Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:EngelAngela schreef:Wat een pech. Balen Marieke dat je paardje niet 100% is. Hopen dat uit het bloedje komt wat er met m aan de hand is en je hem kunt gaan behandelen.
Ik ben ook niet van de partij in Neede.. Ruiter en paard liggen in de kreukelsGroom is inmiddels weer hersteld
.. Maar goed, dan zien we de mensen wel weer in ysselstein, en ik lees hier nog wel hoe iedereen het gedaan heeft, dan wel hoe het verlopen is!
wat is er met Julia? Toch niet al te erg hoop ik?
marieketencate schreef:Ik vind de bij Alice-crossende-zwarte het leukste...is dat niet wat?
miss_jumpy schreef:pff, ik kan niet kiezen RT, kan je ze niet even op een rijtje zetten![]()
Kijk jij trouwens alleen maar naar donkere paarden..??
marieketencate schreef:Hmm jammer, zag er zo op de foto leuk uit...maar jij zoekt natuurlijk een echte springer...
miss_jumpy schreef:
Voor mij zijn crossen zonder alternatieven dan ook het beste, anders ga ik daar weer staan dubben welke ik nou het beste kan nemen, grrrr...
Dus het leukste zwarte paard uitzoeken zal me ook wel niet lukken
reddytobias schreef:ik wil soms te vaak wat van anderen horen...maar dat moet ik dus niet doen
marieketencate schreef:Of die 1000 euro minder willen betalen omdat ze "er ook nog een zadel bij moeten kopen" .....jouw probleem denk ik dan!