Echt erg idd wat er gebeurd is.. Ik hoorde het ook pas rond 4 uur, heb 3 dagen behoorlijk geisoleerd geleefd.
Marieke_xXx
Geplaatst: 30-04-09 20:43
Zag nog een mooie foto van Hilde!
Echt vreselijk wat er gebeurd is, zette de tv op toen ik thuis kwam en met het nieuws heb ik het wel 5 x gezien.
Ik heb voor 2 pony's 1 springzadel, 1 dressuurzadel ( Net nieuw ) 4 paar peesbeschermers 2 paar strijklappen + peesjes en strijk voor op wedstrijd en voor elke pony een hoofdstel
Nou Mandy, ik ben vandaag ook helaas op stage... En moet direct daarna koopavond werken. Je wordt er echt naar van om telkens die beelden van gister te zien, of het nou foto's of video's zijn!
Ik vind het dubbel voor de nabestaanden van de man, want ze raken iemand kwijt waar ze van hielden, maar hij heeft wel zoiets geflikt als je begrijpt wat ik bedoel.
Waarschijnlijk komt Mariska vandaag bij ons op stal te staan, maakt het allemaal een stukkie makkelijker
Voor de nabestaanden van de man is het wel heel erg ja.. Het zal je kind of broer maar zijn Maar voor die man zelf, die had z'n leven lang nog mogen lijden aan verwondingen wat mij betreft. Nu komt ie te makkelijk weg voor zijn daden...
Ik lees inderdaad ook net dat de man was overleden.. Hij bleek al hersendood te zijn.. Ergens had ik de hoop dat hij het wel zou halen en berecht zou worden en iedereen te weten zou komen waarom.. Echt zo k*t voor het verdere onderzoek, er blijven zoveel vragen over die we niet meer beantwoord krijgen..!! Het zal inderdaad je broer of man zijn.. alleen het idee al dat je familie tot zoiets in staat is...
andrea16
Geplaatst: 01-05-09 11:18
Morgen! Ik ben ook weer ontwaakt na 2 dagen met flink feest en de bijbehorende consumpties Koninginnenacht uit geweest, koninginnedag van 11 tot 19 uur gewerkt op het terras en daarna weer uit geweest (allemaal in dezelfde tent ).
Hier zijn de festiviteiten 's middags ook afgelast, het was ook wel een rare en stille dag hier. Echt verschrikkelijk wat er gebeurd is. En inderdaad ook lastig dat die man toch overleden is, denk dat iedereen zo met veel vraagtekens blijft zitten.
Goeiemorgen Ik hoopte ook dat ie het zou overleven, zodat iig duidelijk zou worden waarom hij het heeft gedaan. En van mij had hij levenslang in de cel mogen wegrotten. Dat lijkt me erger dan doodgaan. Als nabestaande is het natuurlijk wel heel erg, idd het idee dat je familie zoiets kan doen. Voor de nabestaanden van de slachtoffers is het ook vreselijk, wat een pech heb je als je net daar staat.
Ik heb de beelden nu een paar keer gezien en het blijft maar in je hoofd. Bloedende mensen, overal schoenen en bloed. Echt afschuwelijk. Hij had van mij mogen blijven leven en idd lekker verpieteren in een cel. Het 'mooiste' zou zijn als ie er invalide uit kwam. Klinkt hard, maar dat is zijn verdiende straf. Helaas is ie overleden.
Bij mij was de feeststemming ook meteen over, het voelde gewoon ongepast.. Ik zag inderdaad ook de beelden op tv... de paniek en het gehuil en gegil.. pffff krijg weer kippenvel
In enschede was al het muziek ook afgelast. Verder waren de cafe's wel gewoon open en die hadden muziek op straat. Hoe erg het ook is wat er gebeurt is, door niet de stad in te gaan komen die mensen niet terug. Ook al was het feest wat rustiger, het was wel ff gezellig. (ook al ws ik gister pas om 8 uur in de stad).
andrea16
Geplaatst: 01-05-09 11:33
Ja precies, hier was alles verder wel open alleen de feesten met optredens e.d. die gepland waren, werden afgelast.
WolinLotte
Geplaatst: 01-05-09 11:35
Jawel, dat snap ik, het was ook wel dubbel met de afgelaste feesten... bij mij was alleen de feeststemming ver te zoeken na het nieuws. Met name omdat het nieuws de dag beheersde.
Ik kan sommige dingen wel goed ff van me afzetten. Maar krijg wel steeds weer de rillingen als ik aan de beelden denk
andrea16
Geplaatst: 01-05-09 11:42
Ik heb er gisteren niet veel van meegekregen omdat ik aan het werk was. Kreeg alleen te horen dat er een ongeluk gebeurd was en zag vandaag pas alles op het nieuws.
Gister lieten ze de beelden wel 20x zien... gelukkig heb ik de door de lucht vliegende mensen niet gezien. Daar zou wel een filmpje van op het internet zijn gezet, omdat ze het niet mochten uitzenden.
Gister in Groningen waren ook dingen afgelast. Maar in de kroegjes hingen tv's en daar hadden ze het nieuws erop. Dus iedereen wist wel wat er gebeurd was. Er zijn dus een aantal dingen niet doorgegaan. Verder was het wel gezellig . Wel heeeeel erg sneu wat er gebeurd is. Wie verzind zoiets
andrea16
Geplaatst: 01-05-09 11:53
Ik heb net foto's gezien van het AD, die zijn wel erg schokkend..
Ja ik bedoelde ook die op de site. In de krant zelf weet ik niet, ga die zo even bij m'n ouders lezen.
bianca1980
Geplaatst: 01-05-09 12:36
PPFFFF....daar word je allemaal niet vrolijk van wat je hoort. Ik heb niets aan koninginnedag gedaan, ben lekker met de fries weg geweest en weer twee punten erbij voor de L2. ik mag nu M starten ware het niet dat ik nu een punt extra moet rijden omdat ik een wedstrijd heb gereden met een afgekeurd vraagprogramma ik heb daar een winstpunt gehaald en de KNHS keurt die dus niet goed omdat het je eigen verantwoording is dan een wedstrijd goedgekeurd is.... wat een baal zooi... je hebt toch startgeld benzine etc weggegooid. Ben nog blij dat ik niet twee of meer kwijt ben dan, twas maar dat het een wedstrijd was tegen het einde van haar dracht anders baal je nog meer.
OOk heb ik gisteren op Bull's Eyes gereden !!!!!!!!.. we zijn zover dat hij de jongen aan de longe vertrouwde en toen ben ik er weer op gegaan, rechtsom werd nog even heel spannend en toen klom hij even flink omhoog, maar gelijk voorwaarts opgelost aan de lijn en dus ook daarmee gelijk gegaloppeerd.....ik heb er een kwartier opgezeten en dat gaan we rustig zo aan de longe herhalen tot het najaar of zo en dan zie ik wel hoe ver hij dan is of hij los kan ja of nee. Hij doet alles op mijn stem en de jongen aan de lijn is puur extra veiligheid om net even dat beetje extra voorwaarts te houden als hij het even te spannend vind, maar dat is voor ieder veiliger. Dit gaan we zo gemiddeld 3 maal per week herhalen en dan maar eens zien waar hij over een tijdje weer staat.