ik ben bang dat ik weinig van de cross ga zien. Ik weet dat Ysselsteyn een scherm heeft, maar ik moet twee paarden naar huis brengen en er nog een klaar maken voor zondag.
kimdepim
Geplaatst: 30-09-10 05:45
Goeiemorgen!
Ik heb het gister niet meer gezien, lag vroeg op bed. En ben nog kapot . Zal ook weinig van de cross zien want ik zit zaterdag op texel . Pas eind van de middag crossen.
Ik zal even voor 1,5 uur les naar LWD . Daarna naar huis, paarden rijden. Het zadel waar ik voor gekozen (kwa goed zitten) had even laten nakijken of het ook echt goed licht op Sofie. Anders gaan we verder zoeken. Gister avond met Bobo gesprongen. Hij ging erg fijn . Vandaag mag hij aan het dressuurwerk .
kimdepim
Geplaatst: 30-09-10 07:48
Zo zo, nog niemand wakker hier? Mijn eerste en enigste les begint zo..
Ik ga ook maar naar binnen (ben buiten) PFfff ben ook wel gaar
madelene
Geplaatst: 30-09-10 08:54
ik ben ook altijd een vroege vogel..en het tempo qua kletsen is voor mij ook bijna niet bij te houden...pfff ben toch een echte bejaarde.. Sim..ook nog van mij van harte gefeliciteerd met je baan.. (beetje laat, maar ja.. )
ga zometeen lekker een buitenrit maken met cooper..lekkere voorbereiding op zaterdag.. gisteren hebben we nog gedressuurd en dat ging ook wel errug lekker..cooper gaat steeds stabieler in hoofd hals houding lopen..
noor..zoek je speciale meubels voor jezelf op de woonbeurs??
Ik heb gisteren geen dressuur gekeken, ik voel me al een paar dagen niet zo lekker en ben met het oog opm komend weekend maar om 21.15 in bed gedoken..heb geslapen tot 7.20..pfff heb nu wel een stijve rug.. is vanavond de kur op muziek? om hoelaat?
zo ik ga maar eens aan het werk..en dan naar buiten naar het monster!!
_Noor
Geplaatst: 30-09-10 08:59
@ Madelene: Ja, we hebben een huis gekocht, moet nog gebouwd worden, maar we gaan dus inspiratie op doen (hoop ik). @ Mootje: thanks, zal ie wel nodig hebben
heerlijk...veel plezier dan maar... tip..neem je fotocamera mee!! straks weet je niks meer
jipje_niekje
Geplaatst: 30-09-10 09:19
Goeiemorgen! @Madelene: Veel plezier buiten met Coopertje! @Kim: Zo jij was er vroeg bij! @Noor: Veel plezier vandaag op de woonbeurs! (en sterkte voor je vriend ) @Lielle: Zo, jij gaat ook een flink druk weekend tegemoet! @Mootje: Fijn dat je dressuurles zo lekker ging!
Ik heb gisteren ook weer dressuurles gehad, was flink aanpoten, maar Jipje ging weer lekker Nu zo eerst maar is even het huis aan kant gaan maken.... morgen ochtend moet ik paps en mams weer ophalen in Zwolle van hun vakantie
Snoekiej
Geplaatst: 30-09-10 09:29
Goeiemorgen Ik ga maar weer eens naar Vorstin. Gooi haar denk ik gewoon weer aan de longe, arm gaat steeds beter maar is nog niet de oude. Vanavond op SSR travo-avond, dus mannen moeten als vrouwen en vrouwen als mannen
@ Lielle, je kunt het misschien opnemen? Kun je het later op een rustig momentje toch zien! Fijn dat Bobo lekker ging Kim! Veel plezier op de Woonbeurs Noor! Fijn dat Jipje lekker ging Benthe!