Heb gister dus gebelt nou na geprobeerd naar ziggo is dat nummer geblokeert ( ik kan dus geen 0900 nummers bellen)
Dus als me al nog geen internet thuis denk dat ik de kabel maar weer tevoorschijn ga halen uit de muur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan me goed voorstellen dat ze het zat is! Ik dacht ook aan de voerbal, maar dat wordt niks dan. Wilgentakken zijn ze vaak ook dol op! En is nog pijnstillend ook!
Vanavond bel ik dat meisje weer terug, en dan laat ik meer horen. Ik weet niet of zij die doorgetrokken streep gezien heeft, ik zag hem ook pas vanmiddag toen ik er weer langskwam. Dus to be continued

Wat doet die van jou?

. Niet trekken of sterk worden. Zei al tegen mijn moeder ..vrijdag maar koper afbellen??
nu kentucky kijken

voor jou!

! Vond ze wel zwaar zo in de bagger. Daarna nog even het bos in geweest en met 1x draaien (nog op het erf) het bos ingekomen. Was helemaal blij
Op de terugweg bij de laatste kruising werd het trutje toch nog te veel. Ze zag voor zich al een bolderwagen met kids erin en toen ik bij de splitsing niet de kortste weg naar huis, maar de bijna kortste weg naar huis wilde nemen begon ze weer helemaal te stuiteren, te briesen en met haar hoofd te schudden
Maar even de veilige (kortste) weg gekozen (stond natuurlijk wel midden op straat) en toen was het weer goed. Was ook te mooi om waar te zijn als ze helemaal braaf was geweest. Maar dit was toch al wel een zeer geslaagde rit! Het wordt nog wel eens wat met der

). Jammer, maar misschien kan ik het staartje nog zien!