peanutbutter schreef:Mn moeder heeft nu mn zusje aan de tel in A'dam en die ist nog van niks. Heel vele mensen daar weten nog vn niks.
Zo'n vermoeden had ik al ja..
Zo'n 1 minuut stilte van 538 bereikt natuurlijk ook niet heel amsterdam. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar voor die man zelf, die had z'n leven lang nog mogen lijden aan verwondingen wat mij betreft. Nu komt ie te makkelijk weg voor zijn daden...
Koninginnenacht uit geweest, koninginnedag van 11 tot 19 uur gewerkt op het terras en daarna weer uit geweest (allemaal in dezelfde tent
).

.

wat een baal zooi...
je hebt toch startgeld benzine etc weggegooid. Ben nog blij dat ik niet twee of meer kwijt ben dan, twas maar dat het een wedstrijd was tegen het einde van haar dracht anders baal je nog meer.
we zijn zover dat hij de jongen aan de longe vertrouwde en toen ben ik er weer op gegaan, rechtsom werd nog even heel spannend en toen klom hij even flink omhoog, maar gelijk voorwaarts opgelost aan de lijn en dus ook daarmee gelijk gegaloppeerd.....ik heb er een kwartier opgezeten en dat gaan we rustig zo aan de longe herhalen tot het najaar of zo en dan zie ik wel hoe ver hij dan is of hij los kan ja of nee. Hij doet alles op mijn stem en de jongen aan de lijn is puur extra veiligheid om net even dat beetje extra voorwaarts te houden als hij het even te spannend vind, maar dat is voor ieder veiliger.