Goedemorgen.
Nou ik heb ook lekkere pech voor Varseveld. Nu staat die ik daar start met een dik been. Heeft zich dinsdag op wasplaats losgetrokken. Had overal kleine wondjes aan het voorbeen. Nou ja mooi gekoeld en spul erop gedaan. Snachts in de bandage.
Mijn moeder gister overdag nog ff gekoeld en ijzakken erop. (ook in de actionhouders zijn wel ideaal).
Gister kom ik thuis heeft hij toch een dik been leek wel een oliefantenpoot.
Mee gestapt over de harde werd wel gelijk dunner.
Loopt er niet kreupel of gevoelig op.(dacht eerst gelijk aan einsluss of hoe je dat ook schrijft) Maar dat kotmtoh pas een paar dagen later, niet gelijk de dag erna of wel??
Is ook bijna allemaal vocht zal wel een ontsteking inzitten. Maarja kon hem gister geen buut meer geven en ook al niet meer in het bloed spuiten. Dan hang ik in Varsveld of met de keuring misschien wel.
Gisteravond weer gekoeld en ijszakken en gebandageerd.
Vanmorgen wel een stuk dunnen, maar nog niet dun genoeg. Weer gestapt, gekoeld voordat ik ging werken.
Nu doet mijn moeder vandaag nog ff een paar keer koelen en stappen met hem. Dan zie ik wel als ik thuis kom hoe het met hem is.
Baal er wel van, zou denk ik mijn laatste KNHS kampioenschap met hem zijn in CIC**.
Nu maar hopen dat hij morgenvroeg oke is en gewoon mee kan.
Goodtimes zijn wel echt gave beesten, maar zeker niet de makkelijkste ook niet in de omgang. Heb er afgelopen winter ook 1tje op stal gehad voor door te rijden..pfff
Die training de 24e gaat nog gewoon door he?? Heb er wel zin in!!Laatste keer dat ik in Minderhout heb gereden was 2 jaar geleden met het EK Landelijke..