Vief: toch gefeliciteerd met je punt

Jitske: dat is een hele eer toch

Ik heb vandaag superfijn gereden met Ot
Mijn doorpakactie van vorige week lijkt geholpen te hebben, zijn kop stond nu iig weer de goede kant op 
Pechfoutje op twee, die viel pas toen ik twee galopsprongen verder was
Daarna eigenlijk super. Op 7 kroop hij heel erg terug, omdat de parcourshulp ineens onderweg ging naar twee achter de hindernis langs. Beetje jammer want van 7 moest je met een gebroken lijn naar 8abc en die stond op een verre vier. Daarvoor moest ik nu toch echt wel wat binnendoor rijden, waardoor ik uitermate scheef over 8a kwam
(op 5 buitenom was ook net geen optie ivm de grote twee galopsprongen tussen 8a en b ) Moest wel even toveren in de landing, want we waren eigenlijk op weg de driesprong uit
Maar Otje werkte super mee en het bleef bij een voorbeenfout op 8a, verder liep hij simpel de driesprong uit. Laatste twee hindernissen gingen ook goed. Ben dus helemaal gelukkig dat hij weer zo braaf zijn best deed en weer wilde helpen onderweg
Heb ook maar geen Z meer gereden. Het schoot niet echt op en de schimmel stond nog buiten en ik was eigenlijk wel tevreden. Die twee gaatjes maken het verschil toch niet 
Ben trouwens ook heel trots op het schimmeltje, we hebben vandaag voor het eerst gegallopeerd
En ze was toch braaf toen ze doorhad wat de bedoeling was
Kon amper slapen.. Kweet ook niet hoe het zo ineens komt.
Hilde

.
Jij hebt weinig vakken! Ik heb er 7!