Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als Martine ooit tijd heeft, dan wel

?

Ging echt fijn! 
Nu nog maar wat huiswerk maken, heb morgen maar 1 uurtje
Maar donderdag dan weer wel een hele lange dag
andrea16 schreef:Verder was mams zo lief om een strijkplank en een droogrek voor me te kopen

ben beneiuwd naar foto;s
!
Wel jammer dat jullie dan de enige waren!!
!! Bij mij zijn voor mijn huis een aantal jaar geleden mijn twee kleine katjes doodgereden, ze ontsnapte en ik wilde ze pakken en terwijl ik de deur uitloop, zie ik ze in het wiel van een moter schieten. Brrrr.. zal ik ook nooit meer vergeten.
) Maar verder was Wolin in orde.. Het is nu allemaal verholpen en Wolin zit weer strak in 't pak. 4 daagjes even niks doen en lekker laten banjeren op het land en dan weer rustig oppakken. Ze vond dat Wolin echt een stuk relaxter is in haar nieuwe box, waar ik het ook zeker mee eens ben. Bij de vorige behandelingen was Wolin echt veel vechteriger en ongeduriger en had de osteopaat het af en toe best zwaar te vorduren
. Nu stond ze ook nog wel even te stampen, maar ze zoveel meer relaxt en stond echt half te slapen en te kauwen tijdens de behandeling. En stond echt met haar ogen dicht tegen Sandra aan. Dus Sandra was echt stomverbaasd
"Is ze niet ziek? Is het wel hetzelfde paard?" Toen het voertijd was, was het overduidelijk Wolin
.
.
Zegt vaak al genoeg.
Heb op stage wel wat bijgelezen.
Gelukkig komt morgen de fysio.

Fijn dat de osteo zo te spreken was