Mistid lekker weekendje
Bvw succes met je stage!
Ik ga zo richting werk..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga voor m'n Asca binnenkort maar een sleezy aanschaffen. Mijn god wat een smeerkees en nog stinken ook. 
Morgen komt de zadelmaker en mag ik dus voor het eerst in 2,5 maand weer op Vorstin zitten. Ik kan het me nog niet echt voorstellen. 
Vooral schuin springen vind ik echt leuk!

!
Daarna nog even langs de Divoza geweest om wat te bestellen voor iemand en toen door naar Woll. 3 kwartier gereden en daarna de eigenaresse verteld dat ik Woll ga verhuizen.... Had het er wel even moeilijk mee. Zijn van die lieven mensen en ze verzorgen Woll super. Maar heb toch een stal gevonden die waarschijnlijk nog iets beter aan mijn wensen voldoet
Stond al eventjes op de wachtlijst, maar ga per volgende maand naar Stal Pegge (van bokker Sjoert) verhuizen http://stalpegge.nl/ Kan Woll in de zomermaanden heerlijk overdag naar buiten ipv 2/3 uurtjes en het is vanaf de uni ook goed te fietsen. 
Hoe reageerde de manege eigenaresse?
. Bodem was niet top maar als je paard er compleet op uit zijn dak kan gaan dan kan ik ook rijden. Bovenlaagje was ontdooit.
. Heb de LOI al gemaild maar kreeg een stom antwoord terug. Ga nu maar eens bellen...
Ze reageerde super. Mocht altijd terugkomen als het toch niet zou bevallen. Maar vond het natuurlijk ook erg jammer. Dus dat was wel heel fijn.
En vergader-ze vanavond!
Hoop dat je via de telefoon een beter antwoord krijgt

Er lag gewoon 2 of 3 cm sneeuw... en dat in maart
Marieke_xXx schreef:Toch blij dat het afgelast is, er ligt nu sneeuw hier..

.
.
Ik kan thuis ook 9 van de 10 keer niets en ben het naar de manege rijden ook wel beu.

Heerlijk zo'n buitenritje!
. Ik ga je zo nog even een PB sturen trouwens 
Dat horen we graag natuurlijk