[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 09:27

GvdT, ik stond op te zadelen, toen wees Tom naar een paard dat achter me stond. Die moet twee voor je, dat kan je wel onthouden toch. Dus ik echt zo iets van Maar hij bleef wijzen dus ik draai me om. Toen zag ik ze... de prachtige ROZE lak springschoenen!! Die kon ik inderdaad wel onthouden!!

BT en RK, jullie zijn echt goed bezig, allebei een keer eerste en allebei snelheidsduivels!! RK, gaaf dat je naar de regio mag

Kim ook gefeliciteerd met plaatsing op de regio trouwens, en viefdepief nog gefeliciteerd met goede punten!

Lielle, diepterecord, moeten we daar ook mee feliciteren...?! Nee, maar ben benieuwd naar je verhaal, want 123 en 156 op 1 dag...?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 09:52

RK en BT goed gereden allebei Gefeliciteerd

@ Lielle, rare punten zeg, ben benieuwd naar je verhaal

Ik ga nu maar snel de computer afsluiten want ik heb zo wedstrijd
In Beemte-Broekland, zegt jullie vast helemaal niks, maar het ligt ergens onder Apeldoorn

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:30

RK en BT, gefeliciteerd
Ik ga zo naar een springwetstrijd kijken

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:27

Lielle; ben benieuwd naar je verhaal

Ik ga nu naar Britt, invlechten en poetsen enzo, vanmiddag wedstrijd

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:47

Ik weet niet wat mn laagste punten zijn.. met deze pony in de M1 geloof ik.. 141 ?? naah niet veel lager iig. en met mn schimmeltje in het Z2 170 het laagste ofzo.. valt allemaal nog wel mee

iedereen suc6 vandaag met de wedstrijden

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:26

CarpeDiem stuur maar op! alhoewel..Vandaag even gelongeerd en het zit er al wel een beetje aan te komen..Vooral spieren wel nu en nu gaat ie ook het net van de bijzet snappen en loopt ie netjes met zn koppie omlaag..

En lielle jouwn punten vallen nog wel mee hoor! hahah een vriendin van mij had laatst in de L1 99 punten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:52

Ohw
Das echt bijna niks Anja

Ik ben weer terug uit Beemte-Broekland. Na een nogal toeristische route uiteindelijk toch de manege gevonden
Eerst nog even een combinatie gekeken en toen gaan opzadelen. Ik rijd in het begin altijd aan een lange teugel. Hij moet toch eerst een beetje opwarmen voordat je kan gaan beginnen met rijden. Zag je al die mensen zo kijken, Sam heerlijk met z'n kop rechtvooruit

Daarna opgepakt en hij gaf gelijk al een fijn gevoel Dat bleef gelukkig zo en de proef ging erg fijn
Nog fijner dan op de Regio zul je net zien hahaha
Toen ging het SB ook niet echt en dat ging nu echt veel fijner (had er 7's op )

Na het proefje nog even aan een lange teugel gestapt en toen weer opgepakt en toen de tweede proef gereden. Dit was best wel een lastige proef. Veel dingen kort achter elkaar. Maar ging ook super
Zelfs de wendingen om de achterhand gingen goed terwijl ik me onder het losrijden net had bedacht dat ik die al een hele poos niet meer had geoefend
Ook het terugkomen uit de middengalop ging goed en de middendraf ging ook erg fijn. Voelde gewoon dat ie van achteren wat zakte en z'n koppie wat omhoog deed en dan gaan

Toen de prijsuitreiking. Bleek ik twee keer eerste te zijn geworden met 166 en 167 punten
Wel een beetje een lauwe jury want ik had in de ene proef alleen maar 6'en en 7's en in de andere hetzelfde alleen een 5 voor het halthouden (ging even op z'n gemakkie om zich heen kijken, echt typisch Sambal). Wel jammer want ik vond sommige dingen echt heel mooi gaan. Maarja jury's he
Had trouwens twee hele banketstaafachtige bekertjes gekregen..
Vond ik wel een beetje raar hoor.. Het inschrijfgeld was harstikke hoog

Maar heerlijk gereden en weer twee winstpunten erbij
Gaat hard zo
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 05-02-06 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:55

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Typische Sambal foto

En?? Hoe staat Sams Rabo dekje?
Kon hem nu eindelijk om doen (had hem met de SGW in Bathmen gewonnen) want onze club zeurt nogal over het tenue enzo en nu was er niemand in de buurt omdat er in onze eigen manege ook wedstrijd was, maarja daar kon je geen twee proeven rijden

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:13

Goed gedaan vief
rabo chabrakje staat veel mooier hihi
ik zal zo ff foto's van sunny neerplanten op bokt

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:22

Gefeliciteerd Vief! Leuke foto's ook, dat jasje is mooi zeg, heel wat beter dan die bodywarmers

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:26

Ja ik ben er ook echt heel blij mee
Het zit ook veel lekkerder. Was eerst bang dat het hele lompe jasjes zouden worden maar voor €34 heb je toch nog best wel een leuk clubjasje en met het gele koordje valt wel te leven

En kim heb je sunny's foto's al geplant?
Wel goed water geven hoor anders gaan ze dood..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:29

Zo das wel lekker, 34 euries! En ik vind zo'n biesje juist wel leuk

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:39

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:49

gefeliciteerd Vief!!

leuke fotos kim!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:09

Hoi! Ik heb een poedersuiker dag!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:19

gefeliciteerd Vief! Dat rabo shabrakje staat sam wel mooi hoor

RK en BT ook gefeliciteerd

kim: jammer van het eerste parcours maar 2e parcour wel super

MM: wrom heb je een poedersuikerdag???

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:22

Tutje heeft haar veulen eruit gegooid! En het was er niet 1 maar 2. 2 merrietjes voor zover we het kunnen zien. Ze moest eind april dus maar de veulentjes hebben nog geen aftekeningen of niks dus de DA zei al dat ze te weinig ontwikkeld waren voor die datum. En het nageboorte wilde er ook niet helemaal af. Dus dat moeten spoelen etc. En ze heeft een spuit gehad maar daar werd ze wat koliekerig van. Nu gaat het wel weer wat beter. Ze beschermt de veulentjes nog helemaal.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:28

Ahww jeetje zeg!

Veel sterkte hoor lijkt me echt heel naar.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:33

ai, wat een naar verhaal zeg MM.
veel sterkte nog

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:40

Hoest met Yentil der pootje?
Kun je haar nog een beetje houden met het stappen?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:47

minnie_muis schreef:
Tutje heeft haar veulen eruit gegooid! En het was er niet 1 maar 2. 2 merrietjes voor zover we het kunnen zien. Ze moest eind april dus maar de veulentjes hebben nog geen aftekeningen of niks dus de DA zei al dat ze te weinig ontwikkeld waren voor die datum. En het nageboorte wilde er ook niet helemaal af. Dus dat moeten spoelen etc. En ze heeft een spuit gehad maar daar werd ze wat koliekerig van. Nu gaat het wel weer wat beter. Ze beschermt de veulentjes nog helemaal.

Wat ontzettend naar zeg! Daar zullen jullie wel goed ziek van zijn. Hopelijk knapt de merrie vlug weer op!

Hebben ze met scannen niet gemerkt dat er 2 inzaten? Jammer hoor, maar aan de andere kant wel beter op deze manier dan straks een ontzettend zware bevalling en misschien de merrie ook nog kwijt. Tweelingdracht blijft toch altijd wel een heel lastig verhaal...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:50

RK en BT: gefeliciteerd met jullie prijzen!
Wel balen dat je geen regio mag rijden BT Maar van de zomer nieuwe kansen!

Leuke foto's Kim!

Vief: gefeliciteerd met je punten. Netjes hoor! Je gaat hard zo

Het stappen met Cheeka valt me mee tot nu toe. Vrijdag in het donker moeten stappen, omdat ik weer eens dik 1,5 uur vertraging had. Gister en vandaag mooi met daglicht een minuut of tien kunnen stappen.
Bandage van de veearts mocht er nu af en zonder loopt ze wel meteen een stuk minder, maar dat went wel weer. Ik hoop iig dat ze zo braaf blijft met stappen (ze kan iig nog niet zo hard )

Net even met Otje buiten geweest. Het nieuwe ruiterpad was af dus daar ben ik maar eens opgegaan, kwam uiteindelijk bij een strandopgang in Julianadorp uit en ben heerlijk via het strand teruggereden Otje vond het ook wel leuk. Meestal is hij niet zo fan van het strand, maar nu heeft hij even flink zijn benen gestrekt langs de vloedlijn

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:51

viewtopic.php?f=59&t=534714&hilit=

Is gemeld op de merriekaart. Later met weer scannen is er niks meer over gezegd. Dus gingen wij ervan uit dat het er gewoon 1 was. Daarom is het ook zo raar dat er wel 2 inzaten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:52

Vreemd hoor?

Is er met scannen nog speciaal naar gekeken of niet? Achteraf doe je er niets meer aan, maar het is wel zuur!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:53

jeetje wat ontzetten naar M_M sterkte ermee

Gomir: lekker dat je even langs het strand hebt kunnen rijden!!