Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mootje schreef:Idd triest, maar dit gebeurd zo veel vaker! Ik vind het eigenlijk een beetjedat dit alles op de voet gevolgd wordt door de media. Het is niet minder erg of erger dan alle anonieme hersenbeschadigingen of andere nare ziektes die lijden tot overlijden.
Annetje schreef:Moo heeft lekker gesprongen
Woll krijgt een APK en Vief heeft niets overgehouden aan de val
Lau is interessant aan het trainen met meetapparatuur
Is het eindelijk mooi weer, kunnen we nog niet naar buiten vanwege een of andere enge ziekteDie ziektes steken trouwens wel altijd de kop op rond deze tijd. Wij hadden twee jaar terug (drie jaar? inmiddels misschien?) droes op stal en waren toen niet de enige die het hadden.
Triest van Friso, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het altijd een beetje jeukt als het over de koninklijke familie gaat. Mensen praten honderduit over hoe erg het is voor zijn kinderen en voor Beatrix (en natuurlijk is dat ook zo!), maar ondertussen ligt hun eigen buurman op sterven en kan hij wel een bemoedigend woord gebruiken. Ik vind het heel erg voor de mensen om hem heen, maar het staat me altijd tegen hoe mensen reageren op een 'bekendheid' die ziek is.
Joki schreef:Evelien fijn dat het zo goed ging
Noor fijn dat het springen bij jou zo goed ging
Itsme klopt van Driel.
Texelse ik was al bang voor dat het met die nieuwe regeling voor mij zeer ongunstig zou gaan uitvallen
Vief succes
Henny fijn dat de springles goed ging
Lau wat een naar verhaal
Over rhino een van de rhino-paarden staat op een bekende kliniek hier in de buurt, daar ben je vast ook heel blij mee als je daar heen moet
Mijn stal in Heteren is nu ook op slot in elk geval voor de komende 2 weken en daarna wordt er weer gekeken. Ik vind het ook wel prima maar voor 1 april mijn wp halen zit er niet in en daar baal ik van als ik wel gestart zou zijn waarschijnlijk ook niet maar nu kan ik doen alsof het wel zo was![]()
Mootje schreef:
Heb je mijn vraag aan jou gezien