[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:36

Gefeliciteerd Noor!
Vief: Lekker hoor Portugal. Wat kon je pas vertellen na het weekend bye the way? O:) (mijn naam is echt niet Aagje :Y)
Leuk dat je bij Sjoert komt te staan.

Ik heb net heerlijk 2 paarden gereden. Daarnaast nog m'n zus geholpen met Trakkie. Ging echt super. Ze heeft besloten dat ze echt goed wil gaan leren rijden. Ik begon al voorzichtig over ooit een crossje, maar ze was bang dat, dat niet ging lukken omdat ze nu niet meer hoger dan 1m/1.10m durft te springen :+
Wou net nog even op Amati gaan zitten, maar werd toen terug gefloten door moeders...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:54

Noor: Gefeliciteerd! Leuk commentaar ook :)
PB: Had toen al gehoord dat er een plaats vrij was bij Sjoert. Maar kon dat natuurlijk niet eerder vertellen dan dat ik het op stal had verteld ;) Leuk dat je zusje er helemaal voor wil gaan!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:01

Hoooooi :wave:

@Noor: Gefeliciteerd :D !!!! En dat commentaar is leuk zeg!!
@Vief: Stal ziet er wel echt superfijn uit, paardjes kunnen lekker veel naar buiten daar!! Hopelijk krijgen jullie het daar ook gewoon naar jullie zin ;) .. Heerlijk zeg, Portugal!! +:)+
@Snoekiej: Lijkt me leerzaam die clinic :j . En alweer op Vorstin gezeten?
@PB: Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? :) En wat leuk dat je zus het lekker gaat oppakken, kan je ook 's gezellig met je zus gaan rijden! ;)

Lekker dagje gehad zo.. :) Heb met Wo een rondje gefietst in het zonnetje, ging in het begin niet zo heel lekker, paar keer in de berm beland :o .. Ik heb nu een andere fiets en mijn remmen werken daar niet zo heel goed van (je moet ze heel ver inknijpen..).. dat merk je altijd op, als je ze het hardste nodig hebt uiteraard :o .. Dus toen crosste ik zo de berm in := . Later ging het weer veel beter, Wo lekker los door haar lijf over het asfalt, oortjes erop :):) . Hierna nog even een stukje gewoon gewandelt. Morgen maar weer een ritje maken!!

En nog even wat aan de studie gedaan B-) .. volgende week dinsdag mijn Tussenbeoordeling en dan nader ik toch alweer een beetje het einde... nog even knallen dus ;) ..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:12

Lekker Lotte, zo'n stukkie fietsen. Jammer dat je in de berm kwam.

Wij hebben (voor de 5e keer al) de ijsprijs van de PC-loterij. Betekent dus 4 potten Ben en Jerry's ijs gratis! jammie, heb ik zo een lekker toetje. :9

WolinLotte

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:19

Lekkelllll Simmie :D !! Dat zijn nog eens superprijzen :)) !!

Jah.. het fietst niet zo erg lekker in de berm :o .. moest ook wel erg hard lachen, het moest er vast debiel uit hebben gezien :') ..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:22

WolinLotte schreef:
Lekkelllll Simmie :D !! Dat zijn nog eens superprijzen :)) !!

Tis leuk, maar deze hebbert heeft liever de hoofdprijs van zoveel miljoen. Mag jij mijn ijsjes hebben. :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:27

Hahaha, wat is de hoofdprijs dan? Dan ben ik wel erg benieuwd :P ... Dan geef ik de ijsjes weer terug hahahaha

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:29

Een miljoentje of wat. Kun je veel ijsjes van kopen. Wat, je kunt het bedrijf Ben & Jerry's kopen......

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:34

:))

Hmm.. nouja.. je moet ergens beginnen Simmie :D .. Volgend jaar ga je gewoon voor die miljoenen ~~}> ..

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:04

Ik denk dat iedereen wel de hoofdprijs van de loterij wil winnen... Wat gek eigenlijk dat ze ijs-prijzen hebben. Krijg je dan waardebonnen ofzo? Ze worden je vast niet toegestuurd via de post :Y)

Nou, ik ben bijna klaar voor het excursieweekje. Heb net de tijden van het OV een beetje opgezocht, ik zie er nu al tegenop.. :o
Morgen beginnen we in Den Haag, woensdag zijn we in Leiden, donderdag en vrijdag in Amsterdam. Ik slaap bij mijn oom en tante in Harmelen, scheelt natuurlijk veel reistijd! De meeste studenten hebben een slaapplek bij familie/kennissen geregeld. Vind het wel sneu voor de mensen die elke nacht naar huis moeten omdat ze geen kennisen/familie in het westen hebben zitten en/of te weinig geld om te overnachten.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:07

Simmie schreef:
Wij hebben (voor de 5e keer al) de ijsprijs van de PC-loterij. Betekent dus 4 potten Ben en Jerry's ijs gratis! jammie, heb ik zo een lekker toetje. :9

Wij hebben hem ook al 3x gehad, en vorige maand kregen we kaarten voor een film. Ik ben ook al eens naar een musical gegaan met gewonnen kaartjes.
Eet smakelijk!

Gefeliciteerd Noor, je gaat lekker!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:15

Lotte: Met mij gaat het super eigenlijk. Voel me voor het eerst in 1,5maand tijd weer enigszins fit. Knie is nog niet optimaal (mag eigenlijk ook nog niet rijden), maar mag echt niet klagen.
Veel succes met je tussenbeoordeling!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:19

Dat is fijn PB!! Gelukkig maar.. die lappenmand mag nu wel weer aan de kant ;) !! Nog even rustig aan met de knie dus :j .

En dankjewel!!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:04

Fijn PB,
Succes WL!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:10

Succes WL.
Druk weekje rosalie

Was net op de manege voor vergadering en daar hoorde ik van iemand die bij de hengstenhouder werkt dat er veel veulens dood geboren worden of zijn verworpen. Misschien dat er dus wat in de lucht hangt. 1 van het bestuur had ook een dood veulen. Dit keer hadden we niet geent voor Rhino terwijl we dat normaal wel doen. Mensen zeggen wel het werkt niet maar ik doe het de volgende keer mooi wel weer.
We gaan het dit jaar wel weer proberen en bij dezelfde hengst. Hopelijk gaat het dit jaar wat sneller want ik wil ook wel eens een vroeg veulen ipv juli/augustus.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:13

Bedankt allemaal de felicitaties ;)

@ Rosalie: veel plezier met je excursieweek, wel vermoeiend dat vele reizen..
@ PB: fijn dat het weer de goede kant met je opgaat!!
@ WL: ik denk dat ik Jer ook maar eens een cursus fietsen ga geven, volgens mij vindt ie dat wel leuk en voor mijn derrière is het ook geen overbodige luxe ;). Succes met je beoordeling.

Net gezumbaat (is dat een werkwoord?!), ging wel lekker. Hoorde van mijn instructrice (die gaat ook altijd mee) dat Jer zich weer danig misdragen heeft onderweg naar en in de paddock, dus die is zijn ei ook weer kwijt! :) Morgen even longeren en dan woensdag weer lekker rijden! Hoop dat het knap weer blijft!

Ga op tuk. Fijne avond! :wave:

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:27

Dat zou heel goed kunnen, Caroline. Klinkt aannemelijk, van die Rhino ;(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:28

Caroline, nog veel sterkte. Erg vervelend allemaal (ik krijg er helemaal de griebels van..). Hopelijk gaat het komend jaar wel goed.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:29

Goede avond!!

Vief mooie stal zou daar ook best kunnen staan :D mooi hoor!!
Wl lekker die berm :+ was ook wel erg mooi weer vandaag :)
PB leuk dat je zus nog meer/beter wil leren rijden :) rustig aan met je knie ;)
Rosalie veel plezier op je excursieweek!
Noor lekker gezumbaat ;)

Heb en heeerlijk uurtje gereden +2 proefjes geoefent ging ook lekker.
Nu richting bed :=

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 23:58

@ Snoekiej: Leuk zo'n clinic, veel geleerd?
@ Noorwijdenes: Gefeliceerd met punt, echt gaaf dat je Z mag starten !
@ Pb: Leuk dat je zus zo fanatiek is, en dat het met hou ook weer goed gaat :).
Maar ik snap het niet helemaal, een B-cross is een stuk lager dan 1m/1.10 m, dan kan ze toch gewoon crossen, als ze dat echt wil?
@ Wl : Leuk fietsen in de berm :Y) . Maar zonder geheid, ik ben wel benieuwd hoe je Wolin geleerd hebt om (in de meeste gevallen ;) ) rustig mee te blijven lopen naast de fiets, lijkt me namelijk erg leuk om met Bam te doen, maar tussen de kassen is de berm erg klein en ik heb geen zin om de sloot in te rijden :+ .
@ Simmie: Lekker zo'n prijs, maar doe mij ook maar liever zo'n miljoen, ik hou toch niet zo van ijs...
@ Rosalie: veel succes, wat ga je eigenlijk allemaal doen tijdens de excursie?
@ Caroline: Ik ben bij ons ook een van de weinige stal die tegen Rhino ent, terwijl er nog geen jaar geleden vlak in de buurt een aantal besmettingen waren , ook al schijnt het minder goed te werken als niet de hele stal ent laat ik het toch maar doen, baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan maar ;) .
@ Corien: fijn dat je lekker gereden hebt.

Ik heb vanavond even een paar uurtjes gewerkt, vanmiddag Bam lekker helemaal los laten rauzen in de longeerbak en hij is ook nog in de stapmolen en in de paddock geweest, dus die heeft een lekker vrij dagje gehad :) .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:21

Evie: Dat kan ook makkelijk. Alleen dat besefte m'n zus niet. Die is alleen mee geweest als ik M of Z startte, dus die heeft reuze hindernissen in haar hoofd. Maar straks een keer een bejaardentraining bij Rob doen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:25

De clinic was interessant. Het ging over het management rondom hoef- en gebitsverzorging. Volgende week gaat het over het management rondom voeding en ook iets over orthopeden ofzo. We krijgen ook nog een management rondom het veulenen en management rondom het voorbrengen en keuringsklaar maken.
Zo, nu ga ik slapen. Morgenochtend even 2 uurtjes helpen met uitmesten, dan komt de zadelmaker en mag ik op Vorstin. Daarna nog ff een paard rijden van een stalgenoot die op vakantie is en ook nog hardlopen. Druk dagje!

Fijn dat je zo lekker gereden hebt PB
Lotte, morgen komt de zadelmaker pas en mag ik dus weer op Vorstin. Leuk dat fietsen. Hoef ik met Vorstin niet te proberen, die loopt me zo omver!
Oehh wat een straf Simmie :9 Wij hebben hem ook 1x gehad.
Veel reizen inderdaad Rosalie!
Zou idd zomaar kunnen Caroline :\
Lekker dat Zumba Noor :D
Fijn dat je lekker gereden hebt Corien
Lekker dagje vrij dus Evie :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 08:58

Goede morgen!!

Snoek lekker dagje dus, ben benieuwd welk zadel je krijgt!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 09:23

Goeiemorgen :wave:

@ caroline: het zou dan idd goed rhino kunnen zijn. Wij hebben daar tegen niet geënt. K had de DA ook nog wel gevraagd, maar zo bij huis bij ons was de kans vrij klein. En daarnaast vertelde hij dat het alleen zinvol is, als de omgeving ook ent.

@ snoekiej: had je al een zadel op het oog?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 09:52

Goedemorgen!

@ Caroline en Rowo: ik heb mijn merrie ook niet geënt tegen Rhino om dezelfde redenen als Rowo. Bovendien heeft het ook iets met de verschillende varianten van Rhino te maken, tegen de 'abortus'variant kun je niet enten?? Ik weet het ook niet precies.
@ Snoekiej: Veel succes met het nieuwe zadel en leuk dat je weer even op Vorstin mag zitten :)
@ Evie: Ik heb mij ook opgegeven voor de clinic met Tim en Martin Lips. Ik heb alleen geen bevestiging ontvangen, jij wel?
@ Vief: mooie stal hoor!

Ga aan 't werk!