[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:01

Ik verzin ook heeel veel uren Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:01

heb trouwens geen wedstrijd, wel crossles zondag.

jipje, tips: netjes rijden Haha!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:06

Ja dank je Lielle. Maar ja dat is nu net het probleem. Ik heb van de week een klap gehad van het paard van mijn zus en heb een bovenbeen met een ei er boven op die op het paard een eigen leven begint te leiden. Dus dat ziet er heel charmant uit!! En Jipje die gooit er maar allerlei oefeningen uit die hij eigenlijk helemaal niet hoeft te doen. Dus zal wel een grappig gezicht worden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:10

Oeff dat niet zo fijn Benthe! Maar komt vast goed op de Gelderse. Hoe laat moet je rijden?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:12

Ik moet om 15.oo uur rijden en om 17.30 moet de laatste rijden dus daar ben ik weer lekker mee.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:14

nou dan heb ik het nog slechter getroffen dnek ik met 09.07 rijden en kw voor 1 de laatste. Gelukkig maken ze heel snel de punten bekend. Dus als je slecht hebt gereden kunnen we zo naar huis.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:16

Ik moet om 8 voor 10, en 20 voor 11 moet de laatste geloof ik.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:28

Dat is nog te doen Hilde!

Ik ga zo maar eens rijden..

Doei!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:30

Ja jij hebt het nog slechter getroffen Rowo, dat ze er bij jou niet een beetje rekening mee houden. Hoe laat moet de laatste in de andere rubriek starten dan???
Jij hebt het nog wel lekker Hilde_ hoef je ook niet zo lang te wachten.
Ik ga zo maar is even mijn dekje wassen. Is ook wel handig dan. Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:49

J_N: Lekker zeg zo'n binnenbak bij huis Haha! Misschien laat je wel zo'n goede indruk achter dat alle combinaties na jou er gewoon niet meer aan kunnen tippen en allemaal lagere punten krijgen! Vorig jaar met de Overijsselse won de combinatie die als eerste startte. Je wilt niet weten hoe en met welke jury's Lips are sealed maar het kan dus wel!

Hilde: Jammer dat je niet helemaal tevreden bent met je cijfer Ach gut Maar het is inderdaad wel een voldoende Lachen
Jij ook alvast veel succes! Als jullie het nou allebei een beetje goed doen dan kunnen jullie meeten in Ermelo!!
Succes met je PWS.. Wij hebben die van ons nog steeds niet teruggekregen, ook al weer een maand geleden dat we hem ingeleverd hebben...

Mijn wiskunde uur valt uit, heb dus keuze-uur / tussenuur / wiskunde.
Dus maar 1 uur les en daarvoor hoef je natuurlijk niet naar school Lachen Spring zo even lekker onder de douche en ga zo misschien wel even met Lipso het bos in! De meeste sneeuw is hier ook al weer weg.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:17

Goedemorgen!
vanmiddag hoor ik of mn project voldoende is.....

Hilde: jammer dat je niet tevreden bent met je cijfer Ach gut

Rowo en JN: balen van jullie tijden dit weekend

Ik moest in 5Havo ook pws maken, ik heb 3/4 van de uren er ook bij verzonnen. Anders kom je nooooit aan 80 uur Clown

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:29

Jee.... jullie skippen echt heel wat uurtjes als ik dat zo hoor Clown. Ow wee als wij op de middelbare een uurtje er niet waren! Dan kon je meteen een aantal uur ervoor terugkomen (zelfs voor de zs uren)

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:33

Goeiemorgen Lachen!!
PWS... pff moet men voorlopige deel donderdag inleveren en ga er ook heel veel uren bijverzinnen Tong uitsteken!
Verder iedereen heel veel succes op concours vant weekend Lachen!!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:37

Gelukkig hebben jullie allemaal grote duimen Haha!..maar zo deden wij dat inderdaad ook.

Ik ben maar weer eens vacatures aan het zoeken..wordt tijd voor wat anders geloof ik.

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:50

Ik ben een tijdje niet meer hier geweest, maar ik zou me eigenlijk nog steeds een keertje voorstellen Bloos ,

Ik ben dus Danique,
Ik ben 16 jaar.. ik rij al zo'n 10 jaar pony.
Ik ben een beetje begonnen op een manege maar na 3 lessen wist ik al helemaal zeker dat ik paarden helemaal geweldig vond Haha! dus ik kreeg toen meteen een shetje Lachen genaamd Harry . Ik heb 1 jaar een beetje met hem gereden enz, mja.. een shetje is een leuk beestje om te aaien enz. maar om echt iets mee te bereiken.. niet echt .. iig mijn harry niet Tong uitsteken. dus ik kreeg dr een nieuw Welsh ponytje bij. een merrie van 6 jaar : Freedom's Canly. een C pony.. daar heb ik verder lekker mee kunnen leren rijden ! Ik was toen ong. 7 jaar.. heb toen met Freedom & Harry veel bixie gereden enz. Daarna ben ik maar officieel gaan starten.. en dat ging opzich best wel goed. uiteindelijk ben ik met Freedom M1 dressuur geworden en L springen ( M startgerechtigd ) Ondertussen was mijn zus ( die allergisch is voor paarden ) ook besmet geraakt met het paarden virus.. maar omdat m'n moeder bang was dat ze het niet aankon, heeft m'n moeder een Haflinger gekocht zodat als mijn zus het niet volhielt zij er zelf mee zou gaan kunnen rijden. Maar m'n zus vond haar Haflingertje zo leuk dat ze haar allergie afentoe vergat. en ze zetten gewoon door.. zij ondekte toen het SGW. ze heeft met haar Haflinger 3 oefencrossen gedaan en allemaal gewonnen Haha! Dus ik dacht dat wil ik ook.. mijn pony kon netjes dressuren en netjes springen.. dus crossen vast ook wel.. tenminste dat dacht ik.. Nou mooi niet dus he.. ik wist niet dat mijn pony zo'n scheiterd was Tong uitsteken Ik moest starten bij m'n eerste cross maar Freedom wilde niet. ze wilde niet weg van haar Haflinger vriendinnetje .. echt heel stom.. Maar goed.. we hebben toen gevraagt of mijn zus niet voor mij kon starten inplaats van na mij.. nou dat ging een stuk beter Tong uitsteken Maarja.. dat was een oefen cross dat hoef je bij een echte SGW wedstrijd vast niet te vragen.. Omdat ik toch al wat groot werd voor Freedom kreeg ik toen een nieuwe pony. Die pony heb ik nu nog.

Een New forest Dpony een ruin van bijna 8 jaar oud . zijn naam is : Viviënne's volcano of Blackfire.
Ik spring nu nog M met hem maar ik ga na de kampioenschappen naar het Z toe.
In de dressuur rijd ik nu sinds een paar wedstrijdjes M2.
Ik heb nu 2 officiele SGW's gedaan.. 1 in maarsbergen & 1 in Vlietland
Bij alle2 de wedstrijden ging het echt super ! Maar helaas wel bij alle2 1 weigering op het water.. dat is dus echt nog ons probleempje..

Verder gaat het goed, ik heb ook al eens een keertje een indoorcross gedaan, dat was ook heel erg leuk om mee te maken Lachen Voor mij en voor Blacky Tong uitsteken

Maar nu had ik nog wel wat vraagje.
Weet er misschien iemand waar en hoe ik samen met blackfire het water kan oefenen..

Oja.. hier dan nog een fotootje van mij en Blackfire tijdens het inspringen voor de cross.
Afbeelding

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:50

bij mij op de middelbare school moest je ook altijd 2uur nablijven voor 1 gespijbeld uur.

ik ga dit weekend trouwens springen in Bronneger. Begint om half 6 en ik moet als 39e. ga mooi maar 1 parcours springen anders word het wel heel laat

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:51

nogmaals welkom Danique!
leuk verhaal over jezelf Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:53

welkom Danique!
Leuk verhaal Haha!
Heb je dit jaar ook al crossen gepland?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:53

Leuk verhaal Danique en welkom!

Wb het water, ik heb het ergens anders ook al gezegd, maar ga meedoen met crosstrainingen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:54

Geen idee wat ze bij ons doen, geloof herkansingen afpakken Knipoog
Spijbel nooit eigenlijk.. Schijnheilig

Leuk Danique!
Denk dat je het beste met een ervaren pony het water kan oefenen.
Dat je er even achteraan kan. Dan vinden ze het snel al niet meer zo eng. Verder veel verschillende waterbakken oefenen.

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:55

Ik heb me idd al opgegeven voor wat cross trainingen.. maar ik dacht misschien weten jullie trucjes om je pony/paard makkelijker het water in te krijgen ?
Ik heb eigenlijk nog geen crossen geplant. maar ga dat nog wel doen hoor Lachen!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:56

Nogmaals welkom Danique1990 Lachen! En leuk verhaal over jezelf!
Is bij ons ook zo Anthea Knipoog!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:57

Danique: Als ze er echt niet in willen kun je wel eens proberen of ze er achterwaarts wel in willen Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:58

Trucjes hebben geen zin, je moet gewoon het heel veel doen en zo vertrouwen opbouwen. Je pony moet leren dat water leuk is, dat moet spelen zijn. En dat komt alleen maar door op basis van rust en vertrouwen heel veel te oefenen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:00

Toch heb ik er wel eens wat aan gehad. Meestal hebben ze als ze er eenmaal in staan wel door dat het toch niet zo eng is Lachen
Maar natuurlijk is het niet iets wat je gelijk gaat doen..