Denk dat ik 50 e.p.d. meeneem, irritant dat je nergens kunt pinnen daar! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Denk dat ik 50 e.p.d. meeneem, irritant dat je nergens kunt pinnen daar!
) maar liever geen punten, trainingen, wedstrijden dan zieke dieren. xxitsmexx schreef:suikermeisje. nog al een plaats erbij? hoop het toch echt niet. ga me toch echt zorgen maken :s
joki ik snap dat je baalt (ook al was je misschien wel gestart) maar liever geen punten, trainingen, wedstrijden dan zieke dieren.

Tessa vond het wel leuk volgens mij, ze mocht een beetje balken draven haha.

Helemaal als ze na afloop de verhalen zo trots tegen hun ouders vertellen.
bianca1980 schreef:Als de rhino deze kant op komt moeten wij verplicht gaan enten op stal. Naar mijn weten had dat geen enkele zin ?? tegen de zwaarste variant.....
daNiielle_ schreef:Denk ongeveer 10 jaar.
Hij heeft zelf een pony maar die heeft een blessure, hij vond het super dat hij weer mocht rijden haha.
Hier is een filmpje, als hij het doet tenminste?
https://www.facebook.com/#!/photo.php?v ... eo_comment
Leuk is dat als je leskinderen het goed doen.Helemaal als ze na afloop de verhalen zo trots tegen hun ouders vertellen.

aangezien straks al onze paarden ziek zouden kunnen zijn hebben allemaal contact met elkaar gehad... Sannnn schreef:Kan je beter nu verplicht gaan enten als pas wanneer de Rhino er al is. Dan haal je de weerstand door de enting nog eens naar beneden ook, ben je extra vatbaar.
Voor zover ik weet heeft enting weinig nut, helemaal niet voor de neurologische. Bij de verkoudheidsvariant kan het wat helpen.
.
.