[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 08:38

Is die training van hendr.ik in de urle niets voor u Varekaj? Veel succes met einwerkverdediging! Het komt hopelijk wel allemaal goed!!

De reden is dat er in het regement staat na sluitingsdatum mag er enkel van paard of ruiter veranderd worden, niet van reeks. Anders kunnen ze hun startlijsten niet optijd maken. Uitzonderingen zijn als je gevallen of uigesloten was de week ervoor en al was ingeschreven (aangezien sluitingsdatum 2 weken voordien is) en uitsluiting op jumping telt nie mee :+.

lene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:04

Stom wel PP, snap dat het moeilijk is om op een drukke cross nog te beginnen prutsen aan de startlijst, maar een beetje flexibiliteit zou wel mooi zijn ;) Denk dat het ook wel met het weer te maken heeft. Eerst kurkdroog en warm en nu supernat. Is vragen om ijzerproblemen. Ponylief liep maandag in de les wel heel fijn met zijn net nieuwe schoenen, zelfs mijn lesgever viel het op. Ik zag dat je nog kan afmelden tot en met maandag dus ik dacht ik schrijf mij in voor de training en ik zie wel hoe het zondag loopt :)

Hopelijk vandaag wel een fijn ritje in het vooruitzicht Hanne, zal wel zalig zijn om terug OP je paard te zitten :D

Het verslag van de training van Lips zag ik ook passeren op fb, zag er wel héél leuk uit! Jammer dat de datum niet in de planning paste. Volgend jaar ms. Filmpje wil ik wel eens zien? :)

Hanne_SP

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:35

Vandaag zal het een njet zijn om een ritje te maken. :( Hoefsmid kan maar om 18u30 komen ten vroegste en om 19u30-20u heb ik een vergadering...
Zal dus maar morgen lukken! Aaargh stomme ijzers!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:38

wanneer is die training alweer? Had de indruk dat die alleen voor ervaren eventjes was, anders graag!

Ik krijg morgen een zadel om te passen op tibor en anders bestel ik 1 in september. Ben het zat dat hij staat te niksen.

Ah balen :( maar morgen dan extra plezier!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:50

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 12:09

hier ook ijzer af...volgens mij hebben we de paarden veeeeel te veeeeel gereden van de zomer _O-

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 13:09

Wat nou, Shuddy werd 0x gereden. :')

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 13:22

Drukke tijden voor die hoefsmeden :D

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 13:35

heb me ook ingeschreven voor de stage van hendrik :) lijkt mij altijd interessant en mss ook wel nodig na zondag :) Voor zondag had ik me ingeschreven voor tornooi in ardooie. ik zie dan wel of ik dit ook mee neem :)

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 14:36

Meehhhh 'k wil ook die stage meerijden, 'k kom mss kijken dan als er iemand meerijdt die ik ken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:02

Eigenlijk moet de camionette op onderhoud en er moet zeker iemand mee, Icaro is een ramp om te laden de laatste tijd. En er zitten geen vijsgaten in zijn huidige ijzers...
Zit nu mobiel, ga het thuis eens bekijken :)

Evelyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:32

Ah k*k PP, was er eigenlijk ook van overtuid dat zakken gewoon mocht :o ... Hopelijk voetje morgen nog te redden!

Mooie tijden voor zondag :D, pas om 11u25 dressuur rijden, heerlijk! Ben benieuwd! Als 'k problemen heb tijden s cross ga'k mij nog proberen inschrijven voor stage, anders ga ik 't laten voorbijgaan... Dan is't gewoon de week erop Merendree nog en dan vind ik eigenlijk dat ze genoeg gedaan heeft. Ook al is 't zo verleidelijk ;).

Echt, als ik al jullie ijzer-verhalen hoor, heb ik er eeeeecht geen zin in om de mijn volgend jaar te beslaan... Bahbah! Hopelijk allemaal snel weer op de rit!

Amai Hanne, precies al wreed mobiel zo kort na operatie? Goed zo, biedt perspectieven!

Ik heb wel interesse in filmpje van training bij Lips! 3* water was voor ons ni slecht geweest, haha. Had je de indruk dat L ips zijn tips ( :D ) individueel en nuttig waren? Ik had (van vorig jaar? Of mss zelfs daarvoor nog) gehoord dat hij qua educatie niet echt veel voorstelde, maar kan datie daar in gegroeid is natuurlijk!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 23:19

Ja tis best wel gek verbeterd! :D Al zie je het nog wel goed. :p

En ijzer was dus ook eraf vandaag. :') gelukkig kwam de smid. :p tis wel ne nieuwe ijzer geworden, vond ijzer niemeer...

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 08:40

De hoefsmid is nu bij canch, wacht al op berichtje...

Ik heb ook mooie tijden (14u30 :D) tenminste als ik rij :+.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:10

Juij, er er hangen terug hoefijzers aan, smid heeft wel in zn haar staan krabben. Staleigenaares heeft foto gestuurd mr de slechtste kant zie ik wel niet. Kan niet wachten tot vanavond om te inspecteren :+.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:20

Wel nog niet rijden :(, ze loopt toch weer gevoelig. Ze moet alleen op de weide en 24/24 7 op 7 clochen aan :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:50

Wanneer is de wedstrijd? Dit weekend of volgende week?
Zondag gaat mijn kar binnen voor onderhoud, dus stage zal niet lukken vrees ik. En dan aansluitend eindelijk de bak vervangen

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:54

Zondag is het wedstrijd.

Ach jammer! Ging anders wel ideaal zijn! En kan je niet weekje verschuiven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:59

Ik ben eigenlijk al te laat :P

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:37

Hoi hoi,
ik ben (even) weggeweest: op citytrip :). Was wel eens leuk om weg te zijn van de paarden en bijhorende miserie ook... Jullie hebben precies ook je portie (hoef)miserie gehad!
Varekaj: hoe is het afgelopen met je eindwerk?! Ik zou toch ook proberen je studie af te maken, als je het nu niet doet zal je er later ongetwijfeld spijt van hebben... Ik wilde ook dat ik alles aaneensluitend had gedaan, na een pauze van x aantal jaar is het toch altijd moeilijker.
Evelyne: zou wel handig zijn samen een lesgever te laten komen ja :). Stal is vlak aan de "2e" afrit st-niklaas, komende vanuit Antwerpen. Eigenlijk vlak bij w*aasmunster ook.
We gaan misschien ineens ook de 5j mee naar daar nemen. Bedoeling was ze rust te geven, maar uiteindelijk heeft die ook niet zoveel moeten doen dit seizoen door haar blessur op't begin van de lente. Dan zouden we ze nu nog even doorrijden, en de 6j rust geven, en dan midden in de winter omwisselen. De 6j heeft echt al wel veel crossen meegelopen en altijd met super goed resultaat, dus die heeft wel wat weide-rust verdiend :). De 5j is toch al niet echt een weide-paard!

Dus binnenkort kan ik eindelijk zelf eens deftig beginnen trainen en springen (ik kijk er naar uit!) - en dan hopelijk snel een goede springtrainer vinden in het waasland!

Het lijkt wel alsof er hier nog een aantal "eindelijk" weer deftig kunnen gaan starten/trainen :).

Antonius: super schattig je dochtertje! Zag het ook al op fb! De rest weet ik eigenlijk de ganse namen niet van op fb om jullie toe te voegen?

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:40

Han.ne L.oos.ve.ldt. ;)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 12:48

Da.ph.ne Mu.lk.ers Blitsie als profielfoto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:49

Verdediging is morgen. Heel leuk met een.ploeg schilders in huis die normaal maandag pas kwamen.
Ik heb tussen middelbaar en hogeschool al 8 jaar gewerkt :) maar ik kan het financieel echt niet maken om niet voltijds te werken. Zelfs niet voor dat diploma.

Evelyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:55

@steph, dat klinkt als in mijnen achtertuin := , ik stuur even n berichtje ;)

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 21:57

Canch haar hoefjes zien er goed uit, zover het kan natuurlijk. Staleigenares zei dat ze de smid nog nooit zo stil heeft gezien, zo geconcentreerd was ie bezig. Pulsatie was zo goed als weg, wat heel goed is want normaal heeft ze dat eerder na het beslaan. Ze moet voortaan wel geboeid staan op transport, want tis altijd met die slechte voet da ze sta te kappen. En inpakken op de weide. Nu staat ze enkel met grote clochen maar hij raad toch aan van in te pakken. Bij de dravers hebben ze daar iets voor, iemand die weet wat?