Ik ben een tijdje niet meer hier geweest, maar ik zou me eigenlijk nog steeds een keertje voorstellen
,
Ik ben dus Danique,
Ik ben 16 jaar.. ik rij al zo'n 10 jaar pony.
Ik ben een beetje begonnen op een manege maar na 3 lessen wist ik al helemaal zeker dat ik paarden helemaal geweldig vond
dus ik kreeg toen meteen een shetje
genaamd Harry . Ik heb 1 jaar een beetje met hem gereden enz, mja.. een shetje is een leuk beestje om te aaien enz. maar om echt iets mee te bereiken.. niet echt .. iig mijn harry niet
. dus ik kreeg dr een nieuw Welsh ponytje bij. een merrie van 6 jaar : Freedom's Canly. een C pony.. daar heb ik verder lekker mee kunnen leren rijden ! Ik was toen ong. 7 jaar.. heb toen met Freedom & Harry veel bixie gereden enz. Daarna ben ik maar officieel gaan starten.. en dat ging opzich best wel goed. uiteindelijk ben ik met Freedom M1 dressuur geworden en L springen ( M startgerechtigd ) Ondertussen was mijn zus ( die allergisch is voor paarden ) ook besmet geraakt met het paarden virus.. maar omdat m'n moeder bang was dat ze het niet aankon, heeft m'n moeder een Haflinger gekocht zodat als mijn zus het niet volhielt zij er zelf mee zou gaan kunnen rijden. Maar m'n zus vond haar Haflingertje zo leuk dat ze haar allergie afentoe vergat. en ze zetten gewoon door.. zij ondekte toen het SGW. ze heeft met haar Haflinger 3 oefencrossen gedaan en allemaal gewonnen
Dus ik dacht dat wil ik ook.. mijn pony kon netjes dressuren en netjes springen.. dus crossen vast ook wel.. tenminste dat dacht ik.. Nou mooi niet dus he.. ik wist niet dat mijn pony zo'n scheiterd was
Ik moest starten bij m'n eerste cross maar Freedom wilde niet. ze wilde niet weg van haar Haflinger vriendinnetje .. echt heel stom.. Maar goed.. we hebben toen gevraagt of mijn zus niet voor mij kon starten inplaats van na mij.. nou dat ging een stuk beter
Maarja.. dat was een oefen cross dat hoef je bij een echte SGW wedstrijd vast niet te vragen.. Omdat ik toch al wat groot werd voor Freedom kreeg ik toen een nieuwe pony. Die pony heb ik nu nog.
Een New forest Dpony een ruin van bijna 8 jaar oud . zijn naam is : Viviënne's volcano of Blackfire.
Ik spring nu nog M met hem maar ik ga na de kampioenschappen naar het Z toe.
In de dressuur rijd ik nu sinds een paar wedstrijdjes M2.
Ik heb nu 2 officiele SGW's gedaan.. 1 in maarsbergen & 1 in Vlietland
Bij alle2 de wedstrijden ging het echt super ! Maar helaas wel bij alle2 1 weigering op het water.. dat is dus echt nog ons probleempje..
Verder gaat het goed, ik heb ook al eens een keertje een indoorcross gedaan, dat was ook heel erg leuk om mee te maken
Voor mij en voor Blacky 
Maar nu had ik nog wel wat vraagje.
Weet er misschien iemand waar en hoe ik samen met blackfire het water kan oefenen..
Oja.. hier dan nog een fotootje van mij en Blackfire tijdens het inspringen voor de cross.