet dat er veel tijd tussen kan zitten blabalbala
en dat ik me dan maar niet had op moeten geven Bloos!

wow heb netjes een mail gestuurd dat ik daar absoluut niet van gediend was! dat 2 disciplines op 1 dag toch wel moet kunnen (waarom heb je anders dressuur EN springn op 1 dag!) mar dat in mijn geval er te veel tijd was, dat dat jammer was, vandaar ook mijn afmelding. en dat ik niet zon reactie had verdiend en er ook neit van gediend was, dus heb ik me helemaal afgemeld Bloos

zo ik was echt boos!! dan niet hoor!en dan ben ik gewoon eerlijk!! de meeste mensen komen wel met een smoes aan Bloos! nu kan ik morgen op concours hier starten! dus straks naar NH om de Indoctro te halen Haha!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:29

dat slaat nergens op toch BT! Verward Tong uitsteken

SGWollie, auw wakker worden door de muggen :p hihi lijkt me niet fijn! Moet je vanacht nog een keer daar slapen Tong uitsteken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:35

Die reactie is niet netjes BT, maar ik kan me wel voorstellen dat een wedstrijdsecretariaat dit soort afmeldingen vervelend vindt, want het is wel zo dat je van te voren kan verwachten dat er veel tijd tussen zit. Ze kunnen niet met iedereen rekening houden.

Maar ze hoeft niet zo'n toon tegen je aan te slaan!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:37

Ben ik weer eens!!! Tong uitsteken

Bt, kan me voorstellen dat je daar kwaad om wordt, ik had ook zo'n mail terug gestuurd naar het secretariaat. Sjonge je zegt toch gewoon eerlijk waarom je afmeld!

SGWOllie, owwww dat wachten ken ik!! Valdi staat ook nog steeds op knappen...

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:39

Sjaan is ze nog seed sniet bevallen Bloos! Bloos! wordt echt tijd of niet ?