Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

floor01 schreef:@ Ibonn: die shirts/truien zijn eigenlijk wel een prima idee! Als we nou eens peilen wie er serieus geinteresseerd is kunnen we wel wat moois laten maken toch???
. Ik had het met Ibonn zaterdag nog over het eventing team Limburg... Een gaaf shirt daarvan zou alles natuurlijk helemaal compleet maken.
. Het is gewoon vervelend als je zo een tentamen moet maken en alles uit de punt van je schoenen moet halen om er nog wat van te kunnen maken....
Alleen overkomt mij dat meestal bij mondelinge vragen, schriftelijk kom ik over het algemeen nog wel een heel eind. Lielle schreef:He, lekker geskied?
Ik kan natuurlijk het 2e weekend van Chaam gaan
.
wat een hittepetitje zeg, maar springt echt apart als het wat hoger wordt!!
Alice had er een spiksplinternieuw eventingzadel op liggen en ik mocht ook ff voelen. En het voelde echt GOED!!! Een zadel ontworpen ism met alice. Het komt over niet al te lange tijd op de markt voor een betaalbare prijs. reeskees schreef:Heb btw toevallig nog een paar rondjes gestapt op Salmé, waar kende ik ook alweer die naam van...wat een hittepetitje zeg, maar springt echt apart als het wat hoger wordt!!
Alice had er een spiksplinternieuw eventingzadel op liggen en ik mocht ook ff voelen. En het voelde echt GOED!!! Een zadel ontworpen ism met alice. Het komt over niet al te lange tijd op de markt voor een betaalbare prijs.
Mooi is ze he, en een draakje
)