[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 08:43

Goede morgen :)

Mistid lekker weekendje :+
Bvw succes met je stage!

Ik ga zo richting werk.. :z

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 09:58

Goedemorgen!

Ik wou nog even gaan rijden voor ik ging lesgeven, maar hoef k met die sneeuw niet te proberen :(

Caroline: Gefeliciteerd met je winstpunten. En leuk he smerige schimmels :P Ga voor m'n Asca binnenkort maar een sleezy aanschaffen. Mijn god wat een smeerkees en nog stinken ook. :D
Kim: Super mooi resultaat maar weer! Hopen dat de smid snel weer komt.
Evie: Mooi dat de oefencross zo fijn ging. Is altijd fijn trainen in Baarle Nassau. Ga er zelf ook wel eens om wat zelfstandig te trainen.
Mistid: Fijn dat Meno het zo fijn deed. Moeten ze toch een hoop leren nog die jonkies.
BVW: Veel plezier op stage.
Corien: Werkze.

Heb ik zo alles een beetje gehad? :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:15

Goeiemorgen!
Het was gisteren gezellig. We hebben ook vast besloten naar Alice in Wonderland 3D te gaan. Volgens mij is dat echt weer zo'n hele rare film. Daarna ben ik nog met mijn vader en nog wat familie uit eten geweest. Pizza :9
Nu naar college tot 5 uur :\ Morgen komt de zadelmaker en mag ik dus voor het eerst in 2,5 maand weer op Vorstin zitten. Ik kan het me nog niet echt voorstellen.

Wow wat een foto Vief!
Gefeliciteerd Kim! Wat raar van je ijzers zeg!
Lekker Heleen!
Gefeliciteerd met je winstpunten Caroline. Fijn dat het met de merrie goed gaat, en je verhaaltje over de ruin is hilarisch :P
Gefeliciteerd met je winstpunt Daandriaan
Volgens mij mag dat wel Corien!
Zeker veel foto's Evie! Ik heb ze nog niet allemaal op de computer, maar het zijn er heel veel. Die vriendin was naar Amerika geweest en op wintersport, dus die had ook aardig wat foto's! Fijn dat het goed ging gisteren! Die lijntjes die je noemt ken ik wel :) Vooral schuin springen vind ik echt leuk!
Leuk verslag zo Mirthe!
Succes met je stage Bvw!
PB, ik was ook een beetje verrast door de sneeuw! Had verwacht dat we nu toch wel richting de zomer gingen!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:17

Goedemorgen!

Druk weekendje dus Mirhte! Mooi dat Meno zo fijn liep.
Evie, leuk dat je lekker getraind hebt voor het crossen!
Bianca, fijn dat je weet wat Bull nu mankeert en hoe je er mee om moet gaan.
Caroline, wat naar van het veulen. Gelukkig is de merrie goed. Het begroot mij wel eigenlijk..

Ik zou vandaag voor het eerst naar stage gaan, ik kijk vanmorgen nog even mijn mail en ik zie dat mijn stagebegeleider ziek is. Of we onze afspraak door kunnen schuiven naar volgende week. Vervelend voor haar, maar ik baalde wel een beetje :(
Aan de andere kant komt het me wel goed uit, heb nog wat huiswerk staan wat ook gedaan moet worden. En aangezien ik de rest van de week op excursie ben, moet ik vandaag maar eventjes hard aan de slag. Eind van de middag kan ik dan nog mooi even rijden.
Gisteren had ik een hele fijne buitenrit gemaakt in het zonnetje. Lekker gegaloppeerd, kreeg weer helemaal crossgevoelens!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:39

Goedemorgen,

Bedankt voor het medeleven en lieve reacties. tot nu toe gaat het nog steeds goed met de merrie.

@ pb mijn ruin is normaal heel schoon wat meestal niet echt ruin eigen is. Mijn merrie is ook schimmel en die zit meestal van top tot teen onder de mest. De 1e keer dat ik weer met de ruin naar de manege ging na mijn ongeluk dacht iedereen dat ik hem had gewassen maar dat was niet zo.
@ Rosalie lekker zo'n overwachts dagje vrij.
@ snoekiej het is lekker hoor om na zo'n lange tijd weer te mogen rijden.

Ik ga eens kijken hoe mijn bak er vandaag bij ligt als hij maar zacht is dan maakt de moeder mij niet uit anders wordt het weer naar de manege :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:49

Goedemiddag :wave:

Caroline: Wat erg van dat veulentje. Gelukkig maakt de merrie het goed.
Mirthe: Klinkt als een leuk weekend!
Kim: Netjes van je parcoursen. Wel balen van de ijzers.
Rosalie: Toch wel lekker zo'n vrije dag

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:35

Middag :wave:

Lekker rustig hier!

Rosalie: Wat balen zeg :(
Shanouk: 't Voelt morgen vast heerlijk als je er weer op mag :)!
Caroline: Kon je nog thuis rijden of moest je naar de manege?

Ik heb vanochtend (thuis) gewerkt. Ideaal, had op bokt een oproepje geplaatst (moet respondenten werven) en de PB'tjes kwamen massaal binnen. Veel beter dan op straat mensen aanspreken :Y) Daarna nog even langs de Divoza geweest om wat te bestellen voor iemand en toen door naar Woll. 3 kwartier gereden en daarna de eigenaresse verteld dat ik Woll ga verhuizen.... Had het er wel even moeilijk mee. Zijn van die lieven mensen en ze verzorgen Woll super. Maar heb toch een stal gevonden die waarschijnlijk nog iets beter aan mijn wensen voldoet :) Stond al eventjes op de wachtlijst, maar ga per volgende maand naar Stal Pegge (van bokker Sjoert) verhuizen http://stalpegge.nl/ Kan Woll in de zomermaanden heerlijk overdag naar buiten ipv 2/3 uurtjes en het is vanaf de uni ook goed te fietsen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:38

Wat leuk zeg Vief dat je naar Sjoert gaat! Heb de site al vaker gezien en ziet er goed uit idd :j Hoe reageerde de manege eigenaresse?

@ caroline: gelukkig gaat het goed met de merrie. Hopelijk blijft dat zo! Kon je nog rijden thuis?

@ rosalie: balen dat je stagebegeleider ziek was. Veel plezier alvast met die excursie!

Ik ben aan het afstuderen, althans; poging tot. Heb zo GEEN motivatie :n
Vnvd thuis snel de stallen doen en dan heb ik alweer ledevergadering. Rijden zal wel niet wat worden :(

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:43

Ja ik kon rijden thuis :D . Bodem was niet top maar als je paard er compleet op uit zijn dak kan gaan dan kan ik ook rijden. Bovenlaagje was ontdooit.
Ik ben de hele middag aan de studie maar snap er geen snars van. Moet een tekst corrigeren (zwart lettertype) maar in de vraagstelling corrigeer de roodgedrukte zinnen en groene woorden. Volgens mij wordt ik kleurenblind 8)7. Heb de LOI al gemaild maar kreeg een stom antwoord terug. Ga nu maar eens bellen...

@ vief lekker actief geweest.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:43

Hoop ook echt dat ik het daar naar mijn zin ga krijgen :) Ze reageerde super. Mocht altijd terugkomen als het toch niet zou bevallen. Maar vond het natuurlijk ook erg jammer. Dus dat was wel heel fijn.

Sterkte nog even :(:) En vergader-ze vanavond!

Caroline: Fijn dat je niet naar de manege hoefde! Klinkt nogal vaag := Hoop dat je via de telefoon een beter antwoord krijgt ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:48

Lag er bij jullie geen sneeuw dan Caroline?

Toen ik vanmorgen wakker werd was ik gewoon woest :+ Er lag gewoon 2 of 3 cm sneeuw... en dat in maart :(

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:49

Haha ik had precies hetzelfde.. :( Had het ook niet meer verwacht eigenlijk omdat ik dacht dat ze het voor het weekend voorspeld hadden en het toen gewoon heerlijk weer was :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:50

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:53

Oh ja dat klopt ook Lielle.... toen was het eind maart ook zulk prut weer.

Ik kan me van een aantal jaar geleden nog herinneren dat het toen begin maart -20 was s nachts en een week later overdag +20...

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:56

Goedemiddag :wave:

@ Corien: Ze staan op het fototopic:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=183&t=1256875
@ Mistid:Jammer dat je training niet doorging, maar je hebt gelukkig wel een gezellige dag gehad zo te lezen :(:) .
@ PB: balen van die sneeuw, ik hoop maar dat de sneeuw hier wegblijft.
@ Snoekiej: Fijn dat je er eindelijk weer op mag!
@ Rosalie: Dat is wel vervelend, maar mooi dat je nu toch je huiswerk hebt kunnen maken.
@ Vief: Die stal ziet er mooi uit!
@ rowo: beetje een baaldag dus :(:) .
@ Caroline: Fijn dat je toch kon rijden, wel gek van de LOi dan.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:58

Klopt idd, heb nog een behoorlijke sneeuwfoto op mijn hyves staan van 25 maart 2008.. Vind alleen dat we nu wel echt genoeg sneeuw hebben gehad voor dit jaar :\

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:01

Ik was het 2 maand geleden al zat :+ Ik kan thuis ook 9 van de 10 keer niets en ben het naar de manege rijden ook wel beu.

Ach.. Ooit zal het toch wel weer zomer worden?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:03

Nou laten we het hopen :D

In ieder geval ga ik donderdag lekker voor een lang weekend naar Portugal 8-) Is het met 15 graden toch al een stukje aangenamer. Helaas wel zonder de paardjes.. Maar het ticket was al geboekt en alsnog natuurlijk super om even die kant op te gaan!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:06

Dat lekkere weertje is wel een goed vooruitzicht! :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:48

@ rowo nee de sneeuwman had mijn bak voor de varandering overgeslagen. Er lag wel op een paar plekjes wat sneeuw maar niet in mijn bak. Het enige pluspunt is dat mijn bak in de zon ligt.
Denk wel dat het de laatste keer thuis was want het gaat weer dik vriezen. Behoorlijk balen want in de manege is deze week tuinbeurs dus moet maar wat anders verzinnen. Als mijn bodem vlak was dan ging ik gewoon stappen maar ja dat is het niet.
Ik ben jaloers op iedereen die al heeft kunnen cross trainen!

@ vief ben jaloers haha. 15 graden klinkt heel aangenaam momenteel..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:52

Goeiemiddag!
Ik ga vanavond pas naar stal. We hebben een clinic over management rondom hoef en gebitsverzorging. Vorstin gooi ik tijdens de clinic lekker los :)
En over het weer: Van mij mag het ook weer zomer worden! Het temperatuurtje in Zuid-Afrika was toch wat fijner! Al heb ik schijnbaar nog wel redelijk weer meegenomen.

Lekker van je begeleider Rosalie :\ Heerlijk zo'n buitenritje!
Jammer dat je gaat verhuizen Vief, maar die nieuwe stal ziet er ook super uit!
Succes met je afstuderen Mandy
Jij ook succes met je opdracht Caroline!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:16

Goedenavond!

Heb de afgelopen dagen wel een beetje meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren. Dus bij deze:
@ Evie: super dat Bam het zo goed deed in BN!! Leuke foto's.
@ Kim: gefeliciteerd met de goede resultaten in de finale! Sofietje al nieuwe ijzers? Niemand gewond geraakt gelukkig ;)
Heleen was in een hondendrol gevallen :r . Ik ga je zo nog even een PB sturen trouwens :)
Snoek veel plezier bij de clinic vanavond.
Bianca, Simmie en Lielle zijn ook al lekker het terrein in geweest (jaloers!!!). Mooie foto's!

Ik heb gisteren het laatste punt voor het Z binnengehaald. Ook nog een leuk compliment dat het een zeer vriendelijk gereden proef was. :D Dat horen we graag natuurlijk ;)
Vandaag had ik weer cursus in Utrecht, straks naar de Zumba, dus weer lekker haasten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:18

Gefeliciteerd Noor! Ga je ook gelijk Z of train je nog even door?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:19

Mwah, op zich kent hij de oefeningen wel. Ik ga over 2 weken starten, maar dan meer om te kijken hoe we ervoor staan. Daarna gaan we toch volop crossen dus dan wordt er een tijdje niet gestart denk ik en kan ik mooi doortrainen op die onderdelen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:24

Gefeliciteerd Noor! Gaaf hoor :D