Morgen nog wel naar Amsterdam
Ben jij er ook?! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

viefdepief schreef:Rowo: Ja, wilde eerst naar Utrecht, maar ben vandaag echt nog behoorlijk druk dus dat wordt hem toch niet helemaal..
Morgen nog wel naar AmsterdamBen jij er ook?!

Heb wel het idee dat Enschede steeds meer zijn best aan het doen is om de stad wat leven in te blazen
! 
27 juni is er op het Rutbeek ook een groot dancefestivall met 5 podia en 50 artiesten. Wil ik ook graag heen... mooi dichbij 

.
!! Hopelijk is het morgen ook zonnig weer

.
).. maarja, ze worden nu al voor een lange tijd niet gebruikt
.
.
, ik heb ze ook gebruikt bij het zadelmak maken van een aantal.
en ook erg makkelijk..
.. Uiteraard moet nu alles in het bruin komen
..
..
: We hebben ook nog een heel mooi marathontuig liggen hier, bruin onderlegd... pffffff... 
Dus dan maar weer een nieuwe, want anders kon het oude ijzer er wel weer opnieuw onder, die was nl nog lang niet versleten (stond er nog maar 3 of 4 week op) 
bvw schreef:Is soms wel handig als ik met twee paarden start op één concour
het is wel een zwart maar anders had je heel erg licht londen/honing dat vond ik niet mooi als die op een donkere vos of zwarte moet
is alleen wel jammer dat ik een bruine martingaal/singel heb het hoofdstel was wel zwart is mijn dressur hoofdstel, het bruine mexicaanse hoofdstel paste niet goed
extra ingelast ivm castenray