Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
arme jij, maar het is voor een goed doel
succes in maarsbergen!

. Ik ben redelijk veelzijdig aangelegd, al vind ik springen en crossen toch nog wel het aller mooist! Voor de dressuur ben ik een beetje een te grote hark. Hoewel het nu ook wel redelijk gaat. Tip doet dus verplicht met me mee, hoewel hij dat niet bepaald erg lijkt te vinden
. Ik heb Tip zelf zadelmak gemaakt (gekocht toen hij 11 maanden oud was) en de hele reutemeteut en geprobeerd hem een beetje op te voeden... We zijn nu L1 dressuur, L springen en B SGW. Met m'n vorige pony L2 dressuur, M springen en M SGW gereden, helaas leeft deze pony niet meer. Ik woon net als Biem op Texel en dat bevalt me super! Als jullie nog wat te vragen hebben dan hoor/lees ik het wel!
In het begin bleven we best wel laag hangen, we reden maar met zijn vieren in de les, maar veel verschillende niveaus. Daarna reed ik alleen met een meisje die ook M rijdt, dus konden we mooi even doorbouwen. Toen begon Sunny echt te springen. Gelukkig maakte ze op het laatst wel een foutje die ze ook wel eens in het parcours maakt, dus daar even op doorgegaan. Was wel een nuttige les dus 
En dat ziet er nu wel uit als dazensteken... en het JEUKT
wij hebben speciaal spray dan jeukt het niet en geeft verkoleing helpt echt goed!

.

nu kan ik morgen op concours hier starten! dus straks naar NH om de Indoctro te halen

wordt echt tijd of niet ?