TG: ik kijk wel een beetje met een dubbel gevoel naar zo'n filmpje. Aan de ene kant is het natuurlijk wel interessant om te zien wat er gebeurt, maar aan de andere kant blijft het absoluut een verschrikkelijk gezicht om te zien. Ik heb het ook eens meegemaakt dat een paard van de naald afviel (gelukkig spoot ik niet zelf..), dan schrik je je ook kapot. Dan is het nog best een kunst om die schrik even aan de kant te zetten en actie te ondernemen en zelf rustig over te komen..
Wat een mooie foto's van iedereen! Renske: wat een bikkel ben jij zeg, sodeju! Kris: hopelijk gaat de koop nu wel door! Tientjeh: veel plezier met trainen in Bathmen, en leuk dat je het M toch weer gaat proberen. Billy: was je anders naast je schoenen gaan lopen ? Margreet: wat een ontzettend gave reis!!! Dit is denk ik een van die dingen die je toch ooit in je leven gedaan moet hebben.. En Katootje voelt zich al wat beter? Rowo: fijn dat Zetje naar huis kan. Stalrust is inderdaad erg vervelend, maar wel het beste voor de wondgenezing. Hopelijk kan ze dan over een week gewoon weer aan de slag!
Ik ben vandaag mijn eerste dag in de kliniek begonnen, ik heb nu twee weken diagnostische beeldvorming (radiologie/echo). Vandaag nog een beetje vanalles wat maar de rest van de week moeten we een proefhond en pony compleet op de foto zetten.
billy1
Geplaatst: 07-11-11 18:34
Evony schreef:
hoe oud?
2 1/2 per januari dus drie jaar
Laatst bijgewerkt door billy1 op 07-11-11 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Bij mij op stal staat ook nog een paard te koop (geen Roven). M2 dressuur (jaar geleden) L/M springen en L/M eventing. Eigenaar hoeft er niet veel voor te hebben, want paard moet eigenlijk vlot weg.
Als we toch paarden te koop aanbieden ik heb nog een super fijn volbloedje staan. Vraag er echt niet de hoofdprijs voor en het is echt een geweldig dier!! Z dressuur, M springen en CCI** eventing
Wat een boel paardjes te koop! Als er voor mij iets bij zou komen (nu nog zeker niet) zou ik voor een iets oudere gaan wat al wat gelopen heeft. Zoiets als wat Sim nu melde
Super gave foto's van iedereen zeg! Ik ben zwaar jaloers!!! IKKE WIL OOK
Zo de boerenkool moet nog kleine 10minuutjes en dan ... lekker lekker!!!
Evony
Geplaatst: 07-11-11 19:10
Wordt altijd hebberig als leuke paarden te koop staan Zeker als ik bedenk dat we 5 stallen vrij hebben staan, helaas zijn ouders altijd iets minder enthousiast haha of nouja vooral moeders
Haha, dat ken ik Sarah. Paps is nu wel overstag met nog 1 erbij, maar moeders vind het wel lekker zo. Al hebben we nog stal leeg. Nouja, ben al blij zat met What!
caro29
Geplaatst: 07-11-11 19:13
@ Watapatja gefeliciteerd met je 1e plaats. Top gedaan! @ Renske raar commentaar over Zavira. @ Mistid top van Beautje. Zat er ook wat meer gas op? Mooi dat Ul weer onder het zadel is. @ Sim ik heb ook al aardig wat dieren verkocht en was verbaasd als ik netjes werd afgebeld. Mensen zijn echt aso geworden. Ik maak tegenwoordig om bijv 10u een afspraak en wacht max een uur daarna ga ik mijn eigen ding doen en desnoods pluk ik een modderpaard uit de wei als men toch nog de moeite nemen om te komen. @ kris Mooi dat de koper enthousiast is @ Margreet klinkt als een gave tocht door Lapland @ Tientjeh dan zaten wij in dezelfde ring. Als ik het omwisselde had ik dubbel 7 voor punt 28 en een 6 op verzorging met 179 punten . Wilde er eerst nog mee naar het secretariaat gaan maar niet gedaan.. @ Hilde gave vos @ Rowo mooi dat Zetje weer thuis is. @ Margriet leuk dier die Burella @ Billy ik zag al 2 paarden samen door de waterbak gegaan. @ Bvw stoere frits.
Ik heb eens mijn seizoen nagelopen tot juli goede resultaten en daarna niet meer. Na de dood van mijn ruin ben ik duidelijk het plezier kwijtgeraakt maar zo'n seizoen wil ik niet meer dus de hele winter gaat het vizier op dressuur en springen. Daarnaast wat extra conditietraining dus sneeuw is deze winter niet gewenst Ik heb ook eindelijk een mooie waterbak foto. Verder een paardvrij dagje en de hele avond niks doen en weer vroeg bedje in.
Evony
Geplaatst: 07-11-11 19:13
nou moeders wil er nog wel 1 bij maar dan denkt ze meer aan een shetlander ivm gezelschap als ik met de ander weg ben. maar wat heb je daar nou aan? over gewaardeerde grasmaaiers zijn het die vooral goed kunnen ontsnappen
slechte ervaring mee nadat ik een keer met Sabine aan het buiten rijden was, een rustige weg op reed en daar werd aangevallen door 2 shetten waarna we ophol sloegen de 80km weg (waar 100 gereden wordt) op En we hebben dus ook te vaak de shetten van de buren weer langs de kant van de weg staan.
Ik heb ook 4 stallen leeg..ouders willen er nu niks bij hebben want die hopen nog steeds ooit de boerderij te verkopen. Vind het vreselijk stil op stal.
Sultank
Geplaatst: 07-11-11 19:33
billy1 schreef:
Als we toch paarden te koop aanbieden ik heb nog een super fijn volbloedje staan. Vraag er echt niet de hoofdprijs voor en het is echt een geweldig dier!! Z dressuur, M springen en CCI** eventing
Zou je mij een PB kunnen sturen met wat meer informatie over die?
Ik zoek eigenlijk niets hoor, krijg dat er niet door hier. Dus ga daar ook niet verder over zeuren, ben al blij zat dat ze overal met me mee gaan en alles. Ze hebben zelf niets met paarden. Maar als ik er 1 bij zou mogen dan zou ik graag een jonkie willen van een jaar of 4/ 5 die al wel goed zadelmak is, maar verder nog niet heel veel. Wel een project zeg maar, vind ik wel het leukste.
Ben je op zoek naar 1 voor erbij Stephanie of voor iemand anders?
@ Sannn zoiets zou ik ook leuk vinden moet wel een beetje een projectje zijn.
daNiielle_
Geplaatst: 07-11-11 19:55
Hallo
Sanne wat een top afsluiting!! Mirthe super zeg dat het L springen zo goed ging. Meeuwenflats.... Heb dit topic al vaker posts voorbij zien komen van mensen waarvan ik dacht, wie ben je??? Jantine ook al zo'n goede afsluiting, gefeliciteerd! Mooie foto's! Je paard nu verkopen is al lastig genoeg, als kopers dan ook nog eens zo gaan doen... . Margreet wat gaaaf Hilde leuke foto, leuk dat het goed gaat. Mandy wat fijn dat je Zetje weer op kan halen. Billy wat een leuke foto, fanatiek hoofdje! Bvw klinkt niet al te best Wel onwijs stoere foto van frits! Kris gelukkig dat je paard zich goed heeft laten zien. Allemaal paarden te koop..
Vandaag weer een dag stage gehad, en morgen/woensdag lekker vrij! Kon echt niet wakker worden vandaag. Vannacht om drie uur stond ik naast mijn bed, volledig ervan overtuigd dat het half 7 was en ik aan moest kleden. Nou, aangekleed, tanden gepoetst etc, pak mijn mobiel om te gaan.......zie ik daar: 03.05 op de klok Toen maar weer terug naar bed