Ene hondje heeft het hier zelf altijd koud (echt zo'n parkinson ding *bibber**bibber**bibber*) en die andere is toch wel dik 20 kg... die neem ik niet op mijn schoot
Huh? ik typte net een bericht en toen kwam ik ineens op een heel andere site
Mijn hond vliegt altijd achter de katten aan. Normaal rennen ze dan ook wel weg. Af en toe zit er eentje tussen die blijft staan, mijn hond wordt dan bang en pakt dan snel zijn touwtje om het goed te maken met de kat
Mijn Jackrussel Held ligt op zijn schapenvachtje in zijn mand en de Golden ben ik verloren tijdens het voeren. Die zal wel in de wei rondstruinen. Maar de elektrische deken staat wel lekker aan! Het dooit hier wel heel erg hard!!
Nou, ik ga maar eens douchen, dan kijken of er nog iets leuks op tv is. Morgen gaan wij waarschijnlijk naar The Night of the Stallions in Ermelo. De papa van Bonny loopt daar mee(Orchard Boginov).
Haha, achja, ik ben een paar weken geleden in een hele week ook maar 4 uur naar school geweest . Niet eens ziekgemeld Achja, niet zo erg voor een keertje Alleen de laatste tijd ga ik steeds meer niet, gelukkig nog maar 1 jaar
Wij hebben helemaal geen hond, dus opwarmen aan de hond gaat helaas niet. En de sneeuw viel bij ons eigenlijk nog wel heel erg mee. Misschien dat er 3 cm lag ofzo. Maar rijden kan ik altijd gelukkig, want wij hebben ook een binnenbak bij huis . Dus ik heb weer is mazzel.
Was gisteren al niet helemaal lekker, maar toch maar naar school gegaan en 's avonds wezen werken, maar blijf vandaag toch maar thuis. Even een beetje bijkomen, want morgen moet ik de Gelderse kampioensschappen rijden en wil wel graag een beetje fit zijn. Dus neem maar even een dagje vrij. (kan ik ook mooi alles voor morgen klaar maken en misschien dat ik dan eens niet te laat kom op wedstrijd )
Nog meer mensen wedstrijd het weekend, of hebben jullie vrij genomen???