[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:25

Is er vanavond weer dressuur of is er springen??

Heb gister dus gebelt nou na geprobeerd naar ziggo is dat nummer geblokeert ( ik kan dus geen 0900 nummers bellen)
Dus als me al nog geen internet thuis denk dat ik de kabel maar weer tevoorschijn ga halen uit de muur O:)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:40

Wat een gedoe met het internet Corien!
Billy: ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar het moet wel ernstig zijn. Nogmaals héél véél sterkte de komende tijd!
Noor, Billy en TG: Cuba ziet er op de plaatjes wel geweldig uit! Ben nog nooit het continent Europa af geweest dus aan mij heb je niet zoveel.
Noor: fijn dat je zoveel zin hebt in Thailand!
JN: en nog de les ingekomen? Logisch dat Anoes gefrustreerd is. Wij hebben Pancho in een weitje ter grote van een stal gezet met een plastic zak getaped om zijn verband. Die brak ook de stal af en moest juist rust houden. In de wei was hij super rustig, niets aan de hand. Misschien ook een optie voor Anoes?
Bvw: een extra vergoeding is nooit weg! Leuk springen met Frits!
Marjan: fijn dat je sollicitatiegesprek goed ging!
Vief: sterkte met je verdoofde wang! Nu we het over hamsterwangen hebben: hoe is het afgelopen met die hamster uit je vorige huis? Allemaal een baasje gekregen?
Kim: succes met de groepsopdracht! Fijn dat Sofie zo lekker gaat!

Wij zijn vanochtend in de binnenbak gaan rijden waar we zondag ook concours hebben. Weltsieger was daar nog nooit geweest, dus een keer oefenen is niet weg. Meneer vond het erg spannend. Liep het eerste rondje dribbelend en luid snurkend rond. Tijdens het draven probeerde hij er nog een paar keer vantussen te schieten. Maar ik was helaas voor hem sneller. Op een gegeven moment schrok hij zich lam omdat er op het dak een stel kastanjes naar beneden vielen met een hoop lawaai. Hij stond helemaal te trillen op zijn benen. Gelukkig was dat weer snel over. Ik kon hem goed aan het werk zetten en heb dus lekker gereden.

Nu weer druk presentatie aan het oefenen. Vrijdag komt nu wel heel dichtbij!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:40

Corien vanavond is er dressuur. De grand prix special. De beste dertig combinaties van de landenwedstrijd van gisteren.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:55

Ik ben terug van school. Verzekeringsgedoe is nog niet geregeld. Ik maak me wel een beetje zorgen over de aansprakelijkheid/schuld hoor. Want bij de politie heb ik niet heel duidelijk gezegd dat het haar schuld is. Maar ik heb het net nog gezien, en zij is echt over een doorgetrokken streep gegaan met de fiets.

Goed dat je toch gegaan bent Marjan
Succes met werken Rowo
Arme Anoes Benthe :(:) Kan me goed voorstellen dat ze het zat is! Ik dacht ook aan de voerbal, maar dat wordt niks dan. Wilgentakken zijn ze vaak ook dol op! En is nog pijnstillend ook!
Pff, succes met al het schoolwerk Kim :(:)
Veel plezier met springen Bvw
Fijn dat je lekker gereden hebt Sussie
Lekker van je internet Corien :\

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:11

sussie het is wel fijn om even te trainen in een onbekende bak als je daar wedstrijd hebt! Succes alvast met je presentatie
Shanouk dat komt vast wel goed met de verzekering! Wat zegt zij dan? Dat jij over de streep kwam?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:19

Ik heb net de verzekering gebeld, en het is me helemaal duidelijk nu :) Vanavond bel ik dat meisje weer terug, en dan laat ik meer horen. Ik weet niet of zij die doorgetrokken streep gezien heeft, ik zag hem ook pas vanmiddag toen ik er weer langskwam. Dus to be continued ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:24

Niet te druk maken Shanouk. Laat dat meisje maar bewijzen dat het JOUW schuld was. Kan ze ws (ook) niet.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:30

Of zoals mijn moeder zou zeggen: "Alleen kalmte kan je redden" :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:38

Wat een wijze moeder heb jij, Bianca ;)
Keep it Cool, Shanoek!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:16

Ik kom vandaag thuis van t werk en zie een brief van het ziekenhuis liggen, dacht dat dat misschien over de uitslag van mijn hand ging dus snel open gemaakt.
Was het een info brief over de ct-scan die ik binnenkort krijg, die heb ik vorige week woensdag gehad… Komen ze lekker op tijd mee

Dressuurpaard waar ik mee rijd begint ook al een aardige wintervacht te kweken, maar daar doe ik nog even niks aan, eerst maar eens zien of ik de rest van de winter nog wel gewoon kan rijden met haar.
De andere paarden hebben nu nog een mooi zomervachtje, maar die worden binnenkort zowiezo geschoren.

Hindernissen voor Kentucky zien er erg gaaf uit, wat een sprongen zitten er tussen!!

@Vief: balen bij de tandarts dan, ik ben er echt zo bang voor, ga zo min mogelijk, maar heb gelukkig een redelijk goed gebit
@Noor: ziet er lekker uit daar!!!
@Billy hopelijk voel jeje snel wat beter
@ shanoek: ben benieuwd wat de verzekering zegt van jullie aanrijding… Ik heb van die van mij niks meer gehoord, ook niet van de auto bestuurder…

Ik ga vanavond (tussen het inpakken voor verhuizing) dressuur kijken op Eurosport. En zaterdagavond staat al in mijn telefoon voor alarm, ik ga echt no way de cross missen!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:21

lekker handig van het zkh :(
Zaterdag vergeet ik echt niet te kijken, heb het alleen nog heel druk dus moet nog even kijken wanneer ik alles ga doen!

En heb nu twee kaarten voor Boekelo op mijn tafel liggen :D
Echt ideaal zo'n vriend die bij de Grolsch werkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:23

Werkt je vriend ook bij Grolsch Bianca? De mijne ook :+ Wat doet die van jou?
Het kaarten krijgen ging lang niet zo makkelijk als voorgaande jaren.

@ SP: jeetje das idd ook lekker dan. Goed bezig in het ziekenhuis.

En de cross van Kentucky kijk ik niet, want die vergeet ik geheid.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:26

Die van mij zit in Groningen bij De Klok dranken. Werkt tegenwoordig vooral op kantoor en regelt de evenementen.
En die van jou? :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:40

Avond! :wave:

Hoe gaat ie nu met je arm Snoekiej?
Sterkte Billy. :(:)
Fijn dat je sollicitatie gesprek goed ging Marjan. Hopelijk wordt het wat. Beterschap verder!
Dacht ook aan Jollybal, maar dat is dus niets. Wilgentakken zijn ook heel fijn wat dat betreft idd. zo'n rol likblok misschien wat? Ik weet niet hoe het precies heet maar die heb je in allerlei smaken en die rolt. Wanneer mag Anoes weer naar buiten?
Gaaf parcours daar in Kentucky! Heb zaterdagavond lustrumgala met diner en alles dus kan het helaas niet zien, maar zag al dat het vanaf 15.00 al op ZDF was. Dus ga daar even uurtje naar kijken, maar moet richting Groningen dus veel langer dan een uur zal het niet worden.
Dat is inderdaad lekker handig van het ziekenhuis SD.

Zat in de bus richting Utrecht Centraal belde me zusje of ze niet met Vero het bos in mocht. Dus die heeft lekker Vero al gedaan, heb ik nu fijn avondje vrij. :)
Morgen weer springles! Hopelijk gaat dat goed, volgende week springwedstrijd op eigen club.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:57

Ik ben zaterdag hindernisjury in Ysselsteyn en na de wedstrijd hebben we kentucky op groot scherm in de tent dus ik blijf gezellig daar kijken.

Snoekiej beterschap met je arm, hopelijk gaat het snel beter
Billy heel veel sterkte.

Heb geen ervaring met paarden die op stal moeten blijven (gelukkig) maar ik zat te denken om misschien vaker per dag kleine porties te voeren zodat ze meer bezig is? Een liksteen is misschien ook een optie?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:56

Oh leuk Marjan, weet je al bij welke hindernis je zit?
Paul en ik zitten bij het water zaterdag!

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:00

Ik zit eerst bij het boerenerf en daarna bij de bezembak.
Ben benieuwd.

Wie van jullie rijd er zaterdag?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:06

@ SP lekker handig van het ziekenhuis..

Ben net terug van de manege en dat gekke beest was zo braaf. Had er zo een beginner op weg kunnen sturen. Af en toe snap ik niks van dat dier. Eerst in de grote bak (35x65m) gereden en later in de achterste bak gesprongen. Een stijl op 1.35/1.40m huppelt hij zo over :D . Niet trekken of sterk worden. Zei al tegen mijn moeder ..vrijdag maar koper afbellen??

Ik hoop kentucky te kunnen zien. Ik neem het gewoon op..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:24

Snoek hoop dat je er uit komt!
Bvw handig zo'n vriend.

Heb even gehobelt + me proef geoefend :+ nu kentucky kijken :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:34

Avond :wave:

Ik heb vandaag maar lekker de verwarming aangezet. Was nogal rillerig vanmiddag en had het hier ook weer ijskoud, dus was even klaar met het bespaar-gedoe hier thuis. Kunt het ook overdrijven natuurlijk, dus zit nu heerlijk warm op mijn kamertje :D

Dorien: :(:) voor jou!
Corien: Schrikken dat het plafond naar beneden kwam zetten zeg :=
Shanouk: Komt inderdaad vast goed :)
Caro: fijn dat het zo goed ging!
Sussie: Slim om even in de bak te gaan oefenen :D

Vanmiddag Woll in de natte buitenbak gereden. Expres buiten gaan rijden, kan ze mooi even wennen aan de blub voor zaterdag ;)! Vond ze wel zwaar zo in de bagger. Daarna nog even het bos in geweest en met 1x draaien (nog op het erf) het bos ingekomen. Was helemaal blij :# Op de terugweg bij de laatste kruising werd het trutje toch nog te veel. Ze zag voor zich al een bolderwagen met kids erin en toen ik bij de splitsing niet de kortste weg naar huis, maar de bijna kortste weg naar huis wilde nemen begon ze weer helemaal te stuiteren, te briesen en met haar hoofd te schudden :+ Maar even de veilige (kortste) weg gekozen (stond natuurlijk wel midden op straat) en toen was het weer goed. Was ook te mooi om waar te zijn als ze helemaal braaf was geweest. Maar dit was toch al wel een zeer geslaagde rit! Het wordt nog wel eens wat met der 8-)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:44

Met de verzekering is het als het goed is geregeld!
Haar zorgverzekering betaalt het gewoon. Die gaat alleen wel onderzoeken naar of ze het bij mij kunnen verhalen, maar volgens mijn verzekeraar gaat dat hoogstwaarschijnlijk niet lukken omdat zij fout was.
Ik zit lekker te internetten, kom weer terecht op de site van Euro-Star. Zit heeeeel hard te twijfelen of ik dit dekje niet zal kopen O:)
Afbeelding
Ik heb hem ook al in de winkel gezien en ik vind hem errrug mooi!

Handig ziekenhuis met die brief SP
Lekker dat je vandaag even paardvrij bent Sannn. Succes vast met je springles morgen!
Heerlijk dat de ruin zo fijn ging Caro!
Dat klinkt zeker geslaagd Vief! Aanpakken die merrie ~~}>

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:59

Avond :wave:
Ik heb gister nog crosstraining gehad in Oenkerk. Dat is best wel een leuk terrein daar! Alleen was het wel een pokke eind rijden. Doordat ik heel veel in de file heb gestaan was ik een beetje te laat en hierdoor heb ik wat kort losgereden dus ze was een beetje vervelend af en toe. Maar er zaten ook hele goede stukken tussen. Het is bij haar gewoon heel erg belangrijk om goed los te rijden. En ze blijft natuurlijk een draak :P

SP: Welkom!
Sim: Super dat je bent aangenomen, gefeliciteerd.
Snoek: Dat is wel een heel erg leuk dekje! Mooi dat het met de verzekering goed is geregeld nu.
Vief: Woll heeft dus ook nog steeds van die leuke grappen :D

Ik ga proberen zaterdag de eventing te kijken, maar verwacht dat ik dat ga vergeten.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:24

@ Vief: fijn dat het al beter ging met Woll! Waar ga je zaterdag heen?
@ Shanoek: fijn dat het opgelost is met de verzekering!
@ SP: gaat lekker dus in het ziekenhuis ;)

Ben zaterdag op Texel aan het crossen, denk niet dat ik om 17.00 al thuis ben, want moet om 14.14 crossen dus op zijn vroegst de boot van 16.00 uur (tenzij ik bij hindernis 2 ofzo al wordt uitgesloten :D). Jammer, maar misschien kan ik het staartje nog zien!
Net bij een vriendin gegeten, Mexicaanse ovenschotel én sla én chocolademousse toe...... Bomvol dus! :o
Morgen naar de Woonbeurs en daarna nog een rondje bos met Jerryberry! <3

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:34

Leuk programma heb je Noor :D!
Ik ga met Mandy in Boekelo trainen zaterdag :)

Anthea: Fijn dat het een leuke training was!
Shanouk: Mooi dekje hoor :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 22:08

Goedenavond! Jullie hebben veel gekletst vandaag.

Snoekiej kan weer relaxen na de wijze woorden van haar verzekering :D
Marjan heeft een sollicitatiegesprek gehad.
Vief heeft een mooie nieuwe ava!
Bvw heeft kaarten voor Boekelo.. Leuk!
Sannn had een avondje vrij. Morgen veel plezier met je springles!
Corien, Wat een gedoe met dat internet zeg!

Wat een stom muziekje bij de kür van Nadine...
Vanavond dressuurles gehad van mijn dressuurinstructeur. Ik ben weer helemaal blij met mijn paard <3