ja klopt, want auto en trailer heb ik allemaal wel geregeld, maar het is zo irri als je elke keer iemand mee mmoet vragen, en vooral met sgw want ja je moet af en toe lang reizen dan. maar dat heb ik er wel voor over
Allemaal al druk bezig met plannen voor volgend jaar! Ik wil in het voorseizoen graag wat meer crossen rijden volgend jaar, want ik heb er dit jaar maar 2 gereden. En die indoor lijkt me ook gaaf!
ik ben nog niet bezig met plannen. Tino heb ik uitgeleend voor volgend jaar. En heb zelf nog geen crosspaard. Miscchien bruintje misschien ultra als ze er klaar voor zijn ?? en anders moet ik nog even wachten .
Mijn planning begint er ook al aan te komen... Waarschijnlijk wordt het Castenray en dan even een vraagteken? Waarschijnlijk Hooge Mierde (als ik dat zelf mentaal aankan ) en de rest zie ik wel!
huub wil graag naar portugal met tino om een korte 1* te gaan rijden en misschien later in het jaar wel 2*. Dus vandaar dat ik hem aan huub uitgeleend heb~~ Marieke durf je wel!!
Ik ga dit jaar ook meer crossen rijden met Uk Iig Westerbork en Nijeberkoop. Ede, Hattem, Wieringerwerf wil ik ook nog heen. Zijn er nog meer die vanuit Friesland niet zo superver zijn?