. Net als met dressuur twee proefjes rijden. Vandaag met de training eindelijk gezwaaid naar GvdT
. En de piano gedaan waarop Lielle de grote verdwijntruc had
. Moet eerlijk zeggen dat ik de eerste keer wel met dat filmpje in mn hoofd zat. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Net als met dressuur twee proefjes rijden.
.
. Moet eerlijk zeggen dat ik de eerste keer wel met dat filmpje in mn hoofd zat. 

IndianSummer schreef:
Bij ons kun je vaak ook 2 parcoursen en telt alleen het eerste mee voor wp's.
Ik ga zo lekker eens even met Jack aan de hand het bos in

IndianSummer schreef:Goh Rowo; wat toevallig dat dat bij jou ook hezelfde is
Zal wel door het bier komen
SGWuppie schreef:Wat een eer Jits! Hoe kwam het?
BuenaVista schreef:Jitske vertel!!!
Boem, daar lag ik, midden in de waterbak. 
!
Gelukkig heb je geen ruzie!
Joery leeft zich uit!
. Heb een lekker druk weekend achter de rug!
sterkte! Wel fijn idd dat je geen ruzie hebt!

Hij heeft misschien wel zijn bouw wat tegen, Lips is gewoon niet het type paard dat echt opstijgt, maar ik had echt niet veel in mijn handen. Beetje jammer zo'n negatieve jury, maar we hadden nog een proef 
Stukje verderop was een ooievaarsnest en die beesten waren heel neurotisch met hun snavels aan het klepperen, iets wat Lipso natuurlijk een ideale gelegenheid vond om zich even niet op mij te concentreren
De herkansing was trouwens wel erg mooi
Na de keerwendingen werd hij weer wat heftig en bij het aanspringen wat hij doorgaans keurig doet moest hij zich nu zo opvreten dat ie verkeerd aansprong
Toch wel tevreden en had in de eerste proef 168 en in de tweede 180. Dus toch nog een winstpuntje. En weer geleerd voor de volgende keer 

ik moest nog een keer van tom winnen met racen, omdat hij dacht dat bronco sneller was. we hebben ze niet vol laten gaan, ze waren ook al moe, maar we bleven nek aan nek
Was streng gejureerd en daardoor hoop commentaar van de meeste papa's en mama's.

en nog een bokker met een lichtblauw dekje en logo
wie was dat?
(doe mij iig geen Grolsch en Dommelsch)