. Soms vraag je je echt af wat voor een mensen er rond lopen?Leuk dat het rijden met het zwarte menneke goed ging.
Danielle, leuk dat je bent gaan kijken in Markelo! En leuk filmpje!
Wij hebben de hele bups maar even binnen gehaald: komen heel langzaam twee grote rode plekken op buienradar op ons af drijven. Het rommelt al aardig en het regent een beetje. Misschien hebben we ze voor niks binnen gehaald, maar het geeft me wel een fijn gevoel dat ze even op stal staan. Kan ik ze meteen weer wat brokjes geven, goed voor de vitamientjes.

.
. Maar wel mooi toen ik thuis Bam op het land kunnen zetten die er lekker heel de ochtend en middag op gestaan heeft, terwijl ik ondertussen bijles gaf aan een "nieuwe leerling". Moest Engels en Frans met haar oefenen, nu is mijn engels best wel ok, maar mijn Frans was best wel weggezakt was ik bang, ook maar gehad tot 3 vwo, maar toch was het wonderbaarlijk hoeveel er weer boven kwam en heb haar echt goed kunnen helpen, leuk
. 

Nogmaals aangereden en toen sprong ie hem zo alleen pakte die de balk mee. Op naar hindernis 10 en die ging weer fijn.

Filmpje zag er leuk uit!
Zou me ook helemaal kapot schrikken van zoiets!
Moest eerst de buurman eruit halen en toen kon ze zich pas omdraaien. Je had haar moeten zien kijken toen ik haar in haar eigen stal deed

, of die pijl er niet al een hele tijd kon liggen
Soms snap ik er helemaal niets meer van, maar het zal wel met een protocol te maken hebben.
. Wat een goed idee! Hopelijk mag hij snel naar huis, maar belangrijker is dat de wond goed blijft gaan!
).