Lelie: De omgeving is inderdaad mooi hier
Na de tunnels kwamen we hier uit:

De boompjes staan op een stervormig eiland, wat in de plas ligt en de plas gaat rechts nog verder. Het plaatje is van google, wij zijn iets achter de blauwe borden de snelweg onderdoor gegaan. Nog best een flinke plas (rechts begint trouwens ook de stad) we zijn nog niet helemaal rond de plas geweest, dus dat is een leuke voor de volgende keer
Zag ook nog een strandje! Nu niet echt een plan met zoveel mensen die er rondliepen, maar misschien als er een keer niemand is 
Danielle: We hebben er bij Madeleine echt de tijd voor genomen. Begonnen met een greppel die dicht gebouwd was met breekbomen, waarvan er telkens 1 vanaf werd gehaald. Uiteindelijk bleef er een greppeltje over met 2 breekbomen als grondbalken. Er waren verschillende breedtes en natuurlijk begonnen bij de smalste. Daarna ook nog een lijntje met boom - 2 galopsprongen - greppeltje - boom en uiteindelijk heb ik zelfs een stoere trakehner gesprongen (helaas niet op de foto) Het was vooral heel overtuigend aanrijden, bij de trakehner gingen we ook wel echt hard, maar mocht alleen maar gas geven en niet eraan zitten aan de voorkant
. Was vooral even het knopje dat ik toen zelf moest omzetten bij het aanrijden van zo'n sprong, maar omdat het greppeltje zo goed ging durfde ik het toen wel aan 
Zo begonnen we:

Met daarnaast een bredere greppel, wel in 1x overheen geweest, maar ze moest hem even goed inspecteren 
Floor: Wat goed van je 2 winstpunten 
Crossers: Heel veel succes vandaag!
Sim: Heerlijk zo'n dagje waarop je niks moet!
Hier is het ook grauw weer, geen idee hoe warm het buiten is.. Gister begon het ook niet super, maar werd het uiteindelijk een prachtige dag hier dus ik houd nog hoop
Hoef vandaag alleen even naar stal om de paardjes binnen te zetten en het witte monster wat beweging te geven, dus een nogal overzichtelijke dag! Denk dat ik zo maar eens wat spullen op marktplaats ga zetten die ik laatst al had verzameld. Eten en de voorstelling waren erg leuk gister. Was wel echt 1 van de jongste in de zaal, maar vond het wel heel leuk