Ik heb vannacht gedroomd dat ik uitgebeld wordt bij het dressuur in oud karspel omdat ze over de witte hekjes sprong...Vandaag toch nog maar ff dressuur oefenen
Ja paard ging lekker de B door Hopelijk gaat de L ook zo!
Ik maak me ook vaker druk dan m'n paard
FCSA
Geplaatst: 23-05-16 19:53
Even een stom vraagje: ik spring altijd met een losse martingaal (tot 1.20m, zadel blijft prima op z'n plek), maar aangezien we nu serieus gaan starten, wil ik toch maar een borsttuig kopen. Ik zie veel borsttuigen zonder klipje voor aan de singel >> dat is toch niet geschikt voor een springsingel?
Of kan ik de B prima zonder borsttuig doen?
Laatst bijgewerkt door FCSA op 23-05-16 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik rij nooit met borsttuig of martingaal, dus mijn mening: je kunt prima zonder rijden in alle klasses. Maar het is natuurlijk ook afhankelijk van het paard. En een lus kan vaak ook bij een springsingel, ligt aan de kusjes die eraan zitten
Streep neeee haha jullie gaan echt het helemaal top doen!!
Ik heb een lusje aan m'n singel en dan haal ik dat flapje erdoor en dan weer vast.. Lekker duidelijk haha
Ik heb gister lactaatmeting gedaan! Nu wachten op de uitslagen maar wat duidelijk was is dat ik m'n paard niet heel snel in de verzuring rij dus dat is gunstig was erg leuk over de cross baan in Renswoude.