CoriienRN schreef:Truulijk.. dat is waar.. maar zou zo graag de paarden in willen.. en mischien nog wat anders er bij doen idd..
Maar dan is het niet fulltime meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CoriienRN schreef:Truulijk.. dat is waar.. maar zou zo graag de paarden in willen.. en mischien nog wat anders er bij doen idd..
rowo schreef:In de paarden werken verdient zooooo slecht. Je leeft echt van een minimum zo ongeveer, of je moet het echt heel goed doen. Dan ga ik liever voor een goed betaalde baan en paarden als hobby.
CoriienRN schreef:Ing klinkt wel goed.. wel jong nogvergeleken wat je zocht.
Ik zou zowiezo nog verder kijken, heb ik ook 2 x niet gedaan en toen was ik ook teleur gestelt.. omdat ze waren afgekeurt..
Ingridje16 schreef:CoriienRN schreef:Ing klinkt wel goed.. wel jong nogvergeleken wat je zocht.
Ik zou zowiezo nog verder kijken, heb ik ook 2 x niet gedaan en toen was ik ook teleur gestelt.. omdat ze waren afgekeurt..
Ja hij is bijna vier, maar je zou het echt niet zeggen. Hij brengt iets rustgevends over enzo.
Hij is goed gekeurd vorig jaar, ze hebben dezelfde dierenarts als ik heb.
Dus die man ken ik ook gewoon, die ga ik ook even bellen.
Ik denk dat ik hem toch nog laat keuren, even afwachten wat de DA ervan zegt.
rowo schreef:Waarom verkopen ze het paardje nu alweer dan?
CoriienRN schreef:Ja ing dat is dus puur een verkoper, ik zou gewoon zelf bellen, van joh, ik bel na aanleiding van dat paard u heet me nog niet terug gebelt, dus is de intresse er nog wel om hem te verkopen.