Corien, wat super
was dit voor het ziekenhuis? Ik slaap zo slecht door het warme weer.... Als ik 4 uur slaap is het veel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was dit voor het ziekenhuis?
_Sim_ schreef:Pfff ik heb nooit moeite met sollicitatiebrieven, schud ze zo uit mijn mouw, maar nu zit ik toch echt op een dood punt met mijn brief. Dat komt omdat het een baan is waar wel 300 sollicitaties op zullen komen. Heel gewilde job. Nachtje over slapen maar.
Oh, fijn toch nog een medestander te hebben Eef! Miste Lielle en Roos al. Ook geen kindervrienden en staan mij meestal wel bij met dit soort dingen.
Kan ook niet warm of koud worden van dat topic, neem wel een veulen
Ibonn schreef:Sim, normaal ben ik ook medestander in het anti-kids verhaal en ik wil er zeker geen van mezelfmaar spelen met de kleintjes van mijn zus vind ik wel steeds leuker
ben een echte suikertante, kan niet door de zeeman zonder iets van Hello Kitty mee te nemen om die kleine blij te maken.... Aan de andere kant, weiger nog steeds de poepluiers aan te kijken, laat staan verschonen, hoe lief de kleinste ook is
![]()
Dus intussen is het wel de lusten maar niet de lasten, maar op de dag dat ze zegt dat ze wil paardrijden, koop ik d'r een pony en een roze paardrij-outfit

) 

texelse schreef:Er springen hier wat hormonen in het rond geloof ik, maar misschien wel meer bij degene die hier over begon?

)
), zaterdag de hele dag schrijven in Ermelo en zondag lekker niets doen denk ik...

Niet te veel twijfelen hoor, vind het echt iets voor jou
en de tijd dat je naar school moet is echt zo voorbij!
een vriendinnetje heeft gister tijdens crosstraining een ongeluk gehad en leeft nog dankzij haar airjacket. Ligt nog in het ziekenhuis en heeft allemaal breuken in haar gezicht

bedacht me pas dat ik een bekend gezicht zag toen ik al weer buiten stond), daarna heerlijk meegeblerd met een Queen tribute band, die errug goed was.