Net hardgelopen, was afzien met die harde wind!
Wel weer lekker.Zo lekker aan de spruiten en vanavond even op verjaardag.
Margriet: nogmaals gefeliciteerd met jullie aankoop!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel weer lekker.
.
!

.
. Die is een week naar Oostenrijk geweest. In het dal regende het en boven sneeuwde het heel erg. Lastig skien zeiden ze
. 
Toen ik eenmaal zat was het echt één brok spanning dus ik ging er al vanuit dat ze nog wel weer ging ontploffen. Dat viel gelukkig mee, maar ze was overal heel bang voor. Kon er gelukkig wel aan blijven rijden, maar wat is dat vermoeiend zeg
Kreeg nog wel de vraag of ik al een hoedje had aangeschaft, blijkbaar zag het er dus niet zo slecht uit. 
Vol in de ankers en dan wel meteen weel naar voren vliegen, maf beest. Binnenkort maar even een oefenparcours zoeken.
gelukkig bijna in DB. Gaan wat makkelijks eten, dus hoef ook niet meer zo lang te wachten gelukkig 
Denk dat wol gewoon al breder is hihi!

dus een weigering op 8&9 en ja dan gaat de bel. Verder wel foutloos en hij sprong echt heel fijn! 2e parcours moest ie op 4 een keer stoppen omdat ik hem niet voor de staander weg kreeg
en nog op de laatste. Wel heel tevreden! Deze week nog ff conditie training doen. Kon ook vernemen dat ik eraan had gewerkt om hem beter aan mijn been te krijgen deze week.
. Vanavond nog even stappen (al betwijfel ik dat inmiddels, lang verhaal maar komt erop neer dat ze nu naar ruiterbal Beilen willen en er in dat geval 2 extra mee willen, en dat de auto dan vol zit en er een te veel is, dus moet ik maar thuisblijven, fack hun). Kan ik zo nog even met school bezig

)
_lautje_ schreef:Goh een baldwin
?
, dus best moeilijk om in je straatje te lu.llen.
Ik geloof niet in toeval