Maar Shanouk zal je niet langer in spanning houden, mirthe komt idd morgen kijken of Beau wat voor haar is.
Dus kan morgen heel vroeg beginnen met heel veel wassen, manen kortwieken (zijn nu een cm of 40), staart 30cm vanaf halen en hopen dat mirthe geen problemen heeft met een vacht waar menig shetlander zich niet voor hoeft te schamen
wat is er de 28ste (van wanneer) precies in markelo dan??
mistid
Geplaatst: 15-01-11 21:59
PB je emailadres maar even Mendy, dan stuur ik het je wel door!
Lau, nee hoor daar heb ik geen problemen mee! Hebben hier zelf ook een paar bolletjes staan.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-11 22:02
Haha, leuk hoor allebei Is het zo'n smeerkees joh Lau ? Ik zag trouwens een ander topic van je met een nieuwe uitrijdeken, wat een mooie Ik heb er nu de zweetdeken van, en zou de uitrijdeken wel in het bruin willen!
_lautje_
Geplaatst: 15-01-11 22:08
Ja, ben er echt zo blij mee! Moeders kwam er zo de stal mee binnen lopen Hij staat Mati ook echt mooi. En hij blijft ook super liggen met rijden.
Ze is niet zozeer smerig, maar vooral rauw. Ze is dan nu 4 geworden, maar in die 4 jaar heeft ze alleen op het land gestaan en afgelopen voorjaar is er een paar x opgezeten. Dus ze heeft veel haar, geen spieren, enorme sokken, al met al een beestje wat niet op haar fraaist is op het moment en waar wat werk inzit. Maar deze moet je zien over een paar maanden en dan is het een ander paard. Enige wat je nu kan zien is dat ze lief is, goed inelkaar zit en kan lopen.
Ik heb een scapa, hele mooie, bovenkant is een soort harde stof en de onderkant is van fleece. Die blijft alleen niet zo mooi liggen omdat de bovenkant dus wat harder is, en maakt daardoor ook geluid. Dat is wel heel jammer. Ga kijken of ik die schoon krijg en dan maar op internet ermee. Heb voor de pony's ook nog een wollen&een waterdichte, maar dat past een paard niet
Mirthe, ik ben er ook ... heb je waarschijnlijk niet zo veel aan want we kennen elkaar niet.
Heb vd week 1vd sprekers gesproken, denk dat het een super informatieve avond wordt! Waar iedereen die ook maar wat met crossen te maken heeft wat aan heeft!!! Maar ook spieren - trainingen en voeding komen voorbij. En ach... Markelo is altijd gezellig!!!!
Die van Sapa heb ik ook naar gekeken, maar was bang dat die niet genoeg zou ademen. Dat vond ik ideaal aan deze en dan kan ik hem gewoon ophouden met rijden. Deze maat is overigens ook ideaal, past alles. Zowel Trakkie wat smaller is als dikbilkoeien Challenge en Hetje.
caro29
Geplaatst: 15-01-11 22:22
@ noor wat is jou merrie nog slank. Ik heb een tonnetje staan. @ Lau mooie deken @ vief dat je een "concurrent" heb had ik ook al gezien. Tot nu toe vind ik dat jij toch echt de gaafste jasje heb..
Ik heb mijn paarden gereden of meer een poging gedaan
@ mistid die is wel heel erg mooi. Mijn paarden krijgen nooit meer zo'n deken op. Vorig jaar tijdens mijn ongeluk had mijn ruin er 1 op. Ik weet niet of hij daar toen van is geschrokken maar mijn uitrijdeken ligt nu in de kast
muts_marijke
Geplaatst: 15-01-11 22:35
Oh die Rambo uitrijdeken in het chocolat is geweldig!!! Die ga ik bestellen via me werk
Kan ook een nadeel zijn hoor, je ziet alle nieuwe dingen binnen komen. En je besteld veel sneller aparte dingen. Of te dure dingen want met je korting is het nog wel een keer leuk..
Ben vorig jaar overgegaan op bruin tuig, en creme met donkerblauwe wedstrijdkleding met bruine laarzen. Had ik anders niet zo snel gedaan omdat het dan te duur zou zijn. Maar goed ieder nadeel heeft zijn voordeel.