Corien, wat super

Ik slaap zo slecht door het warme weer.... Als ik 4 uur slaap is het veel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Sim_ schreef:Pfff ik heb nooit moeite met sollicitatiebrieven, schud ze zo uit mijn mouw, maar nu zit ik toch echt op een dood punt met mijn brief. Dat komt omdat het een baan is waar wel 300 sollicitaties op zullen komen. Heel gewilde job. Nachtje over slapen maar.
Oh, fijn toch nog een medestander te hebben Eef! Miste Lielle en Roos al. Ook geen kindervrienden en staan mij meestal wel bij met dit soort dingen.
Ibonn schreef:Sim, normaal ben ik ook medestander in het anti-kids verhaal en ik wil er zeker geen van mezelfmaar spelen met de kleintjes van mijn zus vind ik wel steeds leuker
ben een echte suikertante, kan niet door de zeeman zonder iets van Hello Kitty mee te nemen om die kleine blij te maken.... Aan de andere kant, weiger nog steeds de poepluiers aan te kijken, laat staan verschonen, hoe lief de kleinste ook is
![]()
Dus intussen is het wel de lusten maar niet de lasten, maar op de dag dat ze zegt dat ze wil paardrijden, koop ik d'r een pony en een roze paardrij-outfit
texelse schreef:Er springen hier wat hormonen in het rond geloof ik, maar misschien wel meer bij degene die hier over begon?