Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(eindelijk). Ik neem beide paardjes mee om te kijken of we met beiden rekening kunnen houden. Bovendien neem ik voor de zekerheid m'n vz & dr. zadel mee om te laten controleren. Deze liggen niet verkeerd maar ik heb soms t idee dat ze niet helemaal top liggen. Vooral heeft de Cantos een nóg smallere schoft dan Pasjha, dus hem moet ik echt met lamsvacht rijden omdat ze anders soms net z'n schoft raken. En daar ben ik echt niet kapot van!
. Had het de laatste dagen zo druk met school en het andere topic gaat echt heel snel!!
) ook na gekeken door Steffi. Voor ik er echt mee begin wilde ik graag even weten hoe hij ervoor staat. Geen overbodige luxe want zijn heiligbeen was aardig vast gaan zitten. Waarschijnlijk ooit eens gevallen in de wei met spelen o.i.d. Daarnaast werd mijn vermoeden bevestigt dat hij er absoluut nog niet klaar voor is om al ingereden te worden, hij is echt nog teveel baby in zijn lijf. Hij is in de afgelopen 3 maanden ook weer 3 cm. gegroeid dus het is nu echt een scharminkeltje. Hij mag deze zomer gewoon nog even lekker groeien en puber zijn, daarna kijk ik wel weer verder.
: Pasjha is loopt weer voor 99% goed (hopelijk weer 100% na maandag als ie weer helemaal nieuw beslagen wordt) en Ungaro liep in t begin nog wat gevoelig, maar na n tijdje begon ie al weer veel beter te lopen. Morgen dus met beide lekker rustig aan dressuren. Had eigenlijk morgen crosstraining met Pasjha van Gerrit Franken in Ysselsteyn, maar heb me toch maar afgemeld. Liever even geen crosstraining en volgende week (hopelijk) weer 100% voor Chaam.... 

ze krijgt nu 1.5 biks per dag en advies was max 1 kg. En minder hooi, dus ik ben bang dat dit weer erg vieze stallen gaat opleveren! volgens mij schijt dat beest meer dan dat ze binnenkrijgt!
Talida schreef:@RK zou niet iedereen moeten werken op maandag?
reeskees schreef:Talida schreef:@RK zou niet iedereen moeten werken op maandag?
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden![]()
Maar soms is er misschien iemand die toevallig net die dag vrij heeft. You never know
Helaas is het iets te ver weg voor mij en m'n vader moet wel gewoon werken
Succes he!!

volgens mij wel! bij mij zit het er nog steeds niet in... maar wie weet....
. Ik kan het echt niet laten. Gister avond had ik feestje. Ben niet zo heel lang gebleven (naja van 9 tot half 12) moest vandaag om 6 uur uit bed, maar nergens last van gehad.
.
Ik vond het nog wel creatief van me.. 

.