[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:16

Ik zal eens kijken op je site Dorien!

Kris, ik heb zeker zin in morgen! Heb nog niet klaar liggen, morgen om half 8 op stal. :P Hoop dat hij alleen laad, anders heb ik ee probleem. De laatste keer liep hij zo op de wagen dus dat komt vast goed.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:16

Tientjeh: ik rij Weltsieger met Myler en lage neusriem. Pa heeft bij hem met de cross een mexicaanse neusriem met myler. Vivre loopt in het springen en de cross ook met Myler en lage neusriem.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:18

tientjeh schreef:
Oke, dus dat is gewoon ook een kwestie van proberen. Ik rijd Uk in het springen met mexicaanse neusriem en in de dressuur normaal wel met sperriem. Dank je voor je antwoord! ( heb gister trouwens nog een tijdje met je mams gekletst!)

Tja moeders kletst graag ;)

Eef wil de link hebben of kan je het zo vinden?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:19

Veel plezier morgen bij Rob Eef en Kris! :)

Pfft, ben bezig met een sollcitatiebrief voor een stage bij een sportmedisch centrum. Wil graag die kant op, dus hoop dat ik een stageplek kan bemachtigen. Kans is wel nihil, maar kan het altijd proberen is mijn motto. Maar moeilijk zeg om die brief zo goed mogelijk te maken.

tientjeh

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:21

Wie niet waagt, wie niet wint he Sannn!
Dorien, je moeder is in ieder geval wel gezellig gezelschap! Ik zat ook maar zo alleen te zitten.
Eef en Kris, veel plezier morgen!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:23

billy1 schreef:
Eef wil de link hebben of kan je het zo vinden?

Al gevonden. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:23

Hulp nodig van een ervaringsdeskundige Sannnn?
Wil je wel bij de praktijk waar je nu zit dan? Of is dit voor een vervolgstage?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:24

Mootje schreef:
Kris, paard dat billy te koop heeft is <3 maar jij bent vrij lang toch? Mythy is geloof ik niet zo groot...

Nee hoor, ik ben "maar" 1,69. Ben alleen wel kastelen onder mijn kont gewent!
Owjee, mooie en leuke paarden genoeg denk ik soms, alleen plaats en centjes te weinig!
Heb mijn oog nu ook al op iets laten vallen en Linardo is nog niet eens weg :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:26

Toch niet je oog laten vallen op Uk he, Kris? Je was zo enthousiast! haha

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:28

Is voor een vervolg stage. Hoop daar in mijn 2e of 3e periode stage te mogen lopen. Wil zelf graag sportfysiotherapeut worden, vandaar dat ik het nu in mijn stage al probeer. Kan ik iig niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb.
Heb al wel aanbieding gehad om bij een fitnesscentrum stage te komen lopen die daar een fysiopraktijk in hebben. Maar dat doe ik liever niet, dat heb je ook vaak wel in gewone praktijken zeg maar. Dit is echt gericht op (top)sporters, ze in conditie te houden en ook voor revalidatie. Lijkt mij echt geweldig om dat te kunnen doen. Nadeel is wel dat het eindje van mij af is, maar dat heb ik er wel voor over.
Als ik hem klaar heb en niet tevreden bent laat ik het wel horen Sim. :)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:29

Uk is geweldig, maar die is echt te klein voor me ;)

GRRRRR, stom volk hier op de sportschool. Bah, verschrikkelijk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:30

Kris, dan lijk je gewoon lang :P
Eef, morgen met Scène op stap?
Sannn, spannend! Komt vast goed :)
Jantine, super! Af en toe wordt ze een beetje te loperig en kruipt er een beetje achter, maar het is verder een lekker ongecompliceerd paard om te rijden :)
Billy, ik geloof dat ik jou moet feliciteren met je nieuwe baan. Kwam het tegen op je fb!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:30

Uk is ook niet te koop, dus dat scheelt weer :+

Fijn Mo, dat je weer zo lekker aan het rijden bent!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:49

Heb net heeeeerlijk gereden. Zo jammer dat de helft er nog niet uit komt op concours. Maar ik zat net mijn coupon na te kijken met het boekje erbij, en had een 7 voor de middengalop beide keren, een 8 voor de middenstap en een 8 voor het halsstrekken (in de 1e proef) :D :D Als we ooit nou eens alles in 1 proef kunnen proppen halen we de 200 ook nog eens!!!!

@ Jantine jij zou toch ook nog een ander paard bij gaan rijden? Hoe is dat afgelopen?
@ Mootje fijn dat Nick zo lekker ongecompliceerd te rijden is.
@ Kris ik had je ook langer geschat zo vanaf de foto's
@ Sannn hopen dat het lukt met je sollicitatie brief! Klinkt wel heel erg interressant!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:50

Dat zijn hele mooie cijfers Marijke!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:51

Ik had net iemand aan de telefoon die nog een ervaren paard weet van 1,73m, iets meer formaat kasteel. ;)

Mo, ja Scene mag mee. :)
Marijke, komt helemaal goed met jullie!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:51

Dat zijn idd nette cijfers.

Nou dan hier 2 op marktplaats. Aline:
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/50 ... 138012cc1c

Burella:
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/50 ... 3D%3D&df=1

Ik vindt Aline echt heel leuk, alleen we hebben volgend jaar ook alweer 3 die dan 3 zijn. Waaronder het volle zusje van W. Dus dan wordt het ook weer kiezen, echt niet leuk die luxe problemen. :n W is er nu natuurlijk ook nog en de 4 jarige wil mijn vader toch niet kwijt. Dus die rijd ik zo hoog mogelijk en dan waarschijnlijk naar iemand waar ze sport wordt en dan wordt het een fokmerrie. :n

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:59

MM, heb ik gedaan, die is ondertussen verkocht. Dat was ook de bedoeling.
Margriet, Aline mist wel een aansprekend hoofd. Is mijn type niet. En jij hebt gewoon een luxe probleem :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:02

Ohz vind ik Aline best een leuk paard, is wel iets van te maken. Wat heb je er al een topbod op :')

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:02

muts_marijke schreef:
Heb net heeeeerlijk gereden. Zo jammer dat de helft er nog niet uit komt op concours. Maar ik zat net mijn coupon na te kijken met het boekje erbij, en had een 7 voor de middengalop beide keren, een 8 voor de middenstap en een 8 voor het halsstrekken (in de 1e proef) :D :D Als we ooit nou eens alles in 1 proef kunnen proppen halen we de 200 ook nog eens!!!!

:D :D

Altijd alles van de positieve kant bekijken he!!

@ Margriet; k heb voor de aankomende jaren genoeg paarden, maar die karandasj vind wel een stoer beest :j Haar hoofd is niet zo mooi, maar dat is bij mensen ook wel eens toch :))

@ Sann: idd wie niet waagt wie niet wint. Je weet het nooit! En waarom zouden ze jou niet nemen en een ander wel?

Zetje is weer thuis :D Ze mag gelukkig wel grazen aan de hand, dus kan iig der hok uit. Maar ze moet zo min mogelijk lopen. Voor Avi en de pony ff pech, want die kunnen ieders maar een halve dag buiten zodat Zetje binnen niet alleen staat. Want dan heeft ze de wond zo weer open.
Laatst bijgewerkt door rowo op 07-11-11 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:03

Ben ook wel blij met die cijfers :D

Oh dat wist ik niet Jantine, dan issie mooi snel verkocht of niet?
Lekker luxe probleem Margriet, ik ben niet zo goed in afscheid nemen dus ben blij dat mn vader geen paarden fokt. Ooit wil ik graag een veulentje bij Ula, Als die helemaal gezond blijft gaat ie ook niet voor de verkoop.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:06

rowo schreef:
@ Margriet; k heb voor de aankomende jaren genoeg paarden, maar die karandasj vind wel een stoer beest :j Haar hoofd is niet zo mooi, maar dat is bij mensen ook wel eens toch :))

_O-

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:08

Marijke, hier hetzelfde! Er komen er alleen maar paarden bij ipv weg. := Veulen van Tas moet uiteindelijk wel weg, die wordt niet groot genoeg voor mij. Wendel moet eigenlijk ook een keer weg maar die wil ik eigenlijk niet verkopen omdat ik wel weet waar ze eindigd.... Als het veulen mooi is laat ik haar eerst nog een keer insemineren, heb toch nog 3 rietjes liggen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:11

Waarom rijd je Wendel niet meer Evelien? Daar heb je toch ook in Diepenheim mee gecrosst vorig jaar?
Van welke hengst heb je nog 3 rietjes liggen?
Ik heb al vanaf dat ik bij Nijhof heb gewerkt een veulen van Verdi in mn hoofd. De M is wel een beetje Ula's max in de cross (omdat het springparcours niet altijd goed wil lukken) en hopelijk kunnen we haar dan over een anderhalf jaar een keer laten dekken. Lijkt me echt geweldig, Ula is zo lief in de omgang als je daar een ula-beeb uit fokt <3

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:21

Omdat ze ontzettend lastig is haha! Als het veulen eraf is ga ik het denk ik wel weer proberen, het is wel een heel fijn springpaard! Crossen ging steeds beter maar daar heeft ze eigenlijk niet genoeg hart voor.

Ik heb nog 3 rietjes Mighty Magic liggen. Geweldige hengst! Als dat veulen al een klein beetje van zijn galop krijgt ben ik al heel blij! :D