[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 06:58

Ibonn is een suikertante :D
Corien, wat super *\o/* was dit voor het ziekenhuis?

Ik slaap zo slecht door het warme weer.... Als ik 4 uur slaap is het veel :O

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 07:38

_Sim_ schreef:
Pfff ik heb nooit moeite met sollicitatiebrieven, schud ze zo uit mijn mouw, maar nu zit ik toch echt op een dood punt met mijn brief. Dat komt omdat het een baan is waar wel 300 sollicitaties op zullen komen. Heel gewilde job. Nachtje over slapen maar.

Oh, fijn toch nog een medestander te hebben Eef! Miste Lielle en Roos al. Ook geen kindervrienden en staan mij meestal wel bij met dit soort dingen.

Ongetwijfeld veel te laat, maar hie ben ik :D Kan ook niet warm of koud worden van dat topic, neem wel een veulen ;)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 07:41

Ibonn schreef:
Sim, normaal ben ik ook medestander in het anti-kids verhaal en ik wil er zeker geen van mezelf :n maar spelen met de kleintjes van mijn zus vind ik wel steeds leuker :o ben een echte suikertante, kan niet door de zeeman zonder iets van Hello Kitty mee te nemen om die kleine blij te maken.... Aan de andere kant, weiger nog steeds de poepluiers aan te kijken, laat staan verschonen, hoe lief de kleinste ook is :D

Dus intussen is het wel de lusten maar niet de lasten, maar op de dag dat ze zegt dat ze wil paardrijden, koop ik d'r een pony en een roze paardrij-outfit :D

Klinkt heel bekend, toen mijn neefje en nichtje nog luiers hadden en als ik een keer moest oppassen dan belde ik mijn moeder om de luiers te verschonen :D

Pony heb ik al voor der, die zal tegen de tijd dat ze echt kan gaan rijden zich wel wat meer naar zijn leeftijd gaan gedragen hoop ik.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:10

Roos, :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:11

Morning!
Mootje, zo warm is het nog niet toch? Dan hoop ik voor jou dat een hittegolf uitblijft ;)
Sim, succes met je brief!
Corien, klinkt goed zeg! Zou weer een mooie toekomststap zijn toch? Wat voor opleiding is het?

Ik verwen Sem en de nichtjes/neefje van Ronald ook best wel... Maar ik weiger inderdaad poepluiers te verschonen (poosje geleden had ik geen keus met Sem, en wat daar allemaal gebeurde......... :r )

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:13

Morning!!
Er springen hier wat hormonen in het rond geloof ik, maar misschien wel meer bij degene die hier over begon?
Mistid heeft een baan, en op voorhand het eerste salaris verbrast bij de grote gele M
Veel kindertjes vind ik leuk, maar verwenden etterbakjes geef ik het liefst zelf een beste draai om de oren. Hier een jury meegemaakt die een kind heel stevig in haar bovenbeen pakte (lees: stevig door kneep), omdat dat verwende kreng het zo giga op een gillen zette in de proef dat in de andere rijbanen de ruiters van schrik omgekeerd op hun pony zaten. Later maakte deze jury de opmerking: "slaan mag niet, maar over knijpen wordt niets gezegd". Lekker, daar hou ik wel van. De roze laarsjes en paardjescap had ik niet eens gezien. Ik zie dan alleen zo'n koppie, met een bepaalde uitstraling (oogjes), en ben om of niet.
Sim heeft niets meer in de mouwen om in haar brief te zetten. Zet 'm op Sim, maar met 300 sollicitanten moet je ook heel veel aandacht aan de envelop schenken, want daar vindt de eerste schifting al plaats.
Leuk he Ibonn? als je janken ga je snel naar huis, en als ze lief/leuk zijn, blijf je gezellig.
Corien, nog even duimen, doe ik met je mee!
Marijke heeft wat teveel aan haar hoofd. (hou nog steeds even in je achterhoofd dat je een beste stuiter gemaakt heb hoor!!)
Lastig Sann als je ze openrijdt. Kan soms zomaar, en ziet er uit alsof je je paarden mishandelt.

Zo, het zonnetje schijnt weer. Hoera, dan zijn de gasten hier altijd dik tevreden. Dus houden zo. Dagje weg naar de zadelpasser heb ik (tot nu toe) afgezegd, redden ze wel zonder mij. Dus kan op m'n gemak de dingen gaan doen die ik anders in een razend tempo vanavond/vannacht had moeten doen. Ook wel fijn.

Fijne dag allemaal!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:21

Texelse, Naar welke zadelpasser gaan jullie toe?

Ik ben trouwens zo toe aan weekend :D

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:25

moguh.... vrouwen = hormonen = kinderder = niet in de buurt komen ;)
@ mootje: ik doe met je mee... net amper 3 uur geslapen, zo gaar als't maar kan, maar een druk programma tot half 10 vanavond... (al ga ik geloof ik proberen tussen de middag 2 uur plat te gaan, al dan niet gedwongen...)
@ sim/corine, lastig dat solliciteren... jezelf zijn, enthousiast zijn en zelfvertrouwen hebben...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:27

texelse schreef:
Er springen hier wat hormonen in het rond geloof ik, maar misschien wel meer bij degene die hier over begon?

Jij durft, Texelse! :D

Mootje/Jeroen, dan kunnen we elkaar de hand schudden (maar ik ben al weken toe aan een heel lang weekend :P)

Morgen crossen in Ermelo en dan zaterdag én zondag uitslapen!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:29

Dus niet naar de rechtbank?
Jeroen heeft dus ook slecht geslapen :(:)
Ik heb als het goed is vanaaf springles, morgen ga ik richting Karen (geloof ik :D ), zaterdag de hele dag schrijven in Ermelo en zondag lekker niets doen denk ik...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:30

CORIEN @ wat leuk dat de sollicitatie zo goed is gegaan. Ik hoop echt dat het wat voor je is... :j

Ik ga zo naar Bull en dan even rijden proefje voor de groom oefenen en dan gaan we vlechten en spul laden. Ik denk niet dat ik het red naar Ermelo te gaan want moet wel om 15.30 uur in Lelystad zijn. Maar dan zie ik het morgen wel.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:31

Tot nu toe nog niet, Mootje. Maar dat kan zomaar veranderen. Als ik vandaag niets hoor, ben ik er morgen gewoon bij in Ermelo. Klinkt als een lekker weekend!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:35

@ mootje: slecht en kort!!!, moest nog werken, half 4 thuis..., douchen, naar bed, en om 7.10 stond pap aan't bed: moet jij niet naar ermelo vandaag??? euhm, nee pap, maar nu ben ik wel wakker!!!!! en dan kan ik ook echt niet meer slapen.....
en ik heb donders last van mijn schouder.... half jaar terug ook al keer gehad, iets van slijmbeurs... maarja tante doctor zegt toch: ibuprofen en rust.... dat eerste kan ik zelf wel, en dat tweede lukt toch niet :P

misschien zie ik sommige nog wel in ermelo, zit denk ik van 7.30 tot uur of 1 op kantoor, misschien daarna even kort rondje cross...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:42

Mootje: van Rijs, daar heeft ze vorig jaar een Albion gekocht, en nu even kijken hoe en wat dat aangepast kan worden. Maar gelukkig is hij vandaag in NH, dus hoeft ze niet naar Zevenhuizen ZH.
Noor: wat heb je liever? de rechtbank of Ermelo? dan weet ik waar ik voor kan duimen.
Weule: kijk uit hoor, als het chronisch wordt heb je een probleem (sprak deze oude oma, die inmiddels zelf al 3 fysio's versleten heeft, en waarvan de 4e nu hoofdschuddend nog probeert wat te redden)
Bianco heeft vandaag een up-tempo nodig. Succes!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:58

Goedemorgen!

Goed van je sollicitatie Corien! Wat is het precies?
Texelse, tegenwoordig gaat het solliciteren bij voorkeur per mail.

Heb een nachtje geslapen, maar zit nog steeds op een dood spoor qua brief.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:01

Morgen!

Mirthe, mooi dat je bent aangenomen!
Jeroen, ik heb ook altijd ( lees, al 2 jaar) slijmbeurs in mijn schouders. Daar krijg ik diclofinac voor. Dan is het zo weg! ( in het geval dat je het niet blijft overbelasten, zoals ik in het kappersvak)

En over kinders... Ik vind die van anderen niet zo leuk. eigenlijk helemaal niet leuk, maar van mezelf echt helemaal geweldig. Sem is echt zo'n makkelijk kind. Ik zei hier al tegen vriendje, we gaan niet voor meer kids. Kan alleen maar slechter worden. haha. Sem slaapt al tijden van 's avonds 7 tot smorgens 9. Dus als ik werk, moet ik hem gewoon wakker maken. Echt wel ideaal. Overdag ook niets mee te doen, als je hem maar optijd de fles geeft.

Ik ga jullie verlaten voor een weekje. Wij gaan kramperen in Biddinghuizen. Dus moet de caravan inpakken en morgen gaan we weg.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:02

Fijne vakantie Tientjeh.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:14

Morgen :wave:

Sannn: Dat is inderdaad wel lastig zo met je sporen.. Lijkt me verstandig om ze dan niet met de dressuur om te doen en pas wanneer ze echt nodig zijn :)
Itsme: Fijn dat het zo goed ging! Druk programma dus qua wedstrijden :)
Mirthe: Gefeliciteerd met je baantje! Lekker geld verdienen dus :$
Sim: Vervelend dat het nog steeds niet wil met je brief :(:)
Corien: Super zeg :D Niet te veel twijfelen hoor, vind het echt iets voor jou :) en de tijd dat je naar school moet is echt zo voorbij!
Tientje: Fijne vakantie! Sem is wel echt een slaper zeg!

Ik zit alweer in de trein naar Enschede. Vanmiddag 4 uurtjes werken op de uni en dan nog even heel vlug naar stal om te mesten zodat ik om half 7 aan tafel zit. Vanavond een kamerkijkavond omdat een van mijn huisgenoten gaat samenwonen.. Heb er helemaal geen zin in, maar goed.. Ik moet ernaast wonen dus zou fijn zijn als er wat fatsoenlijks langskomt vanavond..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:29

Moggel dames :)

Super Corine! Ik duim voor je dat je ook door het volgende gesprek komt!
Mo en Jeroen hebben slecht geslapen, ik heb vannacht heerlijk geslapen maar ik werd wakker geroepen met een rotbericht ;(
Fijne vakantie Tientje!
Vief heeft ook een druk programma!

Ik werd net wakker gemaakt met een rotbericht ;( een vriendinnetje heeft gister tijdens crosstraining een ongeluk gehad en leeft nog dankzij haar airjacket. Ligt nog in het ziekenhuis en heeft allemaal breuken in haar gezicht ;(
Hier is de eerste grote aankoop dus ook een airjacket. Nog even sparen, al gaat dat straks een stuk sneller door werk en nog iets waar ik maandag de beslissing over hoor.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:30

Jeetje Mistid! Wie is het?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:33

Gatverdarrie Mistid, dat is niet fijn wakker worden op z'n zachtst gezegd. Beterschap voor je vriendin.

mistid

Soof!

Edit: Sophia Sleeman
Laatst bijgewerkt door mistid op 21-07-11 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

:wave:
zit nog eeen beetje duf achter mijn bureau, was gisteren bij de vierdaagse feesten. Eerst Ojee gelest (die ging echt lekker) en Sannnn helemaal over het hoofd gezien ( :oo bedacht me pas dat ik een bekend gezicht zag toen ik al weer buiten stond), daarna heerlijk meegeblerd met een Queen tribute band, die errug goed was.

Mistid, dat is wel heftig zeg! AJ is idd goud waard, dat beeld van Ollie Townend zie ik ook nog erg goed voor me.
Sim, als ik wat nuttigs kan betekenen, mail maar.

En over kinderen zeg ik verder niets :D

Sim

Zit ze hier op bokt Mistid?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:34

Ja, PolleMaster op bokt