Hoi Mariska! 
ik ken jou wel, weet niet of je mij ook kent 
zo ik ben BOOS!!! en niet zo'n beetje ook!
ik had me dit weekend opgegeven voor concours, ook dressuur. maar tussen dressuur en springen zat al 4 uur (springn loopt daar meestal ook uit) 
dat vond ik gewoon te veel! dus ik gemaild dat ik e af wilde melden voor de dressuur en gewoon eerlijk toeggegeven waarom enz.
krijg ik me toch een ontzettende rot mail terug.. over dat ze moe wordt van zulke mensen die 2 disciplines rijden en ook met meerdere paarden en dat ze dan zeggen dat ze geen zin hebben om te wachten, dat ik dat dan toch wel weet dat er veel tijd tussen kan zitten blabalbala
en dat ik me dan maar niet had op moeten geven 
wow heb netjes een mail gestuurd dat ik daar absoluut niet van gediend was! dat 2 disciplines op 1 dag toch wel moet kunnen (waarom heb je anders dressuur EN springn op 1 dag!) mar dat in mijn geval er te veel tijd was, dat dat jammer was, vandaar ook mijn afmelding. en dat ik niet zon reactie had verdiend en er ook neit van gediend was, dus heb ik me helemaal afgemeld 
zo ik was echt boos!! dan niet hoor!en dan ben ik gewoon eerlijk!! de meeste mensen komen wel met een smoes aan
nu kan ik morgen op concours hier starten! dus straks naar NH om de Indoctro te halen