Ik heb vandaaag ook heerlijk gereden sinds lange tijd. En overlegd met de eigenaar. ALs het dalijk een heel eind bevestigd is (en haar buik eraf
) ga ik haar starten. In dressuur en hopelijk snel in het Springen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ga ik haar starten. In dressuur en hopelijk snel in het Springen. 
(maantjes)

) dus ze tikte van achter de balk banketstaaf eraf, bij 8 was het ritme nog niet terug, dus daar ging die ook.... helaas, maja dit zijn wel weer leermomenten..
ze sprong ect super, alleen we gingen wel zo allemachtig hard
waar je voorwaarts 6 galopsprongen kon neerzetten maakte ik er gewoon 5
dus al met al een goede afsluiting, alleen balen dat ik nu niet naar de regio mag
ze moet leren die achterhand beter te gebruiken, maja dat later...dit was immers ook pas onze 3e wedstrijd
Vind het stiekum toch wel een beetje stoer
echt super netjes!!! op naar de kampioenschappen
ik blijf lekker thuis
goed hoor
dan moet ik met de volbloed dressuur rijden (in Cornwerd)
MOet dan echt weer ff de knop omzetten.
want dan moet ik dressuren
alla dressuurprikkie 
reeskees schreef:Hoe raad je het![]()
![]()
Weet je, ik haalde met die volbloed de eerste paar SGW 's ook superlage punten en zelfs tot een historisch dieptepunt van 117 pnt![]()
Dus er gloort nog hoop aan de horizon. Stug volhouden dus
(allereerste wedstrijd van mij op Britt, ik als ieniemini mensje op een drukke pony, met buitenwedstrijd en het stormde, takken waaiden van bomen etc, weten sommige misschien wel, in Neerbosch
)
Biertabje schreef:jij bent fana!! ik zag je ook in franeker op de lijstalla dressuurprikkie
ik ga de 19e voor de 149pnt
Ik heb er het volste vertrouwen in dat je binnen
kort nog eens boven de 150 gaat
Maar ook 156 in de 1e proef
Leg het vanavond wel uit